Σαν Σήμερα 6/11
Ο Μαρκ Ντιτρού, ο απεχθής απαγωγέας, βιαστής και δολοφόνος παιδιών αλλά και «προμηθευτής» υλικού σε δίκτυο παιδοφίλων, γεννήθηκε στις 6/11/56 (ώρα 7:30) στην πόλη Ixelles του Βελγίου.Τα εγκλήματα του και ιδιαίτερα οι περιπτώσεις των εφήβων Julie και Melissa έκαναν το γύρο του κόσμου, γεμίζοντας οργή και φρίκη την παγκόσμια κοινότητα.
Ωστόσο η εικόνα του ωροσκοπίου του και μάλιστα των οίκων που σχετίζονται με τη σεξουαλικότητα (5ος και 8ος) δείχνει εντελώς ...παραπλανητική.Ο άδειος 8ος παραπέμπει στη Σελήνη, που βρίσκεται απέναντι στον Τοξότη σε τετράγωνο με το Δία.Και στον άξονα 5ου-11ου βρίσκονται ο Δίας, η Αφροδίτη και η Δήμητρα. Πρακτικά όλοι οι «καλοί» πλανήτες κάνουν αισθητή την παρουσία τους.Η διευκόλυνση του Ουρανού στην αντίθεση των δύο ...κυριών, υποδηλώνει κάποια «περίεργα» γούστα αλλά μέχρι εκεί...
Τι μπορεί να συνέβη λοιπόν και η «σκοτεινή» ενέργεια του Σκορπιού κυριάρχησε στην ψυχή του; Άμεσα, το τετράγωνο του Ερμή με τον Ουρανό παραπέμπει επίσης σε ιδιομορφίες αλλά η σύνδεση αυτής της όψης με τα έργα και τις ημέρες του Ντιτρού είναι πολύ έμμεση και ...λίγη. Παραδοσιακά πρόκειται για τον κυβερνήτη του 8ου οίκου σε τετράγωνο με τον κυβερνήτη του 4ου. Όμως η θέση του Ουρανού στον 9ο οίκο δείχνει να σχετίζεται περισσότερο με την ποινή (ισόβια), που του επιβλήθηκε το 2004 παρά με τις πράξεις του.
Εξετάζοντας τα δεδομένα, δεν μπορώ να μη σταθώ στη σύνοδο του Πλούτωνα με το Μεσουράνημα και τον αστρικό Δία, κάτι βέβαια που εμπλέκει στο γενέθλιο τετράγωνο Κρόνου-Πλούτωνα και την αστρική Σελήνη.Έτσι μια φαινομενικά «αθώα» Σελήνη μετατράπηκε σε φορέα ψυχοπαθολογικών τάσεων.Παράλληλα, το τετράγωνο Κρόνου-Πλούτωνα στην αστρική του εκδοχή συνδέεται άμεσα με τον Ωροσκόπο και τον Ερμή του Ντιτρού στο Σκορπιό, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη «σκοτεινή» επιρροή.Από την άλλη πλευρά εκτιμώ ότι βία χωρίς Άρη δεν ...νοείται. Και η συμβολή του Άρη στο μακάβριο σήριαλ της ζωής του υπήρξε καταλυτική.Γενικότερα, ο Ιχθυακός Άρης, εξαιτίας της ιδιόμορφης ψυχολογίας του, έχει μια αρνητική παράδοση στο εγκληματολογικό ιστορικό.
Αλλά αυτό δεν αρκεί από μόνο του να εξηγήσει τις πράξεις του Ντιτρού.
Από ότι φαίνεται το οριακό τετράγωνο του με τη Σελήνη ήταν εξαιρετικά λειτουργικό και ουσιαστικά από ίδιο-συναστριακή άποψη έχουμε να κάνουμε με ένα τ-τετράγωνο Πλούτωνα-Σελήνης-Άρη, με τον αστρικό Άρη να βρίσκεται πάνω στην ακμή του 4ου οίκου. Ο Ντιτρού ήταν γενικότερα βίαιος προς όλους με πλούσιο ιστορικό παραβατικής συμπεριφοράς, όμως η «προτίμηση» του σε παιδιά χρήζει κάποιας ερμηνείας.Τα νήματα της σύνδεσης της βίας και της άρρωστης σεξουαλικότητας του διαγράφονται από την αντίθεση Αφροδίτης-Δήμητρας στον άξονα 5ου-11ου, που ως αστρικές πέφτουν πάνω στον τροπικό Άρη.
Έτσι, συνολικά, με τη χρήση της ίδιο-συναστρίας, η αρχικά «ανάλαφρη» εικόνα του 2ου και του 11ου οίκου αποκτά άλλη διάσταση.
Ωστόσο, όπως σημείωσα και στην περίπτωση του Γκαίμπελς, η εξέλιξη του Ντιτρού σε ανθρωπόμορφο τέρας δεν ήταν μοιραία. Θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι ένας ερευνητής η εξερευνητής, εξωτερικεύοντας τις πλανητικές πιέσεις με ένα πιο δημιουργικό τρόπο...
Γιάννης Ριζόπουλος
Ο Μαρκ Ντιτρού, ο απεχθής απαγωγέας, βιαστής και δολοφόνος παιδιών αλλά και «προμηθευτής» υλικού σε δίκτυο παιδοφίλων, γεννήθηκε στις 6/11/56 (ώρα 7:30) στην πόλη Ixelles του Βελγίου.
Τα εγκλήματα του και ιδιαίτερα οι περιπτώσεις των εφήβων Julie και Melissa έκαναν το γύρο του κόσμου, γεμίζοντας οργή και φρίκη την παγκόσμια κοινότητα.
Ωστόσο η εικόνα του ωροσκοπίου του και μάλιστα των οίκων που σχετίζονται με τη σεξουαλικότητα (5ος και 8ος) δείχνει εντελώς ...παραπλανητική.
Ο άδειος 8ος παραπέμπει στη Σελήνη, που βρίσκεται απέναντι στον Τοξότη σε τετράγωνο με το Δία.
Και στον άξονα 5ου-11ου βρίσκονται ο Δίας, η Αφροδίτη και η Δήμητρα. Πρακτικά όλοι οι «καλοί» πλανήτες κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Η διευκόλυνση του Ουρανού στην αντίθεση των δύο ...κυριών, υποδηλώνει κάποια «περίεργα» γούστα αλλά μέχρι εκεί...
Τι μπορεί να συνέβη λοιπόν και η «σκοτεινή» ενέργεια του Σκορπιού κυριάρχησε στην ψυχή του;
Άμεσα, το τετράγωνο του Ερμή με τον Ουρανό παραπέμπει επίσης σε ιδιομορφίες αλλά η σύνδεση αυτής της όψης με τα έργα και τις ημέρες του Ντιτρού είναι πολύ έμμεση και ...λίγη.
Παραδοσιακά πρόκειται για τον κυβερνήτη του 8ου οίκου σε τετράγωνο με τον κυβερνήτη του 4ου. Όμως η θέση του Ουρανού στον 9ο οίκο δείχνει να σχετίζεται περισσότερο με την ποινή (ισόβια), που του επιβλήθηκε το 2004 παρά με τις πράξεις του.
Εξετάζοντας τα δεδομένα, δεν μπορώ να μη σταθώ στη σύνοδο του Πλούτωνα με το Μεσουράνημα και τον αστρικό Δία, κάτι βέβαια που εμπλέκει στο γενέθλιο τετράγωνο Κρόνου-Πλούτωνα και την αστρική Σελήνη.
Έτσι μια φαινομενικά «αθώα» Σελήνη μετατράπηκε σε φορέα ψυχοπαθολογικών τάσεων.
Παράλληλα, το τετράγωνο Κρόνου-Πλούτωνα στην αστρική του εκδοχή συνδέεται άμεσα με τον Ωροσκόπο και τον Ερμή του Ντιτρού στο Σκορπιό, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τη «σκοτεινή» επιρροή.
Από την άλλη πλευρά εκτιμώ ότι βία χωρίς Άρη δεν ...νοείται. Και η συμβολή του Άρη στο μακάβριο σήριαλ της ζωής του υπήρξε καταλυτική.
Γενικότερα, ο Ιχθυακός Άρης, εξαιτίας της ιδιόμορφης ψυχολογίας του, έχει μια αρνητική παράδοση στο εγκληματολογικό ιστορικό.
Αλλά αυτό δεν αρκεί από μόνο του να εξηγήσει τις πράξεις του Ντιτρού.
Από ότι φαίνεται το οριακό τετράγωνο του με τη Σελήνη ήταν εξαιρετικά λειτουργικό και ουσιαστικά από ίδιο-συναστριακή άποψη έχουμε να κάνουμε με ένα τ-τετράγωνο Πλούτωνα-Σελήνης-Άρη, με τον αστρικό Άρη να βρίσκεται πάνω στην ακμή του 4ου οίκου.
Ο Ντιτρού ήταν γενικότερα βίαιος προς όλους με πλούσιο ιστορικό παραβατικής συμπεριφοράς, όμως η «προτίμηση» του σε παιδιά χρήζει κάποιας ερμηνείας.
Τα νήματα της σύνδεσης της βίας και της άρρωστης σεξουαλικότητας του διαγράφονται από την αντίθεση Αφροδίτης-Δήμητρας στον άξονα 5ου-11ου, που ως αστρικές πέφτουν πάνω στον τροπικό Άρη.
Έτσι, συνολικά, με τη χρήση της ίδιο-συναστρίας, η αρχικά «ανάλαφρη» εικόνα του 2ου και του 11ου οίκου αποκτά άλλη διάσταση.
Ωστόσο, όπως σημείωσα και στην περίπτωση του Γκαίμπελς, η εξέλιξη του Ντιτρού σε ανθρωπόμορφο τέρας δεν ήταν μοιραία.
Θα μπορούσε για παράδειγμα να είναι ένας ερευνητής η εξερευνητής, εξωτερικεύοντας τις πλανητικές πιέσεις με ένα πιο δημιουργικό τρόπο...
Γιάννης Ριζόπουλος