Astrology

Σαν Σήμερα 30/12

Η Πάτι Σμιθ, ποιήτρια, τραγουδίστρια, τραγουδοποιός και σημείο αναφοράς της πανκ-ροκ σκηνής, γεννήθηκε στις 30/12/46 (ώρα 6:01) στο Σικάγο των ΗΠΑ.

Όπως και η Μ Φέηθφουλ, με την οποία έχουν μία ημέρα διαφορά και αρκετά κοινά σημεία στα ωροσκόπια τους, η Πάτι Σμιθ υπήρξε βασική πρωταγωνίστρια των μουσικών δρώμενων της εποχής της, με διαφορά βέβαια περίπου μιας δεκαετίας από τη «μούσα» των Ρόλινγκ Στόουνς.

Και οι δύο έχουν τη Σελήνη στους Ιχθύες και μια σύνοδο Ήλιου-Άρη, ιδιαίτερα ενδεικτική του δυναμισμού τους.Όμως η αστρολογική τους συγγένεια γίνεται ακόμη πιο διακριτή από τις θέσεις του Ουρανού και του Ποσειδώνα.Κι ενώ στο χάρτη της Φέηθφουλ οι δύο πλανήτες είναι πάνω στις αστρικές γωνιακές ακμές, στο χάρτη της Σμιθ βρίσκονται πάνω στους τροπικούς γωνιακούς άξονες, ορίζοντας το ταλέντο και την ιδιαίτερη φύση της: Ο Ποσειδώνας στο Μεσουράνημα και ο Ουρανός στην ακμή του 7ου οίκου.

Σε επίπεδο γεγονότων ο Ουρανός συνδέεται με ανατροπές και «γυρίσματα» και από αυτήν την άποψη δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο τους εγκατέλειψαν-για διαφορετικούς, βέβαια, λόγους-την καριέρα τους για να επανακάμψουν αργότερα.

Αντίθετα, μια ουσιαστική διαφορά στα ωροσκόπια των δύο κυριών, που έκρινε και το αποτέλεσμα ως προς τον τρόπο ζωής τους προκύπτει από τη θέση της συνόδου Αφροδίτης-Δία στο Σκορπιό.Η Φέηθφουλ την έχει στον 7ο οίκο, κάτι που την έσπρωξε σε πιο «εύκολους» δρόμους, ενώ η Σμιθ στον 11ο, έναν οίκο που δεν «πιέζει» όσο οι γωνιακοί.Έτσι η πρώτη έφθασε στα όρια της πλήρους παρακμής, βουτηγμένη στα ναρκωτικά και χάνοντας μέχρι και την επιμέλεια του παιδιού της, ενώ η δεύτερη απλά εγκατέλειψε σχεδόν την ενεργό δράση όταν ...παντρεύτηκε (το 1980, με το διελαύνοντα Ουρανό πάνω στον αστρικό της ωροσκόπο).

Αλλά και ο ενεργός Ποσειδώνας «δούλεψε» με διαφορετικό τρόπο στην κάθε μια τους, δίνοντας ένα καλό παράδειγμα για το ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες μιας διαφορετικής χρήσης της ενέργειας του ίδιου πλανήτη.Η Φέηθφουλ με τον αστρικό Ωροσκόπο της απέναντι από τον τροπικό Ποσειδώνα και τη Σελήνη της απέναντι από τον αστρικό, είχε καλλιτεχνικές καταβολές από τη μητέρα της που ήταν μπαλαρίνα Αυστρο-Ουγγρικής καταγωγής.

Η μητέρα της Σμιθ ανήκε επίσης στον καλλιτεχνικό χώρο (τραγουδίστρια της τζαζ) αλλά είχε και ένα επιπλέον «Ποσειδώνιο» χαρακτηριστικό: Ως μάρτυρας του Ιεχωβά «ζάλιζε» καθημερινά το κεφάλι της κόρης της με τις θρησκευτικές ηθικολογίες της αίρεσης.Η Πάτι Σμιθ δεν άντεξε και πολύ όλη αυτήν την πλύση εγκεφάλου και στην εφηβεία της «ανέκρουσε πρύμναν», αποκηρύσσοντας την οργανωμένη μορφή θρησκείας. Μάλιστα αργότερα έγραψε και τους πολύ χαρακτηριστικούς στίχους «Jesus died for somebody’s sins but not mine».Αλλά το ...καλό είχε γίνει, αφού ο πολύ πιεστικός Ποσειδώνας (σε τετράγωνο με τον Ήλιο και τον Άρη) βρήκε μια διέξοδο διαφορετική από τα ναρκωτικά.

Ακόμη μια λεπτομέρεια που έκρινε τη διαφορά ανάμεσα τους ήταν ο διαφορετικός χρόνος που δραστηριοποιήθηκαν. Η Πάτι Σμιθ αναδείχθηκε με την επιστροφή του Κρόνου της στη γενέθλια θέση του, κάτι που οπωσδήποτε είναι πιο «ασφαλές». Αντίθετα η Φέηθφουλ «βιάστηκε» και δεν είχε την ωριμότητα να αντεπεξέλθει ισορροπημένα στις «σειρήνες» της επιτυχίας.

Ωστόσο ο Ουρανός στο χάρτη της Σμιθ δεν έμεινε με ...σταυρωμένα χέρια. Η αντίθεση του με τον αστρικό Άρη πάνω στον άξονα 1ου-7ου είχε σαν αποτέλεσμα όχι μόνον να χηρέψει το 1994 αλλά σχεδόν αμέσως μετά να χάσει και τον αδελφό της (σε αυτό έπαιξε ρόλο το ζώδιο των Διδύμων, που βρίσκεται ο γωνιακός Ουρανός).Εκείνη την περίοδο ο διελαύνων Πλούτωνας ήταν πάνω στον αστρικό της Ωροσκόπο και όλα αυτά τα θανατικά συνέβαλαν στο να «ξαναμπεί στο παιχνίδι», έχοντας την ενθάρρυνση του Άλεν Γκίνσμπεργκ και του Μάικλ Στιπ των REM, που την είχε ως πρότυπο από τα εφηβικά του χρόνια.

Στις αρχές της νέας χιλιετίας διεύρυνε τις καλλιτεχνικές της αναζητήσεις μπαίνοντας δημιουργικά στο χώρο της visual art και το 2008, ύστερα από μια έκθεση στο μουσείο Fondation Cartier του Παρισιού, τιμήθηκε για την προσφορά της στον πολιτισμό.

Η Πάτι Σμιθ έχει ένα γιο και μια κόρη από το γάμο της με το μακαρίτη κιθαρίστα των MC5 Fred « Sonic» Smith και βέβαια με τόσο ...Άρη και Ουρανό στο ωροσκόπιο της είναι έντονα πολιτικοποιημένη στην κατεύθυνση της οικολογίας και των αντιπολεμικών κινημάτων.

Η Πάτι Σμιθ, ποιήτρια, τραγουδίστρια, τραγουδοποιός και σημείο αναφοράς της πανκ-ροκ σκηνής, γεννήθηκε στις 30/12/46 (ώρα 6:01) στο Σικάγο των ΗΠΑ.

Όπως και η Μ Φέηθφουλ, με την οποία έχουν μία ημέρα διαφορά και αρκετά κοινά σημεία στα ωροσκόπια τους, η Πάτι Σμιθ υπήρξε βασική πρωταγωνίστρια των μουσικών δρώμενων της εποχής της, με διαφορά βέβαια περίπου μιας δεκαετίας από τη «μούσα» των Ρόλινγκ Στόουνς.

Και οι δύο έχουν τη Σελήνη στους Ιχθύες και μια σύνοδο Ήλιου-Άρη, ιδιαίτερα ενδεικτική του δυναμισμού τους.
Όμως η αστρολογική τους συγγένεια γίνεται ακόμη πιο διακριτή από τις θέσεις του Ουρανού και του Ποσειδώνα.
Κι ενώ στο χάρτη της Φέηθφουλ οι δύο πλανήτες είναι πάνω στις αστρικές γωνιακές ακμές, στο χάρτη της Σμιθ βρίσκονται πάνω στους τροπικούς γωνιακούς άξονες, ορίζοντας το ταλέντο και την ιδιαίτερη φύση της: Ο Ποσειδώνας στο Μεσουράνημα και ο Ουρανός στην ακμή του 7ου οίκου.

Σε επίπεδο γεγονότων ο Ουρανός συνδέεται με ανατροπές και «γυρίσματα» και από αυτήν την άποψη δεν είναι τυχαίο ότι και οι δύο τους εγκατέλειψαν-για διαφορετικούς, βέβαια, λόγους-την καριέρα τους για να επανακάμψουν αργότερα.

Αντίθετα, μια ουσιαστική διαφορά στα ωροσκόπια των δύο κυριών, που έκρινε και το αποτέλεσμα ως προς τον τρόπο ζωής τους προκύπτει από τη θέση της συνόδου Αφροδίτης-Δία στο Σκορπιό.
Η Φέηθφουλ την έχει στον 7ο οίκο, κάτι που την έσπρωξε σε πιο «εύκολους» δρόμους, ενώ η Σμιθ στον 11ο, έναν οίκο που δεν «πιέζει» όσο οι γωνιακοί.
Έτσι η πρώτη έφθασε στα όρια της πλήρους παρακμής, βουτηγμένη στα ναρκωτικά και χάνοντας μέχρι και την επιμέλεια του παιδιού της, ενώ η δεύτερη απλά εγκατέλειψε σχεδόν την ενεργό δράση όταν ...παντρεύτηκε (το 1980, με το διελαύνοντα Ουρανό πάνω στον αστρικό της ωροσκόπο).

Αλλά και ο ενεργός Ποσειδώνας «δούλεψε» με διαφορετικό τρόπο στην κάθε μια τους, δίνοντας ένα καλό παράδειγμα για το ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες μιας διαφορετικής χρήσης της ενέργειας του ίδιου πλανήτη.
Η Φέηθφουλ με τον αστρικό Ωροσκόπο της απέναντι από τον τροπικό Ποσειδώνα και τη Σελήνη της απέναντι από τον αστρικό, είχε καλλιτεχνικές καταβολές από τη μητέρα της που ήταν μπαλαρίνα Αυστρο-Ουγγρικής καταγωγής.

Η μητέρα της Σμιθ ανήκε επίσης στον καλλιτεχνικό χώρο (τραγουδίστρια της τζαζ) αλλά είχε και ένα επιπλέον «Ποσειδώνιο» χαρακτηριστικό: Ως μάρτυρας του Ιεχωβά «ζάλιζε» καθημερινά το κεφάλι της κόρης της με τις θρησκευτικές ηθικολογίες της αίρεσης.
Η Πάτι Σμιθ δεν άντεξε και πολύ όλη αυτήν την πλύση εγκεφάλου και στην εφηβεία της «ανέκρουσε πρύμναν», αποκηρύσσοντας την οργανωμένη μορφή θρησκείας. Μάλιστα αργότερα έγραψε και τους πολύ χαρακτηριστικούς στίχους «Jesus died for somebody’s sins but not mine».
Αλλά το ...καλό είχε γίνει, αφού ο πολύ πιεστικός Ποσειδώνας (σε τετράγωνο με τον Ήλιο και τον Άρη) βρήκε μια διέξοδο διαφορετική από τα ναρκωτικά.


Ακόμη μια λεπτομέρεια που έκρινε τη διαφορά ανάμεσα τους ήταν ο διαφορετικός χρόνος που δραστηριοποιήθηκαν. Η Πάτι Σμιθ αναδείχθηκε με την επιστροφή του Κρόνου της στη γενέθλια θέση του, κάτι που οπωσδήποτε είναι πιο «ασφαλές». Αντίθετα η Φέηθφουλ «βιάστηκε» και δεν είχε την ωριμότητα να αντεπεξέλθει ισορροπημένα στις «σειρήνες» της επιτυχίας.

Ωστόσο ο Ουρανός στο χάρτη της Σμιθ δεν έμεινε με ...σταυρωμένα χέρια. Η αντίθεση του με τον αστρικό Άρη πάνω στον άξονα 1ου-7ου είχε σαν αποτέλεσμα όχι μόνον να χηρέψει το 1994 αλλά σχεδόν αμέσως μετά να χάσει και τον αδελφό της (σε αυτό έπαιξε ρόλο το ζώδιο των Διδύμων, που βρίσκεται ο γωνιακός Ουρανός).
Εκείνη την περίοδο ο διελαύνων Πλούτωνας ήταν πάνω στον αστρικό της Ωροσκόπο και όλα αυτά τα θανατικά συνέβαλαν στο να «ξαναμπεί στο παιχνίδι», έχοντας την ενθάρρυνση του Άλεν Γκίνσμπεργκ και του Μάικλ Στιπ των REM, που την είχε ως πρότυπο από τα εφηβικά του χρόνια.

Στις αρχές της νέας χιλιετίας διεύρυνε τις καλλιτεχνικές της αναζητήσεις μπαίνοντας δημιουργικά στο χώρο της visual art και το 2008, ύστερα από μια έκθεση στο μουσείο Fondation Cartier του Παρισιού, τιμήθηκε για την προσφορά της στον πολιτισμό.

Η Πάτι Σμιθ έχει ένα γιο και μια κόρη από το γάμο της με το μακαρίτη κιθαρίστα των MC5 Fred « Sonic» Smith και βέβαια με τόσο ...Άρη και Ουρανό στο ωροσκόπιο της είναι έντονα πολιτικοποιημένη στην κατεύθυνση της οικολογίας και των αντιπολεμικών κινημάτων.

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved