Σαν Σήμερα 7/2
Ο Τσαρλς Ντίκενς, ένας από τους μεγαλύτερους Άγγλους συγγραφείς, γεννήθηκε στις 7/2/1812 (ώρα 19:50) στο Πόρτσμουθ.
Ξεκινώντας από δημοσιογράφος κατέκτησε το κοινό και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, παρότι οι κρίσεις και τα σχόλια του για τους Αμερικανούς δεν ήταν και ότι καλύτερο...Το ωροσκόπιο του είναι πολύ πλούσιο σε επιρροές και μάλιστα εξαιρετικά αντιφατικές: Ο Δίας στο 10ο οίκο τον βοήθησε να πετύχει επαγγελματικά και κοινωνικά αλλά ο Κρόνος στον 4ο (σε τετράγωνο με τον Άρη) δημιούργησε βαθιά τραύματα, όταν ο πατέρας του φυλακίστηκε για χρέη (ο Ντίκενς ήταν τότε 12 χρονών) και η ζωή του βουτήχτηκε μέσα στη φτώχια και τη μιζέρια.Ωστόσο τα δύσκολα βιώματα του ήταν και η πηγή της έμπνευσης του, που μας έδωσε έργα όπως οι «Μεγάλες Προσδοκίες» και ο «Όλιβερ Τουίστ». Εκφράζοντας μάλιστα τόσο την Υδροχοϊκή του διάσταση, όσο και τις τάσεις της Ιχθυακής Αφροδίτης του δεν παρέλειπε να περνάει κοινωνικά μηνύματα υπέρ των αδυνάτων, κάτι ιδιαίτερα τολμηρό στην Βικτοριανή εποχή του 19ου αιώνα.Ο Ντίκενς εκτός από το συγγραφικό, άφησε πίσω του και ένα τεράστιο φιλανθρωπικό έργο.
Η «μεγάλη ανατροπή»-η αν προτιμάτε το βύθισμα-που συνέβη στη ζωή του (από την άνεση στη φτώχια κι ύστερα πάλι στην ευμάρεια) και που ουσιαστικά είναι η κεντρική ιδέα των περισσότερων έργων του, ήταν αποτέλεσμα της ισχυρής επιρροής του Ουρανού (σε τετράγωνο με τον Ήλιο και σε αντίθεση με το αστρικό Μεσουράνημα) αλλά και του Πλούτωνα (σε σύνοδο με την Αφροδίτη και σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο). Ουσιαστικά ο Ουρανός στον 3ο οίκο ήταν ο βασικός «υπεύθυνος» της ξεχωριστής του πένας, αφού εκτός των άλλων κάνει σύνοδο με τη Σελήνη, τη Δήμητρα και τον Ποσειδώνα στην αστρική τους εκδοχή.Και όπως συμβαίνει συνήθως με όσους δημιουργούς κατορθώνουν να αφομοιώσουν την ενέργεια των αργών πλανητών, έτσι και ο Ντίκενς έγινε σημείο αναφοράς της εποχής του εξ αιτίας της συνόδου του τροπικού Ουρανού με τον αστρικό Ποσειδώνα. Ο Πλούτωνας βέβαια έβαλε τη ...χερούκλα του, δίνοντας βάθος και ουσία στους ήρωες του, που σχεδόν πάντα βρίσκονταν αντιμέτωποι με εκπροσώπους η φαινόμενα της «σκοτεινής πλευράς» της ζωής.Στην επιτυχία του, εκτός από το Δία, σημαντική συμβολή είχαν η Δήμητρα, η Σελήνη και ο Ποσειδώνας, που βρίσκονται πάνω στην ακμή του 4ου οίκου. Η σύνοδος τους με τον αστρικό Κρόνο και τα τετράγωνα τους με τον Πλούτωνα εκτός από προβλήματα (υγείας, οικογενειακά κα) συνέβαλαν δημιουργικά στην θεματολογία των έργων του.
Σαν χαρακτήρας ο Ντίκενς ήταν μάλλον «μουντός» παρά τις ...φιλότιμες προσπάθειες της Σελήνης του στον Τοξότη, που θα προτιμούσε ένα πιο χαρούμενο προφίλ. Ο Πλούτωνας σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο φαίνεται ότι είχε τον πρώτο λόγο....
Στην προσωπική του ζωή υπήρξε-όπως και στα έργα του-ανατρεπτικός.Με τον Άρη στον 7ο οίκο δεν θα μπορούσε να παραμείνει εγκλωβισμένος για πάντα σε μια σχέση, παρά τα όσα αντίθετα πρέσβευαν ο Πλούτωνας και ο Κρόνος. Εκπληρώνοντας αρχικά στο ακέραιο τις «υποχρεώσεις» του απέναντι στην κοινωνία παντρεύτηκε την αφοσιωμένη Κατερίνα με την οποία απέκτησαν εννέα παιδιά. Στα 47 του χρόνια όμως τη χώρισε και άρχισε να δημιουργεί σχέσεις με ...μικρούλες, σκανδαλίζοντας τους συντηρητικούς κύκλους.
Ο Τσαρλς Ντίκενς, ένας από τους μεγαλύτερους Άγγλους συγγραφείς, γεννήθηκε στις 7/2/1812 (ώρα 19:50) στο Πόρτσμουθ.
Ξεκινώντας από δημοσιογράφος κατέκτησε το κοινό και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, παρότι οι κρίσεις και τα σχόλια του για τους Αμερικανούς δεν ήταν και ότι καλύτερο...
Το ωροσκόπιο του είναι πολύ πλούσιο σε επιρροές και μάλιστα εξαιρετικά αντιφατικές: Ο Δίας στο 10ο οίκο τον βοήθησε να πετύχει επαγγελματικά και κοινωνικά αλλά ο Κρόνος στον 4ο (σε τετράγωνο με τον Άρη) δημιούργησε βαθιά τραύματα, όταν ο πατέρας του φυλακίστηκε για χρέη (ο Ντίκενς ήταν τότε 12 χρονών) και η ζωή του βουτήχτηκε μέσα στη φτώχια και τη μιζέρια.
Ωστόσο τα δύσκολα βιώματα του ήταν και η πηγή της έμπνευσης του, που μας έδωσε έργα όπως οι «Μεγάλες Προσδοκίες» και ο «Όλιβερ Τουίστ». Εκφράζοντας μάλιστα τόσο την Υδροχοϊκή του διάσταση, όσο και τις τάσεις της Ιχθυακής Αφροδίτης του δεν παρέλειπε να περνάει κοινωνικά μηνύματα υπέρ των αδυνάτων, κάτι ιδιαίτερα τολμηρό στην Βικτοριανή εποχή του 19ου αιώνα.
Ο Ντίκενς εκτός από το συγγραφικό, άφησε πίσω του και ένα τεράστιο φιλανθρωπικό έργο.
Η «μεγάλη ανατροπή»-η αν προτιμάτε το βύθισμα-που συνέβη στη ζωή του (από την άνεση στη φτώχια κι ύστερα πάλι στην ευμάρεια) και που ουσιαστικά είναι η κεντρική ιδέα των περισσότερων έργων του, ήταν αποτέλεσμα της ισχυρής επιρροής του Ουρανού (σε τετράγωνο με τον Ήλιο και σε αντίθεση με το αστρικό Μεσουράνημα) αλλά και του Πλούτωνα (σε σύνοδο με την Αφροδίτη και σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο).
Ουσιαστικά ο Ουρανός στον 3ο οίκο ήταν ο βασικός «υπεύθυνος» της ξεχωριστής του πένας, αφού εκτός των άλλων κάνει σύνοδο με τη Σελήνη, τη Δήμητρα και τον Ποσειδώνα στην αστρική τους εκδοχή.
Και όπως συμβαίνει συνήθως με όσους δημιουργούς κατορθώνουν να αφομοιώσουν την ενέργεια των αργών πλανητών, έτσι και ο Ντίκενς έγινε σημείο αναφοράς της εποχής του εξ αιτίας της συνόδου του τροπικού Ουρανού με τον αστρικό Ποσειδώνα.
Ο Πλούτωνας βέβαια έβαλε τη ...χερούκλα του, δίνοντας βάθος και ουσία στους ήρωες του, που σχεδόν πάντα βρίσκονταν αντιμέτωποι με εκπροσώπους η φαινόμενα της «σκοτεινής πλευράς» της ζωής.
Στην επιτυχία του, εκτός από το Δία, σημαντική συμβολή είχαν η Δήμητρα, η Σελήνη και ο Ποσειδώνας, που βρίσκονται πάνω στην ακμή του 4ου οίκου. Η σύνοδος τους με τον αστρικό Κρόνο και τα τετράγωνα τους με τον Πλούτωνα εκτός από προβλήματα (υγείας, οικογενειακά κα) συνέβαλαν δημιουργικά στην θεματολογία των έργων του.
Σαν χαρακτήρας ο Ντίκενς ήταν μάλλον «μουντός» παρά τις ...φιλότιμες προσπάθειες της Σελήνης του στον Τοξότη, που θα προτιμούσε ένα πιο χαρούμενο προφίλ. Ο Πλούτωνας σε αντίθεση με τον Ωροσκόπο φαίνεται ότι είχε τον πρώτο λόγο....
Στην προσωπική του ζωή υπήρξε-όπως και στα έργα του-ανατρεπτικός.
Με τον Άρη στον 7ο οίκο δεν θα μπορούσε να παραμείνει εγκλωβισμένος για πάντα σε μια σχέση, παρά τα όσα αντίθετα πρέσβευαν ο Πλούτωνας και ο Κρόνος.
Εκπληρώνοντας αρχικά στο ακέραιο τις «υποχρεώσεις» του απέναντι στην κοινωνία παντρεύτηκε την αφοσιωμένη Κατερίνα με την οποία απέκτησαν εννέα παιδιά. Στα 47 του χρόνια όμως τη χώρισε και άρχισε να δημιουργεί σχέσεις με ...μικρούλες, σκανδαλίζοντας τους συντηρητικούς κύκλους.