Astrology

Σαν Σήμερα 16/4

Ο Τσάρλι Τσάπλιν, σκηνοθέτης, ηθοποιός και η πρώτη μεγάλη μορφή της έβδομης τέχνης, γεννήθηκε στις 16/4/1889 (ώρα 20:00) στο Λονδίνο.

Όπως συμβαίνει με όλες τις προσωπικότητες, που αποτέλεσαν σημείο αναφοράς της εποχής τους, ο «Σαρλό» κατάφερε να εκφράσει τη δυναμική δύο αργών πλανητών, του Ποσειδώνα και του Πλούτωνα, που η σύνοδος τους στους Διδύμους όρισε μια νέα εποχή στην ιστορία της ανθρωπότητας, με τον κινηματογράφο να είναι μια από τις εφαρμογές-κλειδιά.Η αντίθεση του Ωροσκόπου και της Σελήνης του με τους δύο πλανήτες στην αστρική τους εκδοχή όρισε τη «μοιραία» συνεισφορά του Τσάπλιν στον πολιτισμό.

Με σύνοδο Ωροσκόπου-Σελήνης στο Σκορπιό, ήταν επίσης ο πρώτος που ...απέδειξε ότι το ζώδιο εκτός από τον ...τρόμο ειδικεύεται και στη-συχνά ανελέητη-σάτιρα.Από τα χρόνια του βωβού κινηματογράφου μέχρι τις μέρες μας έχουν αναδειχθεί πλείστοι κωμικοί που αντλούν το ταλέντο τους από την παρουσία του Ήλιου, της Σελήνης η των προσωπικών πλανητών στο Σκορπιό.

Βέβαια η συγκεκριμένη Σελήνη, έχοντας δεσπόζουσα θέση, προσδιόρισε και πολλές ακόμη πλευρές της ζωής του Τσάπλιν. Οι πολλές και δύσκολες όψεις της ήταν η αιτία για το δημιουργικό του μεγαλείο αλλά και για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια. Από το τ-τετράγωνο με τον Άρη, τον Κρόνο και τον αστρικό Πλούτωνα ξεπήδησε το «Χαμίνι» και ο «Μεγάλος Δικτάτωρ», ενώ στη σύνοδο της-ως αστρική-με τον τροπικό Ουρανό ανιχνεύουμε τα σημάδια των «Μοντέρνων Καιρών».Η αντίθεση της με τον αστρικό Ποσειδώνα ήταν πολύτιμη ως προς τις καλλιτεχνικές τάσεις του αλλά ο πιεσμένος-κυρίως από τον τροπικό Άρη-πλανήτης της φυγής και της φαντασίας τον δυσκόλεψε σημαντικά στα πρώτα χρόνια της ζωής του, όπου ήταν πραγματικά ...κυρίαρχος.Και οι δύο γονείς του ήταν διασκεδαστές στα μιούζικ χολ της εποχής. Χώρισαν τρία χρόνια μετά τη γέννηση του Τσαρλς Σπένσερ και η συνέχεια υπήρξε ακόμη χειρότερη. Η μητέρα του έχοντας έναν πολύ ευαίσθητο ψυχισμό μπαινόβγαινε στα ιδρύματα, ενώ ο πατέρας του, αλκοολικός, ήταν ουσιαστικά απών, βάζοντας μια ακόμη δραματική «Ποσειδώνια» πινελιά στα παιδικά χρόνια του Τσάρλι Τσάπλιν. Το αποτέλεσμα ήταν να περάσει μεγάλο μέρος των πρώτων χρόνων της ζωής του πότε εδώ και πότε εκεί, χωρίς καμία αίσθηση ασφάλειας η οικογενειακής γαλήνης. Η τραγωδία ολοκληρώθηκε με το θάνατο του πατέρα του από κίρρωση του ήπατος όταν ο Τσάπλιν ήταν δώδεκα ετών.Για να γίνουν όλα αυτά «μεσολάβησαν» το τ-τετράγωνο του αστρικού Ποσειδώνα με τον Ωροσκόπο και τις ακμές του 4ου και 10ου οίκου (με το σύστημα των Ίσων Οίκων), όπως βέβαια και η παρουσία του πολύ ...τετραγωνισμένου Κρόνου στον 10ο.

Το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι το σκηνικό «εγκατάλειψης» επαναλήφθηκε, όταν αργότερα πλούσιος και διάσημος θεωρήθηκε ανεπιθύμητος στις ΗΠΑ εξ αιτίας των πολιτικών του φρονημάτων. Είναι γνωστό ότι οι σχέσεις με τη πατρίδα η τη χώρα διαμονής ενός ατόμου ορίζονται-όπως και οι συνθήκες της παιδικής ηλικίας-από το περιεχόμενο και την ποιότητα του 4ου οίκου, όμως στην περίπτωση του Τσάπλιν είναι φανερή και η ανάμιξη στο όλο θέμα του Ουρανού (είναι κυβερνήτης του 4ου οίκου), ο οποίος αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο κάνοντας μια σύνοδο με την αστρική Σελήνη και τον αστρικό Ωροσκόπο.

Η τεράστια επαγγελματική επιτυχία του Τσάπλιν χρωστάει πολλά στις όψεις του Ήλιου του, που ως αστρικός συμμετέχει σε ένα τ-τετράγωνο με το Δία και τη Δήμητρα.Και όσον αφορά το πλούσιο ταλέντο και τις δυνατότητες του στη σκηνοθεσία τη σύνθεση και τη μιμική (είναι χαρακτηριστικό του συγκεντρωτισμού των σταθερών ζωδίων, το ότι στις ταινίες του τα έκανε ...όλα), δεν περνά απαρατήρητη η ουσιαστική συνεισφορά του Δία πάνω στην ακμή του 3ου οίκου, ο οποίος «διευκολύνει» δύο από τις «καίριες» αντιθέσεις της Σελήνης στο ωροσκόπιο του Τσάπλιν.Οι θετικές όψεις που σχηματίζει με τη Σελήνη και τον αστρικό Ποσειδώνα (ως τροπικός) και με τους Ερμή και Ουρανό (ως αστρικός) ήταν το κλειδί που άνοιξε την πόρτα της επιτυχίας.

Η Σελήνη με τα πάθη της αλλά και οι όψεις της Αφροδίτης (στον 7ο οίκο) με τον Άρη και τον Κρόνο, εμπλέκονται στην ...ειδική σχέση που ο Τσάρλι Τσάπλιν διατηρούσε με το γυναικείο φύλο. Εξαιρετικά ανασφαλής, όσο και συμπλεγματικός, εκτός από την πληθώρα των σχέσεων του-συνήθως με ...μικρούλες ηθοποιούς πρωταγωνίστριες των ταινιών του, παντρεύτηκε τέσσερεις φορές με την κάθε νύφη να μην ξεπερνά την ηλικία των δεκαεννέα ετών...Ο τελευταίος γάμος του με την δεκαοκτάχρονη κόρη του θεατρικού συγγραφέα Ευγένιου Ο Νηλ ήταν και ο μακροβιότερος, αφού κράτησε τριάντα τέσσερα ολόκληρα χρόνια, μέχρι το θάνατο του σε ηλικία ογδόντα οκτώ ετών.

Γιάννης Ριζόπουλος 

Ο Τσάρλι Τσάπλιν, σκηνοθέτης, ηθοποιός και η πρώτη μεγάλη μορφή της έβδομης τέχνης, γεννήθηκε στις 16/4/1889 (ώρα 20:00) στο Λονδίνο.

Όπως συμβαίνει με όλες τις προσωπικότητες, που αποτέλεσαν σημείο αναφοράς της εποχής τους, ο «Σαρλό» κατάφερε να εκφράσει τη δυναμική δύο αργών πλανητών, του Ποσειδώνα και του Πλούτωνα, που η σύνοδος τους στους Διδύμους όρισε μια νέα εποχή στην ιστορία της ανθρωπότητας, με τον κινηματογράφο να είναι μια από τις εφαρμογές-κλειδιά.
Η αντίθεση του Ωροσκόπου και της Σελήνης του με τους δύο πλανήτες στην αστρική τους εκδοχή όρισε τη «μοιραία» συνεισφορά του Τσάπλιν στον πολιτισμό.

Με σύνοδο Ωροσκόπου-Σελήνης στο Σκορπιό, ήταν επίσης ο πρώτος που ...απέδειξε ότι το ζώδιο εκτός από τον ...τρόμο ειδικεύεται και στη-συχνά ανελέητη-σάτιρα.
Από τα χρόνια του βωβού κινηματογράφου μέχρι τις μέρες μας έχουν αναδειχθεί πλείστοι κωμικοί που αντλούν το ταλέντο τους από την παρουσία του Ήλιου, της Σελήνης η των προσωπικών πλανητών στο Σκορπιό.

Βέβαια η συγκεκριμένη Σελήνη, έχοντας δεσπόζουσα θέση, προσδιόρισε και πολλές ακόμη πλευρές της ζωής του Τσάπλιν. Οι πολλές και δύσκολες όψεις της ήταν η αιτία για το δημιουργικό του μεγαλείο αλλά και για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια.
Από το τ-τετράγωνο με τον Άρη, τον Κρόνο και τον αστρικό Πλούτωνα ξεπήδησε το «Χαμίνι» και ο «Μεγάλος Δικτάτωρ», ενώ στη σύνοδο της-ως αστρική-με τον τροπικό Ουρανό ανιχνεύουμε τα σημάδια των «Μοντέρνων Καιρών».
Η αντίθεση της με τον αστρικό Ποσειδώνα ήταν πολύτιμη ως προς τις καλλιτεχνικές τάσεις του αλλά ο πιεσμένος-κυρίως από τον τροπικό Άρη-πλανήτης της φυγής και της φαντασίας τον δυσκόλεψε σημαντικά στα πρώτα χρόνια της ζωής του, όπου ήταν πραγματικά ...κυρίαρχος.
Και οι δύο γονείς του ήταν διασκεδαστές στα μιούζικ χολ της εποχής. Χώρισαν τρία χρόνια μετά τη γέννηση του Τσαρλς Σπένσερ και η συνέχεια υπήρξε ακόμη χειρότερη. Η μητέρα του έχοντας έναν πολύ ευαίσθητο ψυχισμό μπαινόβγαινε στα ιδρύματα, ενώ ο πατέρας του, αλκοολικός, ήταν ουσιαστικά απών, βάζοντας μια ακόμη δραματική «Ποσειδώνια» πινελιά στα παιδικά χρόνια του Τσάρλι Τσάπλιν.
Το αποτέλεσμα ήταν να περάσει μεγάλο μέρος των πρώτων χρόνων της ζωής του πότε εδώ και πότε εκεί, χωρίς καμία αίσθηση ασφάλειας η οικογενειακής γαλήνης.
Η τραγωδία ολοκληρώθηκε με το θάνατο του πατέρα του από κίρρωση του ήπατος όταν ο Τσάπλιν ήταν δώδεκα ετών.
Για να γίνουν όλα αυτά «μεσολάβησαν» το τ-τετράγωνο του αστρικού Ποσειδώνα με τον Ωροσκόπο και τις ακμές του 4ου και 10ου οίκου (με το σύστημα των Ίσων Οίκων), όπως βέβαια και η παρουσία του πολύ ...τετραγωνισμένου Κρόνου στον 10ο.

Το πολύ ενδιαφέρον είναι ότι το σκηνικό «εγκατάλειψης» επαναλήφθηκε, όταν αργότερα πλούσιος και διάσημος θεωρήθηκε ανεπιθύμητος στις ΗΠΑ εξ αιτίας των πολιτικών του φρονημάτων.
Είναι γνωστό ότι οι σχέσεις με τη πατρίδα η τη χώρα διαμονής ενός ατόμου ορίζονται-όπως και οι συνθήκες της παιδικής ηλικίας-από το περιεχόμενο και την ποιότητα του 4ου οίκου, όμως στην περίπτωση του Τσάπλιν είναι φανερή και η ανάμιξη στο όλο θέμα του Ουρανού (είναι κυβερνήτης του 4ου οίκου), ο οποίος αποκτά πρωταγωνιστικό ρόλο κάνοντας μια σύνοδο με την αστρική Σελήνη και τον αστρικό Ωροσκόπο.

Η τεράστια επαγγελματική επιτυχία του Τσάπλιν χρωστάει πολλά στις όψεις του Ήλιου του, που ως αστρικός συμμετέχει σε ένα τ-τετράγωνο με το Δία και τη Δήμητρα.
Και όσον αφορά το πλούσιο ταλέντο και τις δυνατότητες του στη σκηνοθεσία τη σύνθεση και τη μιμική (είναι χαρακτηριστικό του συγκεντρωτισμού των σταθερών ζωδίων, το ότι στις ταινίες του τα έκανε ...όλα), δεν περνά απαρατήρητη η ουσιαστική συνεισφορά του Δία πάνω στην ακμή του 3ου οίκου, ο οποίος «διευκολύνει» δύο από τις «καίριες» αντιθέσεις της Σελήνης στο ωροσκόπιο του Τσάπλιν.
Οι θετικές όψεις που σχηματίζει με τη Σελήνη και τον αστρικό Ποσειδώνα (ως τροπικός) και με τους Ερμή και Ουρανό (ως αστρικός) ήταν το κλειδί που άνοιξε την πόρτα της επιτυχίας.


Η Σελήνη με τα πάθη της αλλά και οι όψεις της Αφροδίτης (στον 7ο οίκο) με τον Άρη και τον Κρόνο, εμπλέκονται στην ...ειδική σχέση που ο Τσάρλι Τσάπλιν διατηρούσε με το γυναικείο φύλο.
Εξαιρετικά ανασφαλής, όσο και συμπλεγματικός, εκτός από την πληθώρα των σχέσεων του-συνήθως με ...μικρούλες ηθοποιούς πρωταγωνίστριες των ταινιών του, παντρεύτηκε τέσσερεις φορές με την κάθε νύφη να μην ξεπερνά την ηλικία των δεκαεννέα ετών...
Ο τελευταίος γάμος του με την δεκαοκτάχρονη κόρη του θεατρικού συγγραφέα Ευγένιου Ο Νηλ ήταν και ο μακροβιότερος, αφού κράτησε τριάντα τέσσερα ολόκληρα χρόνια, μέχρι το θάνατο του σε ηλικία ογδόντα οκτώ ετών.

Γιάννης Ριζόπουλος

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved