Σαν Σήμερα 18/5
Η Μαργκό Φοντέην μια από τις διαπρεπέστερες μπαλαρίνες όλων των εποχών, γεννήθηκε στις 18/5/1919 (ώρα 2:15) στην πόλη Reigate της Αγγλίας.
Σε πείσμα της αστρολογικής παράδοσης που θέλει τους Ταύρους ...νωθρούς και βραδυκίνητους, έμεινε στην ιστορία για τη χορευτική της δεινότητα, όπως ακριβώς συνέβη και με τους-επίσης Ταύρους- Φρεντ Αστέρ, Μάρθα Γκράχαμ και Τζέημς Μπράουν.Και όλα αυτά βέβαια οφείλονται κατ’ αρχάς στον Άρη-τον πλανήτη του ρυθμού-ο οποίος σχηματίζει συνόδους με τον Ήλιο και τον αστρικό Ερμή αλλά ο βασικός «υπεύθυνος» για την καλλιτεχνική της κλίση είναι ο Ποσειδώνας. Ο πλανήτης των τεχνών σχηματίζει τετράγωνα με τον αστρικό Άρη (μια όψη που φωτογραφίζει την αγάπη της για το χορό), τον Ερμή και τον αστρικό Ήλιο, ενώ ως αστρικός κάνει μια σύνοδο με το Δία, αποκτώντας έτσι ένα επιπλέον πλεονέκτημα όσον αφορά τη γόνιμη έκφραση των ιδιοτήτων του.Το αξιοσημείωτο βέβαια (για τους πιο ...ειδικούς) είναι ότι χωρίς τη χρήση της ίδιο-συναστρίας η εμπλοκή του Ποσειδώνα στο ωροσκόπιο της Φοντέην είναι σχετικά «αναιμική», αφού σχηματίζει μόνον ένα τετράγωνο με τον Ερμή.
Η συμμετοχή του Κρόνου στο όλο σχήμα (σε τετράγωνα με τον Ήλιο, τον Άρη και-ως αστρικός-με τον Ερμή) παραπέμπει στη σκληρή δουλειά και τους περιορισμούς που απαιτεί η ζωή μιας μπαλαρίνας, ωστόσο οι συνέπειες του συνδυασμού Άρη-Κρόνου-Ποσειδώνα λειτούργησαν και στην προσωπική της ζωή, αφού ο σύζυγος της (από το 1955) Παναμέζος διπλωμάτης και ...πλεημπόϋ Ρομπέρτο Αρίας έμεινε παράλυτος όταν πυροβολήθηκε από το σύζυγο μιας ερωμένης του.Η Φοντέην παρά και τα δικά της «Κρόνια» προβλήματα (έπασχε από αρθρίτιδα στο ένα πόδι) συνέχισε να χορεύει μέχρι τα εξήντα της για να συμβάλλει οικονομικά στην πολυδάπανη θεραπευτική αγωγή του συζύγου της. Παράλληλα ήταν εξαιρετικά αφοσιωμένη τόσο στον ίδιο, όσο και στα τρία του παιδιά (από τον προηγούμενο γάμο του).Η θέση του Κρόνου πάνω στην ακμή του 7ου οίκου με όλα τα παραπάνω αλλά και τον χαρακτήρα της Φοντέην, η οποία πρακτικά με το τετράγωνα του Κρόνου προς τον Ήλιο δεν μπορούσε να ζει χωρίς ...προβλήματα.
Ωστόσο παρότι κάποια δεδομένα του συγκεκριμένου ωροσκοπίου φαίνεται να ανταποκρίνονται στα όσα έζησε, η ώρα γέννησης της δεν είναι απόλυτα επιβεβαιωμένη (ο Ωροσκόπος της «παίζει» από τον Υδροχόο μέχρι τον Κριό) και αυτός είναι ο λόγος που δεν προχωρώ σε περαιτέρω ανάλυση, επιμένοντας κυρίως στις όψεις που καθόρισαν τις κεντρικές επιλογές της.Η Μαργκό Φοντέην πέθανε το 1991, δύο χρόνια μετά το σύζυγο της, αφήνοντας πίσω της μια «βαριά» κληρονομιά στον κλασσικό χορό.Ήταν πολύ στενοί φίλοι-και συνεργάτες-με τον Ρούντολφ Νουρέγιεφ και εκτός των άλλων το 1956 τιμήθηκε για την προσφορά της με μια από τις ανώτερες διακρίσεις που απονέμονται από τον Βρετανικό θρόνο στους υπηκόους του Ηνωμένου Βασιλείου (DBE-Dame Commander).
Γιάννης Ριζόπουλος
Η Μαργκό Φοντέην μια από τις διαπρεπέστερες μπαλαρίνες όλων των εποχών, γεννήθηκε στις 18/5/1919 (ώρα 2:15) στην πόλη Reigate της Αγγλίας.
Σε πείσμα της αστρολογικής παράδοσης που θέλει τους Ταύρους ...νωθρούς και βραδυκίνητους, έμεινε στην ιστορία για τη χορευτική της δεινότητα, όπως ακριβώς συνέβη και με τους-επίσης Ταύρους- Φρεντ Αστέρ, Μάρθα Γκράχαμ και Τζέημς Μπράουν.
Και όλα αυτά βέβαια οφείλονται κατ’ αρχάς στον Άρη-τον πλανήτη του ρυθμού-ο οποίος σχηματίζει συνόδους με τον Ήλιο και τον αστρικό Ερμή αλλά ο βασικός «υπεύθυνος» για την καλλιτεχνική της κλίση είναι ο Ποσειδώνας.
Ο πλανήτης των τεχνών σχηματίζει τετράγωνα με τον αστρικό Άρη (μια όψη που φωτογραφίζει την αγάπη της για το χορό), τον Ερμή και τον αστρικό Ήλιο, ενώ ως αστρικός κάνει μια σύνοδο με το Δία, αποκτώντας έτσι ένα επιπλέον πλεονέκτημα όσον αφορά τη γόνιμη έκφραση των ιδιοτήτων του.
Το αξιοσημείωτο βέβαια (για τους πιο ...ειδικούς) είναι ότι χωρίς τη χρήση της ίδιο-συναστρίας η εμπλοκή του Ποσειδώνα στο ωροσκόπιο της Φοντέην είναι σχετικά «αναιμική», αφού σχηματίζει μόνον ένα τετράγωνο με τον Ερμή.
Η συμμετοχή του Κρόνου στο όλο σχήμα (σε τετράγωνα με τον Ήλιο, τον Άρη και-ως αστρικός-με τον Ερμή) παραπέμπει στη σκληρή δουλειά και τους περιορισμούς που απαιτεί η ζωή μιας μπαλαρίνας, ωστόσο οι συνέπειες του συνδυασμού Άρη-Κρόνου-Ποσειδώνα λειτούργησαν και στην προσωπική της ζωή, αφού ο σύζυγος της (από το 1955) Παναμέζος διπλωμάτης και ...πλεημπόϋ Ρομπέρτο Αρίας έμεινε παράλυτος όταν πυροβολήθηκε από το σύζυγο μιας ερωμένης του.
Η Φοντέην παρά και τα δικά της «Κρόνια» προβλήματα (έπασχε από αρθρίτιδα στο ένα πόδι) συνέχισε να χορεύει μέχρι τα εξήντα της για να συμβάλλει οικονομικά στην πολυδάπανη θεραπευτική αγωγή του συζύγου της. Παράλληλα ήταν εξαιρετικά αφοσιωμένη τόσο στον ίδιο, όσο και στα τρία του παιδιά (από τον προηγούμενο γάμο του).
Η θέση του Κρόνου πάνω στην ακμή του 7ου οίκου με όλα τα παραπάνω αλλά και τον χαρακτήρα της Φοντέην, η οποία πρακτικά με το τετράγωνα του Κρόνου προς τον Ήλιο δεν μπορούσε να ζει χωρίς ...προβλήματα.
Ωστόσο παρότι κάποια δεδομένα του συγκεκριμένου ωροσκοπίου φαίνεται να ανταποκρίνονται στα όσα έζησε, η ώρα γέννησης της δεν είναι απόλυτα επιβεβαιωμένη (ο Ωροσκόπος της «παίζει» από τον Υδροχόο μέχρι τον Κριό) και αυτός είναι ο λόγος που δεν προχωρώ σε περαιτέρω ανάλυση, επιμένοντας κυρίως στις όψεις που καθόρισαν τις κεντρικές επιλογές της.
Η Μαργκό Φοντέην πέθανε το 1991, δύο χρόνια μετά το σύζυγο της, αφήνοντας πίσω της μια «βαριά» κληρονομιά στον κλασσικό χορό.
Ήταν πολύ στενοί φίλοι-και συνεργάτες-με τον Ρούντολφ Νουρέγιεφ και εκτός των άλλων το 1956 τιμήθηκε για την προσφορά της με μια από τις ανώτερες διακρίσεις που απονέμονται από τον Βρετανικό θρόνο στους υπηκόους του Ηνωμένου Βασιλείου (DBE-Dame Commander).
Γιάννης Ριζόπουλος