Τι λένε τα άστρα… για τη Βάνα Μπάρμπα
Ιχθύς με μια σύνοδο Ήλιου-Δία να ορίζει την καλή της μοίρα αλλά και τη ροπή της προς την αναζήτηση «εύκολων» λύσεων και ισχυρών υποστηρικτών, χαρακτηρίζεται επίσης από τις πολλές όψεις (παραδοσιακές η ίδιο-συναστριακές) του Ποσειδώνα με προσωπικούς πλανήτες, οι οποίες πρακτικά είναι και η «απόδειξη» της καλλιτεχνικής της αξίας. Ο Ήλιος και ο Δίας ως αστρικοί σχηματίζουν δύο αντιθέσεις με τον τροπικό Ουρανό, ενδεικτικές ίσως των κάπως «extreme» οικογενειακών καταστάσεων που βίωσε, ιδιαίτερα σε σχέση με τον πατέρα της.
Όμως τα ...διάχυτα προσόντα της Βάνας Μπάρμπα ελάχιστη σχέση έχουν με τους παραπάνω πλανήτες.Όλα τα ...λεφτά είναι η αντίθεση της Αφροδίτης στον Υδροχόο με τον Άρη στο Λέοντα, μια όψη που ουσιαστικά ευθύνεται για τις αντιφάσεις, το θερμό ταπεραμέντο της, τον ερωτισμό που εκπέμπει αλλά και τους ...αναπόφευκτους μπελάδες στην προσωπική της ζωή.Μάλιστα ακριβώς απέναντι από την τροπική Αφροδίτη «πέφτουν» η αστρική Δήμητρα και ο αστρικός Ουρανός συμβάλλοντας τα μέγιστα στη σπανιότητα και την ...λαϊκή αποδοχή των αισθητικών της προσόντων.
Το πρόβλημα με την αντίθεση των δύο πλανητών έγκειται στον εντελώς διαφορετικό τρόπο που αντιμετωπίζουν τη ζωή και ιδιαίτερα τις σχέσεις.Ο συγκεκριμένος Άρης θέλει να ζει έντονα τη ζωή και τον έρωτα με κάθε κόστος ενώ αντίθετα η Αφροδίτη συχνά αναλώνεται στην αναζήτηση μια εκλεπτυσμένη διαφορετικότητας, ποντάροντας κυρίως σε διανοητικές αρετές.Η ειρηνική συνύπαρξη πάθους και εγκεφαλικότητας δεν είναι ούτε εύκολη, ούτε «ασφαλής». Και συχνά εγείρει έναν εσωτερικό ανταγωνισμό, ο οποίος εκδηλώνεται εναλλάξ είτε προς τη μία είτε προς την άλλη κατεύθυνση. Γι αυτό εξάλλου στο παρελθόν η «διανοούμενη» Βάνα Μπάρμπα, υπερασπιζόμενη ουσιαστικά τον ...μπρουτάλ Άρη της έχει τοποθετηθεί ενάντια στην σώνει και καλά «ποιοτική δημιουργία».Και καταστάσεις σαν αυτή που περνάει τώρα είναι μάλλον κάτι το συνηθισμένο για όσες και όσους βιώνουν την ενέργεια ανάλογων όψεων.Για το δίπολο Αφροδίτης-Άρη ο έρωτας και ο πόλεμος είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και πρακτικά κάθε μορφή ουδετερότητας η χλιαρότητας στις προσωπικές σχέσεις είναι ανεπιθύμητη και ...εξοβελιστέα.Πολύ περισσότερο που στην περίπτωση της λαμπερής ηθοποιού ο αστρικός Άρης συνδέεται με τον Πλούτωνα, ανάγοντας το σεξ σε ...φονικό όπλο.
Οι γνωρίζοντες περισσότερα για την αστρολογία ίσως απορήσουν στη σκέψη ότι το «θερμό επεισόδιο» με τον κ Νίκο Τσικλακίδη συνέβη σε μια περίοδο όπου ο Δίας βρίσκεται στο ζώδιο των Ιχθύων-σε λίγες μοίρες απόσταση από τον Ήλιο της Βάνας-μια συνθήκη που τυπικά παραπέμπει σε τιμές, πλούτη και ευτυχία.Πέρα όμως από το γεγονός του ότι οι διελεύσεις του Δία-ανεξάρτητα από τις επιτυχίες που «υπόσχονται»-στα πλαίσια της ...αναπτυξιακής πολιτικής του πλανήτη χαλαρώνουν τις άμυνες αφήνοντας συχνά έκθετα τα ...θύματα τους, θα πρέπει πάντα να εξετάζουμε και τις ενδείξεις από τα υπόλοιπα συστήματα πρόβλεψης.
Κατ’ αρχάς, στη φετινή της Ηλιακή επιστροφή (πρακτικά το ωροσκόπιο των γενεθλίων της) υπάρχουν όλα τα σημάδια μιας αισθηματικής ...τραγωδίας: Η Αφροδίτη σε τ-τετράγωνο με τον Κρόνο και τον Πλούτωνα ρίχνει τίτλους τέλους στην προσωπική της ζωή, ενώ το τρίγωνο της με τον Άρη αναπαράγει τις ροκ καταστάσεις που ....υπόσχονται οι δύο πλανήτες και εμπερικλείονται σπερματικά στο γενέθλιο χάρτη της.Και δυστυχώς μια τόσο «στριμωγμένη» Αφροδίτη παραπέμπει και σε στενοχώριες που δεν είναι μόνον αισθηματικής φύσεως και οι οποίες είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσουν ένα ασταθές όσο και καταθλιπτικό σκηνικό με τις ψυχικές δυνάμεις να λειτουργούν εκτός ελέγχου.
Πάνω σε αυτό το ταραγμένο υπόβαθρο έρχεται να ...σιγοντάρει και ο Άρης του Ηλιακού Τόξου, που ετοιμάζεται να κλείσει την αντίθεση του με το γενέθλιο Ήλιο. Κι αυτό σημαίνει ότι την συγκεκριμένη περίοδο υπάρχει περίσσεια ενέργειας, δύσκολης να «χωρέσει» στα στενά και ευαίσθητα πλαίσια της προσωπικής ζωής η ακόμη και της καθημερινότητας.Αν η Βάνα Μπάρμπα επιθυμεί να ...ξορκίσει το κακό, θα πρέπει να αναλάβει δημιουργικές πρωτοβουλίες και να βρεθεί σε θέση μάχης στον κοινωνικό η τον επαγγελματικό στίβο. Εκεί η παραγωγή έργου και οι αντιπαλότητες που ...παραμονεύουν σε κάθε γωνιά θα δώσουν τροφή στον Άρη απομακρύνοντας τον από το ευαίσθητο πεδίο των διαπροσωπικών σχέσεων.Διαφορετικά ο μόνος τρόπος να υπάρξει ισορροπία σε ένα ζευγάρι κάτω από αυτές τις συνθήκες, είναι η εμφάνιση ενός κοινού εξωτερικού ...εχθρού η προβλήματος, γεγονός που θα «εξάγει» την ένταση και τον ανταγωνισμό μακριά από το «εσωτερικό» μέτωπο.
Ο Άρης είναι πρωταγωνιστής και στο χάρτη των δευτερευουσών προόδων. Μάλιστα, το τετράγωνο του με τον γενέθλιο Ποσειδώνα αφήνει ανοικτούς και άλλους κινδύνους (κλοπής, τοξικής μόλυνσης, ψυχοσωματικής φύσεως προσβολών κλπ), οι οποίοι πρακτικά μπορούν να αντιμετωπιστούν στρέφοντας την ενέργεια είτε σε δημιουργικές παρεμβάσεις καλλιτεχνικού χαρακτήρα, είτε σε πνευματικές αναζητήσεις στα όρια του ...μοναχισμού.Ο ενεργός Ποσειδώνας μπορεί να είναι ευλογία η κατάρα, ανάλογα με τις προθέσεις του καθενός και την χρήση της επιρροής του. Η φυγή και η υπέρβαση έχουν πολλά πρόσωπα, από τη μέθεξη με το Θείο και τη , μέχρι την αναζήτηση τεχνητών παραδείσων.Ένας ηθοποιός εξ αιτίας της δυνατότητας του να υποδύεται ρόλους διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των «κοινών θνητών», σε κάθε περίπτωση που ο Ποσειδώνας γίνεται πιο επιθετικός. Και είναι στο χέρι της «θεάς» Βάνας να ορίσει το μέλλον της, αφομοιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις πλανητικές πιέσεις.
Γιάννης Ριζόπουλος
Ιχθύς με μια σύνοδο Ήλιου-Δία να ορίζει την καλή της μοίρα αλλά και τη ροπή της προς την αναζήτηση «εύκολων» λύσεων και ισχυρών υποστηρικτών, χαρακτηρίζεται επίσης από τις πολλές όψεις (παραδοσιακές η ίδιο-συναστριακές) του Ποσειδώνα με προσωπικούς πλανήτες, οι οποίες πρακτικά είναι και η «απόδειξη» της καλλιτεχνικής της αξίας.
Ο Ήλιος και ο Δίας ως αστρικοί σχηματίζουν δύο αντιθέσεις με τον τροπικό Ουρανό, ενδεικτικές ίσως των κάπως «extreme» οικογενειακών καταστάσεων που βίωσε, ιδιαίτερα σε σχέση με τον πατέρα της.
Όμως τα ...διάχυτα προσόντα της Βάνας Μπάρμπα ελάχιστη σχέση έχουν με τους παραπάνω πλανήτες.
Όλα τα ...λεφτά είναι η αντίθεση της Αφροδίτης στον Υδροχόο με τον Άρη στο Λέοντα, μια όψη που ουσιαστικά ευθύνεται για τις αντιφάσεις, το θερμό ταπεραμέντο της, τον ερωτισμό που εκπέμπει αλλά και τους ...αναπόφευκτους μπελάδες στην προσωπική της ζωή.
Μάλιστα ακριβώς απέναντι από την τροπική Αφροδίτη «πέφτουν» η αστρική Δήμητρα και ο αστρικός Ουρανός συμβάλλοντας τα μέγιστα στη σπανιότητα και την ...λαϊκή αποδοχή των αισθητικών της προσόντων.
Το πρόβλημα με την αντίθεση των δύο πλανητών έγκειται στον εντελώς διαφορετικό τρόπο που αντιμετωπίζουν τη ζωή και ιδιαίτερα τις σχέσεις.
Ο συγκεκριμένος Άρης θέλει να ζει έντονα τη ζωή και τον έρωτα με κάθε κόστος ενώ αντίθετα η Αφροδίτη συχνά αναλώνεται στην αναζήτηση μια εκλεπτυσμένη διαφορετικότητας, ποντάροντας κυρίως σε διανοητικές αρετές.
Η ειρηνική συνύπαρξη πάθους και εγκεφαλικότητας δεν είναι ούτε εύκολη, ούτε «ασφαλής». Και συχνά εγείρει έναν εσωτερικό ανταγωνισμό, ο οποίος εκδηλώνεται εναλλάξ είτε προς τη μία είτε προς την άλλη κατεύθυνση. Γι αυτό εξάλλου στο παρελθόν η «διανοούμενη» Βάνα Μπάρμπα, υπερασπιζόμενη ουσιαστικά τον ...μπρουτάλ Άρη της έχει τοποθετηθεί ενάντια στην σώνει και καλά «ποιοτική δημιουργία».
Και καταστάσεις σαν αυτή που περνάει τώρα είναι μάλλον κάτι το συνηθισμένο για όσες και όσους βιώνουν την ενέργεια ανάλογων όψεων.
Για το δίπολο Αφροδίτης-Άρη ο έρωτας και ο πόλεμος είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και πρακτικά κάθε μορφή ουδετερότητας η χλιαρότητας στις προσωπικές σχέσεις είναι ανεπιθύμητη και ...εξοβελιστέα.
Πολύ περισσότερο που στην περίπτωση της λαμπερής ηθοποιού ο αστρικός Άρης συνδέεται με τον Πλούτωνα, ανάγοντας το σεξ σε ...φονικό όπλο.
Οι γνωρίζοντες περισσότερα για την αστρολογία ίσως απορήσουν στη σκέψη ότι το «θερμό επεισόδιο» με τον κ Νίκο Τσικλακίδη συνέβη σε μια περίοδο όπου ο Δίας βρίσκεται στο ζώδιο των Ιχθύων-σε λίγες μοίρες απόσταση από τον Ήλιο της Βάνας-μια συνθήκη που τυπικά παραπέμπει σε τιμές, πλούτη και ευτυχία.
Πέρα όμως από το γεγονός του ότι οι διελεύσεις του Δία-ανεξάρτητα από τις επιτυχίες που «υπόσχονται»-στα πλαίσια της ...αναπτυξιακής πολιτικής του πλανήτη χαλαρώνουν τις άμυνες αφήνοντας συχνά έκθετα τα ...θύματα τους, θα πρέπει πάντα να εξετάζουμε και τις ενδείξεις από τα υπόλοιπα συστήματα πρόβλεψης.
Κατ’ αρχάς, στη φετινή της Ηλιακή επιστροφή (πρακτικά το ωροσκόπιο των γενεθλίων της) υπάρχουν όλα τα σημάδια μιας αισθηματικής ...τραγωδίας: Η Αφροδίτη σε τ-τετράγωνο με τον Κρόνο και τον Πλούτωνα ρίχνει τίτλους τέλους στην προσωπική της ζωή, ενώ το τρίγωνο της με τον Άρη αναπαράγει τις ροκ καταστάσεις που ....υπόσχονται οι δύο πλανήτες και εμπερικλείονται σπερματικά στο γενέθλιο χάρτη της.
Και δυστυχώς μια τόσο «στριμωγμένη» Αφροδίτη παραπέμπει και σε στενοχώριες που δεν είναι μόνον αισθηματικής φύσεως και οι οποίες είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσουν ένα ασταθές όσο και καταθλιπτικό σκηνικό με τις ψυχικές δυνάμεις να λειτουργούν εκτός ελέγχου.
Πάνω σε αυτό το ταραγμένο υπόβαθρο έρχεται να ...σιγοντάρει και ο Άρης του Ηλιακού Τόξου, που ετοιμάζεται να κλείσει την αντίθεση του με το γενέθλιο Ήλιο. Κι αυτό σημαίνει ότι την συγκεκριμένη περίοδο υπάρχει περίσσεια ενέργειας, δύσκολης να «χωρέσει» στα στενά και ευαίσθητα πλαίσια της προσωπικής ζωής η ακόμη και της καθημερινότητας.
Αν η Βάνα Μπάρμπα επιθυμεί να ...ξορκίσει το κακό, θα πρέπει να αναλάβει δημιουργικές πρωτοβουλίες και να βρεθεί σε θέση μάχης στον κοινωνικό η τον επαγγελματικό στίβο. Εκεί η παραγωγή έργου και οι αντιπαλότητες που ...παραμονεύουν σε κάθε γωνιά θα δώσουν τροφή στον Άρη απομακρύνοντας τον από το ευαίσθητο πεδίο των διαπροσωπικών σχέσεων.
Διαφορετικά ο μόνος τρόπος να υπάρξει ισορροπία σε ένα ζευγάρι κάτω από αυτές τις συνθήκες, είναι η εμφάνιση ενός κοινού εξωτερικού ...εχθρού η προβλήματος, γεγονός που θα «εξάγει» την ένταση και τον ανταγωνισμό μακριά από το «εσωτερικό» μέτωπο.
Ο Άρης είναι πρωταγωνιστής και στο χάρτη των δευτερευουσών προόδων. Μάλιστα, το τετράγωνο του με τον γενέθλιο Ποσειδώνα αφήνει ανοικτούς και άλλους κινδύνους (κλοπής, τοξικής μόλυνσης, ψυχοσωματικής φύσεως προσβολών κλπ), οι οποίοι πρακτικά μπορούν να αντιμετωπιστούν στρέφοντας την ενέργεια είτε σε δημιουργικές παρεμβάσεις καλλιτεχνικού χαρακτήρα, είτε σε πνευματικές αναζητήσεις στα όρια του ...μοναχισμού.
Ο ενεργός Ποσειδώνας μπορεί να είναι ευλογία η κατάρα, ανάλογα με τις προθέσεις του καθενός και την χρήση της επιρροής του. Η φυγή και η υπέρβαση έχουν πολλά πρόσωπα, από τη μέθεξη με το Θείο και τη , μέχρι την αναζήτηση τεχνητών παραδείσων.
Ένας ηθοποιός εξ αιτίας της δυνατότητας του να υποδύεται ρόλους διαθέτει συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι των «κοινών θνητών», σε κάθε περίπτωση που ο Ποσειδώνας γίνεται πιο επιθετικός.
Και είναι στο χέρι της «θεάς» Βάνας να ορίσει το μέλλον της, αφομοιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τις πλανητικές πιέσεις.
Γιάννης Ριζόπουλος