Τι λένε τα άστρα… για τη Σοφία Κόπολα
Η φετινή νικήτρια του κινηματογραφικού φεστιβάλ της Βενετίας ανήκει στο ζώδιο του Ταύρου (γεννήθηκε στις 14/5/71) και στο γενέθλιο χάρτη της-κρίνοντας εκ του αποτελέσματος-μπορούμε να σταθούμε στη σύνοδο Δία-Ποσειδώνα στις πρώτες μοίρες του Τοξότη, μια όψη που δείχνει να συνδέεται άμεσα τόσο με την καριέρα της όσο και με την «ένδοξη» οικογένεια της. Κόρη του γνωστού σκηνοθέτη και εγγονή του συνθέτη Καρμίν Κόπολα, το 2003 έγινε ο τρίτος κρίκος στην οικογενειακή αλυσίδα των Όσκαρ κερδίζοντας αυτό του καλύτερου σεναρίου για την ταινία «Χαμένοι στη Μετάφραση». Οι αντιθέσεις του Δία και του Ποσειδώνα με τη Δήμητρα στους Διδύμους είναι μάλλον το «κλειδί» αυτής της επιτυχίας, που όμοια της έχουν να επιδείξουν ελάχιστες καλλιτεχνικές φαμίλιες του Χόλυγουντ.Βέβαια στο χάρτη της είναι εξαιρετικά αισθητή και η παρουσία του Κρόνου, ο οποίος κάνει μια ...ωραιότατη σύνοδο με τον Ήλιο της στον Ταύρο και σε συνδυασμό με τη θέση της Σελήνης στον Αιγόκερω, υποδηλώνει ότι ανεξάρτητα με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει ως κόρη ενός «μεγάλου», η ίδια είναι σε σημαντικό βαθμό ανασφαλής, τελειομανής και χαμηλών τόνων, με έκδηλες «ποιοτικές» τάσεις. Και είναι γεγονός ότι δείχνει μάλλον απρόθυμη να συμμετάσχει στο «πανηγύρι» της show biz, ιδιαίτερα με τον ...αμερικάνικο τρόπο. Βρίσκεται πολύ πιο κοντά στην ευρωπαϊκή κουλτούρα και ζει στο Παρίσι που το θεωρεί μια «ονειρεμένη πόλη» για ένα σκηνοθέτη.
Στη σκηνοθεσία στράφηκε σταδιακά ύστερα από τις χείριστες κριτικές που πήρε το 1990 για το ρόλο της ως Μαίρη Κορλεόνε στο τρίτο μέρος του «Νονού». Η απονομή του «Χρυσού Βατόμουρου» έθεσε τέρμα σε μια καριέρα, που τελικά δεν ήταν «δική» της αλλά του Κριού μπαμπά της.Και βέβαια σε αυτήν την υπόθεση ο Κρόνος έπαιξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Η φιλοδοξία του Φράνσις Φορντ Κόπολα να την αναδείξει ως μεγάλη σταρ τη «σοβάρεψε» πρόωρα και όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις η Σοφία Κόπολα έχασε ένα μέρος της παιδικότητας της μέσα στα κινηματογραφικά στούντιο. Η πρώτη της εμφάνιση σε ταινία έγινε το 1972 στο πρώτο μέρος του «Νονού«, όταν ακόμη ήταν μωρό.Ίσως εδώ κρύβονται τα αίτια του προβληματισμού και της έμμονης ενασχόλησης της με περιπτώσεις ατόμων που είναι «χαμένα» σε ένα οικείο και ταυτόχρονα ξένο περιβάλλον. Το Somewhere με το οποίο κέρδισε το «Χρυσό Λιοντάρι» πραγματεύεται τις αλλαγές που προκύπτουν στη ζωή ενός «χλιδάτου» και κακότροπου σταρ του Χόλυγουντ, όταν δέχεται την απροσδόκητη επίσκεψη της εντεκάχρονης κόρης του. Και από αυτήν την άποψη η βράβευση της είναι μια ...γλυκιά εκδίκηση για τα όσα έζησε-η μάλλον δεν έζησε-στην παιδική της ηλικία.
Όσον αφορά το καθαρά αστρολογικό κομμάτι της πρωτιάς της στη Βενετία, στο χάρτη της, τόσο από τις πλανητικές διελεύσεις όσο και από τις προόδους, δεν υπάρχουν κάποιες κραυγαλέες ενδείξεις που να τη δικαιολογούν. Φαίνεται ότι το όλο θέμα συνδέεται άμεσα με πολύ πιο προσωπικά δεδομένα του ωροσκοπίου της (τον Ωροσκόπο η το Μεσουράνημα της), τα οποία δυστυχώς δεν είναι γνωστά.
Γιάννης Ριζόπουλος
Η φετινή νικήτρια του κινηματογραφικού φεστιβάλ της Βενετίας ανήκει στο ζώδιο του Ταύρου (γεννήθηκε στις 14/5/71) και στο γενέθλιο χάρτη της-κρίνοντας εκ του αποτελέσματος-μπορούμε να σταθούμε στη σύνοδο Δία-Ποσειδώνα στις πρώτες μοίρες του Τοξότη, μια όψη που δείχνει να συνδέεται άμεσα τόσο με την καριέρα της όσο και με την «ένδοξη» οικογένεια της.
Κόρη του γνωστού σκηνοθέτη και εγγονή του συνθέτη Καρμίν Κόπολα, το 2003 έγινε ο τρίτος κρίκος στην οικογενειακή αλυσίδα των Όσκαρ κερδίζοντας αυτό του καλύτερου σεναρίου για την ταινία «Χαμένοι στη Μετάφραση». Οι αντιθέσεις του Δία και του Ποσειδώνα με τη Δήμητρα στους Διδύμους είναι μάλλον το «κλειδί» αυτής της επιτυχίας, που όμοια της έχουν να επιδείξουν ελάχιστες καλλιτεχνικές φαμίλιες του Χόλυγουντ.
Βέβαια στο χάρτη της είναι εξαιρετικά αισθητή και η παρουσία του Κρόνου, ο οποίος κάνει μια ...ωραιότατη σύνοδο με τον Ήλιο της στον Ταύρο και σε συνδυασμό με τη θέση της Σελήνης στον Αιγόκερω, υποδηλώνει ότι ανεξάρτητα με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει ως κόρη ενός «μεγάλου», η ίδια είναι σε σημαντικό βαθμό ανασφαλής, τελειομανής και χαμηλών τόνων, με έκδηλες «ποιοτικές» τάσεις. Και είναι γεγονός ότι δείχνει μάλλον απρόθυμη να συμμετάσχει στο «πανηγύρι» της show biz, ιδιαίτερα με τον ...αμερικάνικο τρόπο. Βρίσκεται πολύ πιο κοντά στην ευρωπαϊκή κουλτούρα και ζει στο Παρίσι που το θεωρεί μια «ονειρεμένη πόλη» για ένα σκηνοθέτη.
Στη σκηνοθεσία στράφηκε σταδιακά ύστερα από τις χείριστες κριτικές που πήρε το 1990 για το ρόλο της ως Μαίρη Κορλεόνε στο τρίτο μέρος του «Νονού». Η απονομή του «Χρυσού Βατόμουρου» έθεσε τέρμα σε μια καριέρα, που τελικά δεν ήταν «δική» της αλλά του Κριού μπαμπά της.
Και βέβαια σε αυτήν την υπόθεση ο Κρόνος έπαιξε τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Η φιλοδοξία του Φράνσις Φορντ Κόπολα να την αναδείξει ως μεγάλη σταρ τη «σοβάρεψε» πρόωρα και όπως συμβαίνει σε ανάλογες περιπτώσεις η Σοφία Κόπολα έχασε ένα μέρος της παιδικότητας της μέσα στα κινηματογραφικά στούντιο.
Η πρώτη της εμφάνιση σε ταινία έγινε το 1972 στο πρώτο μέρος του «Νονού«, όταν ακόμη ήταν μωρό.
Ίσως εδώ κρύβονται τα αίτια του προβληματισμού και της έμμονης ενασχόλησης της με περιπτώσεις ατόμων που είναι «χαμένα» σε ένα οικείο και ταυτόχρονα ξένο περιβάλλον.
Το Somewhere με το οποίο κέρδισε το «Χρυσό Λιοντάρι» πραγματεύεται τις αλλαγές που προκύπτουν στη ζωή ενός «χλιδάτου» και κακότροπου σταρ του Χόλυγουντ, όταν δέχεται την απροσδόκητη επίσκεψη της εντεκάχρονης κόρης του. Και από αυτήν την άποψη η βράβευση της είναι μια ...γλυκιά εκδίκηση για τα όσα έζησε-η μάλλον δεν έζησε-στην παιδική της ηλικία.
Όσον αφορά το καθαρά αστρολογικό κομμάτι της πρωτιάς της στη Βενετία, στο χάρτη της, τόσο από τις πλανητικές διελεύσεις όσο και από τις προόδους, δεν υπάρχουν κάποιες κραυγαλέες ενδείξεις που να τη δικαιολογούν. Φαίνεται ότι το όλο θέμα συνδέεται άμεσα με πολύ πιο προσωπικά δεδομένα του ωροσκοπίου της (τον Ωροσκόπο η το Μεσουράνημα της), τα οποία δυστυχώς δεν είναι γνωστά.
Γιάννης Ριζόπουλος