Βασίλης Ζούλιας: «Με την οικονομική κρίση έχει αλλάξει αρκετά η συνείδηση του καταναλωτή»
Έπειτα από είκοσι περίπου χρόνια «θητείας» ως στιλίστας στο χώρο των περιοδικών, ο Βασίλης Ζούλιας το 2002 αποφάσισε να ανοίξει ένα μικρό κατάστημα με παπούτσια και τσάντες στην οδό Κανάρη.
«Ήταν ακόμα πολύ καλή εποχή και υπήρχαν αξιόλογα εργοστάσια παραγωγής που έφτιαχναν παπούτσια. Η Ελλάδα έχει τεράστια ιστορία στην κατασκευή παπουτσιών. Ακόμα κι ο Manolo Blahnik την πρώτη του συλλογή, το ’71, την παρήγαγε στην Ελλάδα. Είχαμε πολύ άξια χέρια και κάναμε τεράστιες εξαγωγές. Τα τελευταία χρόνια, όμως, το να είσαι σχεδιαστής μόδας στην Ελλάδα είναι σαν να κάνεις επικίνδυνες αποστολές, γιατί, εκτός της οικονομικής κρίσης, οι κρατικοί φορείς αλλά και τα media δεν στηρίζουν τους εγχώριους δημιουργούς. Ως λαός υποφέρουμε από χαμηλή αυτοεκτίμηση κι αυτό σημαίνει ότι το ξένο θα μοιάζει πάντα καλύτερο. Ξενομανία. Αυτό που με πληγώνει ιδιαίτερα από τότε που έγινα σχεδιαστής είναι ότι τα περιοδικά έκαναν αφιερώματα στις επιδείξεις μόδας όλου του κόσμου, σνομπάροντας άγρια το θεσμό στην ίδια τους τη χώρα. Μόνο όταν πάτησα πόδι ως πελάτης τους και είπα πως θα αφαιρέσω το διαφημιστικό πλάνο κατάφερα να παρουσιαστούν οι κολεξιόν μου. Αυτό είναι τραγικό. Κάποιες διευθύντριες περιοδικών είναι πολύ κολλημένες. Το καλό είναι ότι με την οικονομική κρίση έχει αλλάξει αρκετά η συνείδηση του καταναλωτή και πλέον επιλέγει να αγοράσει ελληνικά προϊόντα για να στηρίξει τη χώρα» τόνισε στο People.