Το fashion show της δεκαετίας θα γίνει στο Σούνιο (photos)
Επίδειξη μόδας στο Ναό του Ποσειδώνα με 40 ρούχα υψηλής ραπτικής εμπνευσμένα από την Αρχαία Ελλάδα και 100 διεθνείς προσωπικότητες να δίνουν το «παρών».
Η Μαίρη Κατράντζου, το κορίτσι-φαινόμενο που έχει σαρώσει τα διεθνή βραβεία, μετά από χρόνια επιτυχιών στο εξωτερικό επιστρέφει στην πατρίδα της. Και μάλιστα με μια επίδειξη μόδας που φαίνεται ότι θα αφήσει εποχή, καθώς είναι η πρώτη φορά που σε αρχαιολογικό χώρο της Ελλάδας δίνεται η άδεια να πραγματοποιηθεί όχι φωτογράφηση -όπως αυτή που έκανε ο οίκος Dior το 1951 στην Ακρόπολη-αλλά ολόκληρη επίδειξη μόδας.
Σε όσους γνωρίζουν την πορεία της τα τελευταία χρόνια η είδηση δεν προκάλεσε έκπληξη. Η Μαίρη ήθελε εδώ και πολύ καιρό να οργανώσει στην Ελλάδα μια ιδιαίτερη επίδειξη μέσω της οποίας θα πρόβαλλε τη χώρα της σε όλο τον κόσμο. Η πρόταση του Συλλόγου «Ελπίδα» μέσω της προέδρου του Μαριάννας Βαρδινογιάννη, με αφορμή τον εορτασμό των 30 χρόνων από την ίδρυση του και το πράσινο φως του ΚΑΣ για τον Ναό του Ποσειδώνα, ανάγουν το 2019, όπως η ίδια εξομολογείται, σε μία από τις σημαντικότερες χρονιές της καριέρας της.
Το fashion event, που είναι προγραμματισμένο για τις 3 Οκτωβρίου στο Σούνιο, αναμένεται να αποτελέσει ένα μοναδικό υπερθέαμα, ενώ ήδη θεωρείται σημαντικό διεθνές γεγονός. Είναι η πρώτη φορά που η Ελληνίδα designer, η οποία μένει μόνιμα στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται στη Μ. Βρετανία, δεν παρουσιάζει τη δουλειά της στη βρετανική Εβδομάδα Μόδας. Αντ' αυτού, «ψηφίζει» Αθήνα.
Η επίδειξη μόδας στον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο θα είναι στα πρότυπα των shows, μεγάλων οίκων του εξωτερικού, καθώς την παραγωγή έχει αναλάβει η εταιρεία Villa Eugenie του Ετιέν Ρούσο, η οποία βρίσκεται πίσω από τα πιο φημισμένα shows, όπως αυτά της Chanel, που μονοπωλούν το ενδιαφέρον της παγκόσμιας κοινότητας τη μόδας.
Στην πασαρέλα θα παρουσιαστούν σαράντα κομμάτια υψηλής ραπτικής της συλλογής Ανοιξη – Καλοκαίρι 2020, η οποία είναι στο σύνολο της εμπνευσμένη από την Ελλάδα. Τα κοσμήματα που θα τα συνοδεύουν είναι του οίκου Bulgari, ενώ τα παπούτσια θα φέρουν την υπογραφή του ελληνικού brand Ancient Greek Sandals.
Τα πρωτοποριακά, prints-σήμα-κατάτεθέν,της σχεδιάστριας δένουν αρμονικά με τα περίτεχνα κεντήματα σε υφάσματα, τα οποία θα παραπέμπουν στην Ελλάδα της σοφίας, της γνώσης και της αρχιτεκτονικής του Χρυσού Αιώνα. Τότε που μπήκαν από τον Περικλή και τα θεμέλια για τον Ναό του Ποσειδώνα.
Η μουσική ηου θα πλαισιώσει τo show έχει την υπογραφή του βραβευμένου με Όσκαρ -και ιδιαίτερα επιλεκτικού στις συνεργασίες του-Βαγγέλη Παπαθανασίου, ο οποίος τα τελευταία χρόνια διατηρεί στενή φιλική σχέση με την Ελληνίδα σχεδιάστρια.
Το αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα του show εγγυάται και η ομάδα που έχει συνταχθεί για τα παρασκήνια. Το styling έχει αναλάβει η ταλαντούχα Σοφία Νεοφύτου, καλλιτεχνική διευθύντρια των shows της Victoria’s Secret, αλλά και ο άνθρωπος πίσω από το περιοδικό «10». «Και μόνο το όνομα της Σοφίας Νεοφύτου προδιαθέτει για εκπλήξεις στο cast των κοριτσιών που θα περπατήσουν», λένε κάποιοι με νόημα, ενώ επιβεβαιωμένη είναι και η πληροφορία ότι όλα τα μοντέλα θα καταφτάσουν από το εξωτερικό.
Το show θα ξεκινήσει μετά τη δύση του ηλίου. Ο ναός θα είναι φωτισμένος έτσι ώστε να αναδεικνύεται η ομορφιά των κλασικών αρχιτεκτονικών γραμμών του, δημιουργώντας ένα σκηνικό κατάλληλο για να μυήσει τον θεατή στη μαγεία της Αρχαίας Ελλάδας. Με γνώμονα την προστασία του αρχαιολογικού χώρου οι καλεσμένοι δεν μπορούν να ξεπερνούν σε αριθμό τα 450 άτομα. Η exclusive guest list περιλαμβάνει προσωπικότητες όπως η Σαμπίν Γκετί και η γόνος της οικογένειας Ανιέλι, Μπιάνκα Μπραντολίνι. Το κόστος της πρόσκλησης ανέρχεται στα 1.000 ευρώ, τα οποία φυσικά προορίζονται για τους σκοπούς του Συλλόγου «Ελπίδα».