Η άγνωστη κόρη διάσημου ηθοποιού (photos)
Αποτελεί ένα περιζήτητο plus size μοντέλο κι επίσης είναι η κόρη πασίγνωστου star.
Η Αλεσάντρα Αλέ Γκαρσία Λορίντο, κόρη του Άντι Γκαρσία, έχει κάνει ήδη πασαρέλες για τους Dolce&Gabbana αλλά και για την Gap, ενώ τα μερικά κιλά παραπάνω που έχει την κατατάσσουν στα plus size models.
Η βιομηχανία του plus size μόντελινγκ αγγίζει τα 21 δις δολάρια και, σύμφωνα με προβλέψεις, τα επόμενα χρόνια θα εκτοξευτεί στα 100 δις. Τι συμβαίνει με τη βιομηχανία της μόδας και αρχίζει να φιλοξενεί πραγματικές γυναίκες στα εξώφυλλα περιοδικών; Μήπως σκέφτονται πως τα size 0 κορίτσια σε αφίσες καταστημάτων δεν σαγηνεύουν πια τη μέση Αμερικανίδα size 14 ώστε να την κάνουν να περάσει το κατώφλι των καταστημάτων;
Τα τελευταία πέντε χρόνια όλο και περισσότερες καμπάνιες μεγάλων εταιρειών μόδας περνούν το μήνυμα υπέρ του κινήματος body positive. Επιπλέον, οι συζητήσεις σχετικά με beach body και τις ιδανικές αναλογίες θεωρούνται αντιεμπορικές και μη πολιτικά ορθές. Ξαφνικά, έγιναν «ορατές» γυναίκες με καμπύλες, κυτταρίτιδα, ψωμάκια και παχάκια στην κοιλιά από τα mainstream media αλλά και καμπάνιες της Calvin Klein σπάζοντας τα στερεότυπα στον χώρο της μόδας.
Σήμερα στην Αμερική το 68% των γυναικών όχι απλώς δεν φοράει small, αλλά απευθύνεται σε καταστήματα που πωλούν plus size φορέματα και φούστες. Ο μέσος όρος του μεγέθους που φορούν οι γυναίκες είναι το βρετανικό 14 -το ευρωπαϊκό 42- και παρότι αποτελούν την πλειονότητα έπρεπε να γίνει επανάσταση μέσω social media για να μπορούν να δουν μια γυναίκα με το σώμα τους σε αφίσα στην Times Square, διαβάζουμε στο Gala.
Σύμφωνά με το Refinery29, χώρο σε plus seize μοντέλα αυτή τη στιγμή αφιερώνει το 2% των media. Γιατί η βιομηχανία της μόδας σνομπάρει ένα τόσο μεγάλο αγοραστικό κοινό; Επί δεκαετίες οι γυναίκες με παραπανίσια κιλά ήταν οι εξόριστες καταναλώτριες. Δεν μπορούσαν να βρουν μοντέρνα φορέματα με στενή γραμμή στο μέγεθος τους, δεν έπρεπε να αφήνουν σε κοινή θέα τα πόδια και το μπούστο τους και ουσιαστικά κυκλοφορούσαν φορώντας φαρδιά ρούχα σαν κελεμπίες, από φθηνά υφάσματα με ακαλαίσθητα prints που έβρισκαν στα υπόγεια πολυκαταστημάτων σε εξωφρενικές τιμές.
Μέχρι που ήρθε η επανάσταση του e-shopping και εταιρείες από το Αsos μέχρι το H&M έδωσαν στις πληθωρικές γυναίκες αυτό που ήθελαν. Μια κανονικότητα. Όταν η Αφροαμερικανίδα κωμικός Λέσ Τζόουνς με ύψος 1,83, δεν έβρισκε έναν σχεδιαστή να την ντύσει για το κόκκινο χαλί της πρεμιέρας των «Ghostbusters» το 2016 δεν δίστασε μέσω του Twitter να κατακεραυνώσει τη βιομηχανία της μόδας που περιθωριοποιεί τις γυναίκες με καμπύλες.
Ο σχεδιαστής Κριστιάν Σιριάνο απάντησε και δημιούργησε αποκλειστικά για τον ιδιαίτερο σωματότυπό της μια τουαλέτα η οποία φυσικά έγινε ανάρπαστη και εξαφανίστηκε άμεσα από τα ράφια των καταστημάτων του.
Η συνάδελφος της Μελίσα ΜακΚάρθι, παρά το status της ως ηθοποιού που γεμίζει ταμεία και συμμετέχει στις καλύτερες τηλεοπτικές σειρές , αντιμετώπιζε επίσης δυσκολίες όταν έπρεπε να βρει κατάλληλο ένδυμα για βραβεύσεις και επίσημες εμφανίσεις. Έτσι, αποφάσισε να λανσάρει τη δική της σειρά ρούχων για γυναίκες στο ίδιο μέγεθος με εκείνη. Το target group της είναι πραγματικά τεράστιο αν αναλογιστεί κανείς ότι περισσότερες από τις μισές γυναίκες μεταξύ 18 και 65 ετών στην Αμερική φορούν μέγεθος large.
Αυτές τις γυναίκες είχαν στο μυαλό τους η διάσημη fashion blogger Τράστιτι Γκάρνερ και η συγγραφέας, ομιλήτρια ΤΕDx και σύμβουλος σε θέματα αυτοπεποίθησης Σεσέ Ολίσα όταν αποφάσισαν πριν από μερικά χρόνια να διοργανώσουν το Curvy Con, ένα τριήμερο event μόδας με τις μεγαλύτερες φίρμες για plus size γυναίκες και fashion influencers όλων των μεγεθών σε έναν χώρο.
Πρόσφατα, ο ξεχωριστός αυτός θεσμός συμμετείχε στο πρόγραμμα εκδηλώσεων στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης. Ωστόσο, δεν λείπουν οι αντιδραστικές φωνές. Ο 55χρονος συγγραφέας Μπρετ Ιστον Eλις, στο τεύχος Ιουλίου της ιταλικής «Vogue», αναρωτιέται αν τελικά κάνουν καλό στον χώρο του μόντελινγκ η τόση δημοκρατικότητα και η συμμετοχή κορμιών που πριν από μερικά χρόνια κανείς δεν θα χαρακτήριζε «μοντελέ». Ενώ λίγο νωρίτερα, τον Ιούνιο η 45χρονη δημοσιογράφος της «Τelegraph» Τάνια Γκολντ δημοσίευσε ψλιψκβαιτ κομμάτι κατηγορώντας τη Nike επειδή «τόλμησε» να βάλει στη βιτρίνα καταστήματος μανεκέν που φορά ΧL. Κάποιοι μάλλον θέλουν να μείνουν επίκαιροι ακόμη και αν οι απόψεις τους ανήκουνυν σε παλαιολιθικές εποχές.
Δείτε φωτογραφικό υλικό από την Alessandra Garcia-Lorido...