Επιτέλους η βασίλισσα μίλησε...
H Carine Roitfeld έσπασε όχι μόνο τη σιωπή της, αλλά ανακάτεψε για τα καλά τις κάρτες του παγκόσμιου χάρτη της μόδας για την επόμενη δεκαετία.
Κανείς δε λατρεύει να βλέπει την πτώση μιας βασίλισσας περισσότερο από την βιομηχανία της μόδας, ειδικά όταν η βασίλισσα έχει κατά καιρούς, καταδυναστεύσει τους υπηκόους-υπαλλήλους της, με πολλούς και ποικίλους τρόπους, αλλά με εξαιρετικά επιτυχημένα αποτελέσματα. Στην πρόσφατη συνέντευξη της στον αμερικανικό ιστότοπο style.com, από την περιγραφή και μόνο της συνάντησης καταλαβαίνεις ότι στη μόδα ένα μόνο εικοσιτετράωρο μπορεί να σε κάνει από κυρίαρχο σε κυριαρχημένο... από αγωνία και συχνές αναφορές σε προηγούμενες δεκαετίες.
Φάουλ πρώτο: Υποδέχθηκε τον δημοσιογράφο μόνη, στην σκοτεινή είσοδο ενός κατά τα άλλα σικ νεοϋορκέζικου ξενοδοχείου, λέγοντας πως πια αυτό είναι το γραφείο της. Ούτε καν μέσα σ' ένα από τα δωμάτια, χωρίς ούτε έναν συνεργάτη της!
Φάουλ δεύτερο: Ανέφερε ότι δεν θα παρακολουθήσει τα σόου στην αμερικανική εβδομάδα μόδας, γιατί ξαφνικά θέλει να σκεφτεί προσεκτικά τα επόμενα της βήματα. Όταν ξεμένεις από δουλειά το πρώτο που κάνεις –ακριβώς επειδή θεωρητικά εσύ παραιτήθηκες– είναι να είσαι και πάλι παρών δείχνοντας ότι κατά τα λεγόμενά της «Δέκα χρόνια στη γαλλική Vogue και δέκα χρόνια με τον Tom Ford σε Gucci και Yves Saint Laurent ήταν αρκετά» είσαι παρών και ελεύθερη να διεκδικήσεις ακόμη περισσότερα, αφού το περιοδικό που διεύθυνες ήταν και προσοδοφόρο από διαφημίσεις αλλά και η απόλυτη βίβλος επαγγελματιών και κοινού για την δεκαετία που ηγήθηκες αυτού. Χώρια ότι σε κατέταξε στη λίστα με τα αδιαμφισβήτητα style icons της δεκαετίας. Γιατί η ηττοπάθεια;
Πολύ φοβάμαι ότι μέσα στους όρους αποχώρησης της ήταν να μείνει μακριά φέτος, ώστε να κάνει χώρο στην αντικαταστάτριά της να εδραιωθεί ως η άξια συνεχίστρια της, το νέο είδωλο, με τα φώτα στραμμένα όλα πάνω της, χωρίς παρεμβολές από την «εντυπωσιακή» πρώην.
Η διαφορά των δύο γυναικών πέρα του πασιφανούς, είναι ότι ενώ η μία ήταν διεκδικητική, ρίσκαρε, προωθούσε νέους συνεργάτες και είχε ένα ξεκάθαρο star quality, η Emmanuelle Alt θα κάτσει στα αυγά της για να μην δυσαρεστήσει τα νέα της αφεντικά και να καταφέρει ως συνήθως σκύβοντας το κεφάλι να έχει διάρκεια, όσο τουλάχιστον κάνει ότι της λένε. Η ίδια η Carine επαναλαμβάνει πολλάκις στην συνέντευξη ότι το πρόβλημα ήταν μόνο με τον νέο Γάλλο ιδιοκτήτη που οδήγησε στην παραίτησή της. Άρα η Emanuel θα χορεύει στο Ταμ-Ταμ του νέου ιδιοκτήτη. Γνωστή τακτική που χρησιμοποιείται με επιτυχία και στην Ελλάδα.
Άλλωστε η νέα διευθύντρια δήλωσε, ότι τίποτα δεν θα αλλάξει αλλά θα συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο –φρόντισε η Carine να αφήσει κάβα πολλές ιδέες– χρησιμοποιώντας τους ίδιους συνεργάτες, αλλά να κάνει την Γαλλική Vogue πιο user friendly. Απλά να της υπενθυμίσω ότι υπάρχει το περιοδικό Elle, που σαν φιλοσοφία έχει ακριβώς αυτό και το κάνει πολλά χρόνια και με πολύ μεγάλη επιτυχία σε παγκόσμια κλίμακα.
Συμπέρασμα: Δυστυχώς η μόδα περισσότερο από ποτέ, τείνει να διαχειρίζεται από επαγγελματίες των επιχειρήσεων που θέλουν μόνο νούμερα, γρήγορα και χωρίς πολλές καθυστερήσεις. Συνδυάζει το τρίπτυχο glitz, glamour, gorgeousness και την καθιστά νούμερο ένα στόχο κατάκτησης και μαγνητισμού υποψήφιων μνηστήρων. Το Παρίσι είναι η παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας και αν στην βίβλο και αντιπρόσωπό της ηγείται ένας τόσο καλόβολος, μαλθακός επαγγελματίας, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα περάσει στις χαμηλές κυκλοφορίες προ Carine εποχής και θα κάνει την μεγάλη χάρη στην Anna Wintour για να επανακάμψει για μια ακόμη φορά ως η απόλυτη αυτοκράτειρα της μόδας . Είναι αστείο πόσο όλο αυτό το γεγονός μου θυμίζει το τελευταίο μέρος της ταινίας «Devils wears Prada». Πηγή: queen.gr