G-Fashion

Fashion Monster

Σήμερα, η αυτοκρατορία αυτή συνεχίζει να παράγει συνεχώς συλλογές, αξεσουάρ, απόψεις και γραμμές. Ντύνει τις μικρές θεότητες της, τις fashion bloggers, το Hollywood, ακριβώς για να μας αναγκάσει, να μας επιβεβαιώσει την απόλυτη χρησιμότητα και αναγκαιότητα της.

Κανείς δεν μπορεί με σιγουριά να πει ποιο είναι μυστικό της – επιβίωσε ακόμα και του κραχ του 2008 στην Αμερική, της σημερινής κρίσης στην Ευρώπη, στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο, είναι οριστικό, η μόδα είναι άφθαρτη. Είναι αλήθεια. Τα brands πολυτελείας που βγήκαν νικητές το 2010 είναι αυτά που το σήμα τους υπήρξε απόδειξη status και πόθου την εποχή που το δανεικό χρήμα ήταν εύκολο και όλοι νιώθαμε πλούσιοι. Οι οίκοι Louis Vuitton και Gucci σημείωσαν τα περισσότερα κέρδη για το 2010 κάνοντας μια πολύ απλή κίνηση – έφυγαν απο το σήμα για να ξαναμίλησουν για την ιστορία τους. Οι διαφημιστικές τους καμπάνιες διηγήθηκαν την ιστορία και εμπειρία τους επαναφέροντας στο αγοραστικό κοινό την επίλογή του φίνου προϊόντος με χαρακτήρα, και όχι στην επίδειξη πλούτου. Με λίγα λόγια απάντησαν όπως οι περισσότεροι σε αυτή την κρίση – με την επαναφορά των αξιών και συναισθημάτων.Διαβάστε περισσότερα στο fashionfirstrow.com

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved