Let’s Change Beauty: Η Δέσποινα Καμπούρη και η καλεσμένη της ανοίγουν μία συζήτηση που αφορά όλες
Η αυτοπεποίθηση των κοριτσιών στην εποχή των social media, βάλλεται καθημερινά. Η ώρα για αλλαγή όμως έφτασε και το Dove πρωτοστατεί σε ένα κίνημα που έχει σκοπό να κάνει την ομορφιά… πραγματικά όμορφη.
Η έννοια της ομορφιάς στην σύγχρονη εποχή, αυτή των social media, έχει αλλάξει. Ορίζεται από άπιαστα standards, τα οποία γίνονται εμμονή των κοριτσιών από πολύ μικρή ηλικία. Σύμφωνα με έρευνα που έκανε το Dove, στα πλαίσια του Dove Self Esteem Project, με σκοπό να ρίξει φως στο ζήτημα της επιρροής των Social Media στην αυτοπεποίθηση των νέων στην Ελλάδα –και την επέκταση αυτού- , ανακάλυψε ότι:
- Το 80% των κοριτσιών 10-17 ετών θα χρησιμοποιούσαν φίλτρα στις selfie τους.
- Το 67% των κοριτσιών (10-13 ετών) έχουν ήδη εφαρμόσει ένα φίλτρο ή έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για να αλλάξουν τον τρόπο εμφάνισής τους στις φωτογραφίες τους.
- Το 76% των κοριτσιών (14-17 ετών) προτιμούν την επεξεργασμένη εικόνα τους στις φωτογραφίες σε σχέση με την μη επεξεργασμένη.
- Το 44% των κοριτσιών (10-17 ετών) θα εύχονταν να έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.
- Το 40% των κοριτσιών (10-17) θα εύχονταν να έχουν περισσότερη αυτοπεποίθηση αναφορικά με το σώμα τους.
Διαβάστε περισσότερα στο Queen.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ