Ποια διαφήμιση έχει τον Έλληνα στα πιο ξεφτιλισμένα του; (gallop) (Αποκλειστικά στο tv πίνεις)
Aυτοσαρκασμός ή υπογάστριο γαργάλημα στη μικροαστική βλαχιά του υποψήφιου καταναλωτή;
Οι νέες «έξυπνες» διαφημίσεις, προσπαθούν με νύχια και με δόντια να μεταμοντερνίσουν την ιστορική παράδοση της κωμικής ελληνικής βιτεοταινίας, ανασύροντας από το πιο θλιβερό νεοελληνικό χρονοντούλαπο, ανθρωπότυπους που σε κανονικές συνθήκες δε θα ήθελες ούτε να σου λένε γεια. Διαβάστε περισσότερα στο http://blogs.gossip-tv.gr/tv-critics/
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ