Πόσο στοίχισε η παραγωγή του ροζ βίντεο της Τζούλιας
Περίπου στα 50.000 ευρώ υπολογίζονται τα έξοδα που χρειάστηκε να κάνει η εταιρία παραγωγής του ροζ βίντεο με πρωταγωνίστρια την Τζούλια ώστε να βγει στα περίπτερα.
Το κλείσιμο της σουίτας του ξενοδοχείου, οι αμοιβές των κάμερα μαν, του ή των μοντέρ, του ηλεκτρολόγου και του υπεύθυνου φωτισμού αλλά και ήχου, το ανάλογο μακιγιάζ και hairstyling που χρειάστηκε η Τζούλια... Όλα αυτά, σύμφωνα με όσα είδαν το φως της δημοσιότητας από την πλευρά της εταιρίας παραγωγής που συνεχίζει να υποστηρίζει ότι η Τζούλια Αλεξανδράτου έδωσε την συγκατάθεσή της για μία τέτοια τηλεοπτική δουλειά.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ