Αλίκη Βουγιουκλάκη: Το άγνωστο περιστατικό στην Επίδαυρο – Η κακή επιλογή και η προδοσία (Photos)
«Όλοι θέλουν το επιστέγασμα της Επιδαύρου, ακόμη και οι μεγάλοι σταρ, όπως η Αλίκη Βουγιουκλάκη και η Τζένη Καρέζη που χάσανε το παιχνίδι», λέει ο Γιώργος Μεσσάλας και εξηγεί τον λόγο για τον οποίο η καλή του φίλη, Αλίκη δεν έπρεπε κατά την άποψη του να κάνει τραγωδία.
«Κάθε ηθοποιός δεν μπορεί να κάνει κι εκείνο και το άλλο, δεν έχει τη δυνατότητα, τι να κάνουμε; Η Αλίκη έκανε μια κακή επιλογή με το Μίνω Βολανάκη, κι εκείνος την πρόδωσε. Αυτό που λέω, δυστυχώς, το άκουσα με τ' αφτιά μου να το λέει στη γενική δοκιμή της παράστασης.
Τον άκουσα στο διάδρομο που ανεβαίνουμε για τα καμαρίνια στο αρχαίο θέατρο. Στεναχωρήθηκα που ο Βολανάκης έλεγε τέτοια πράγματα για την Αλίκη. Ο Βολανάκης ήταν μεγάλος σκηνοθέτης, έχει κάνει μεγάλες παραστάσεις, γι' αυτό η Αλίκη τον επέλεξε, αλλά εκεί την άφησε εκτεθειμένη. Υπάρχουν άξιοι ηθοποιοί, πρωταγωνιστές, που αυτή τη στιγμή κρατάνε ένα θέατρο μόνοι τους, που είναι παραγωγοί και κάνουν τη σκηνοθεσία.
Είναι λίγοι, όπως η Κάτια Δανδουλάκη, ο Γρηγόρης Βαλτινός, η Μπέτυ Αρβανίτη, ο Τάρλοου, ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, ο Σπύρος Παπαδόπουλος, ο Κώστας Σπυρόπουλος, αυτοί οι άνθρωποι είναι μέλλον, κι ας είναι μερικοί από το παρελθόν. Ο Γιώργος Κωνσταντίνου, ο Κώστας Βουτσάς είναι σε άλλα επίπεδα, ανέφερα αυτούς που έχουν δικές τους δουλειές κι έχουν κρατήσει... Θερμοπύλες. Ο Κώστας (Βουτσάς), πολλές φορές αναλώνεται, γιατί είναι μοιραίο να πρέπει να ζήσουμε. Κι εγώ, αν δεν είχα την Ντένη, το ίδιο θα έκανα, δεν θα ζούσα», λέει στο Λοιπόν και συνεχίζει:
«Η Ντένη με κρατάει, δεν με αφήνει. Καλύτερα να πεινάσουμε παρά να κάνουμε κάτι που θα με πάει χαμηλά ή πιο κάτω από αυτό που έκανα. Το σπουδαιότερο που κάναμε μαζί, είναι ο γιος μας, ο Αλέξης. Οι αποτυχίες μου ήταν όταν έβρεχε πολύ και δεν ερχόταν κόσμος στο θέατρο ή όταν χιόνιζε, τότε πάντα ένας δημοσιογράφος, από μια μεγάλη εφημερίδα, ερχόταν στο θέατρο για να είναι μαζί με άλλους 10, κι ενώ οι 9 φώναζαν "Μπράβο", εκείνος μας κοιτούσε με ψύχρα. Οι αποτυχίες μου ήταν ότι δεν έκανα ποτέ οικονομίες, τα χρήματα τα έβαζα στο θέατρο. Το κοστούμι του Ριχάρδου είχε στοιχίσει ένα εκατομμύριο δραχμές. Πήρα το ακριβότερο ύφασμα του κόσμου, με χρυσοκέντητη κλωστή», λέει