Ο Δημήτρης Γεωργαλάς στο gossip-tv: «Κανένας δεν πρέπει να δέχεται παθητικά τον ρόλο του θύματος»
Ο Δημήτρης Γεωργαλάς έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα τόσο στο θέατρο όσο και στην τηλεόραση και το ταξίδι του ξεκίνησε μετά την αποφοίτηση του από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
Έχει καταγωγή από την Πάτρα και εκτός από τη δραματική σχολή, σπούδασε και στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών.
Στο θέατρο πρωταγωνίστησε στις παραστάσεις Οιδίπους Τύραννος (2019), Το τέλειο έγκλημα (2019), Η κυρία της νύχτας (2016), Οδύσσεια, Ραψωδία έψιλον (2015).
Στην τηλεόραση: Η Πρόβα του Νυφικού (1995 – ANT1), Να με προσέχεις (2000 – Mega), Άκρως οικογενειακόν (2001 – ΑΝΤ1), Υπέροχα πλάσματα (2007 – Alpha), Ίχνη (2008 – Mega), Άγριες Μέλισσες (2019 – ANT1) και Σασμός (2021 – Alpha).
Το «Φωτιά και Νερό» της Χρύσας Σπηλιώτη στο Θέατρο «Μικρό Γκλόρια»
Ο σπουδαίος ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Φωτιά και Νερό» της Χρύσας Σπηλιώτη στο Θέατρο «Μικρό Γκλόρια» και με αφορμή αυτό μιλάει για όλους και για όλα στο gossip-tv.gr.
Γνωρίζατε τη Χρύσα Σπηλιώτη; Το άδοξο τέλος που είχε ήταν και ένα κίνητρο για εσάς ώστε να βρεθείτε σε αυτή την παράσταση;
Δε γνώριζα προσωπικά τη Χρύσα Σπηλιώτη, είχα διαβάσει έργα της και την είχα δει αρκετές φορές ως ηθοποιό. Όταν μου έγινε η πρόταση να παίξω στο «φωτιά και νερό», ένοιωσα συγκίνηση, μοιραία συνδύασα το όνομά της με την ανείπωτη τραγωδία που γνωρίζουμε όλοι, και αυτό με ευαισθητοποίησε ακόμα περισσότερο, με ακολουθούσε σε όλη τη διάρκεια των προβών. Προσπάθησα να κάνω το καλύτερο που μπορούσα ως έναν ελάχιστο φόρο τιμής προς το πρόσωπό της και ίσως και προς όλους τους ανθρώπους που έχουν υπάρξει θύματα μιας τραγωδίας ή βιώνουν τις συνέπειές της.
Τι θυμάστε από την πρώτη σας δουλειά στην τηλεόραση;
Θυμάμαι ότι είχα εκστασιαστεί από ένα καινούργιο κόσμο, ο οποίος δεν έμοιαζε καθόλου με το θέατρο. Θυμάμαι ότι είχα αγχωθεί από την ταχύτητα που απαιτεί η δουλειά μέσα σε ένα τηλεοπτικό συνεργείο, και το τρακ που είχα για να είμαι αποτελεσματικός. Όλο αυτό με είχε μαγέψει, ήταν έναν νέο περιβάλλον μπροστά στα μάτια μου, πολύ γοητευτικό, που μ’ έκανε να καταλάβω πως η δουλειά του ηθοποιού δεν είναι μόνο ένα πράγμα, αλλά πολλά μαζί, και διαφορετικά.
Υπήρξε συνεργασία που σκεφτήκατε να αποχωρήσετε;
Όχι, δεν το σκέφτηκα ποτέ. Νομίζω πως έχω υπάρξει τυχερός στις δουλειές που έχω κάνει, πάντα συνεργάστηκα με ωραίους ανθρώπους, από κάθε δουλειά πήρα πολύ όμορφα πράγματα και πολύ ειλικρινείς σχέσεις. Δυσκολίες ναι υπήρξαν αρκετές φορές, αλλά αυτό έχει να κάνει με τη φύση του επαγγέλματος, και δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικό, αντίθετα εμένα οι δυσκολίες με έμαθαν να προσπαθώ περισσότερο και να εξελίσσομαι.
Το κεφάλαιο Σασμός; Τι κρατάτε από αυτή τη συνεργασία;
Κρατάω μια σπουδαία συνεργασία με έναν σκηνοθέτη, ο οποίος μου έδωσε ένα ρόλο που με έβγαλε από τα δεδομένα, μου ανέβασε πολύ το δείκτη δυσκολίας και με ωρίμασε υποκριτικά, μιλάω φυσικά για τον Κώστα Κωστόπουλο. Και κρατάω σίγουρα την αγάπη που πήρα από τον κόσμο, την οποία δεν έχω σταματήσει ακόμα να δέχομαι. Αυτό είναι ίσως η μεγαλύτερη ανταμοιβή για έναν ηθοποιό.
Αναδείχτηκε μέσα από τη σειρά και το σημαντικό θέμα της "κακοποίησης" και είχατε αναφερθεί παλαιότερα και στην κακοποίηση που δέχτηκε η μητέρα σας. Πώς βιώσατε αυτή την κατάσταση;
Αυτό που έχω πει και πιστεύω πως έχει μια αξία είναι πως από οποιαδήποτε συνθήκη βίας, ο άνθρωπος που την υφίσταται πρέπει να φεύγει μακριά, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, να βρίσκει τη δύναμη να την καταγγέλλει και να μη δέχεται παθητικά τον ρόλο του θύματος. Εγώ έχω μάθει πως κανένας δεν ανήκει σε κανέναν, και κυρίως κανένας δεν μπορεί να γίνει κτήμα του άλλου δια της βίας. Η βία, σε όποια μορφή της, δηλώνει άνθρωπο με σοβαρές διαταραχές, τις οποίες θα πρέπει να λύσει πριν προχωρήσει σε κάποια σχέση.
Η πιο σημαντική στιγμή της πορείας σας; Υπήρξε κάποια ακραία εκδήλωση θαυμασμού; Ποιο είναι το πιο ξεχωριστό μήνυμα που σας έχουν στείλει στα social media;
Θεατρικά υπάρχουν κάποιοι σταθμοί στην πορεία μου, δηλαδή κάποια έργα που με σημάδεψαν. Ο Γλάρος του Τσέχωφ, η Μήδεια του Ευριπίδη, η Έντα Γκάμπλερ του Ίψεν και τώρα το «Φωτιά και Νερό» της Σπηλιώτη. Στην τηλεόραση σημαντικότερη στιγμή μέχρι τώρα είναι ο Σασμός. Υπήρξαν πολλές εκδηλώσεις θαυμασμού στο δρόμο, στα social, κάποιες φορές κάποιοι ξεπερνάνε τα όρια και πρέπει διακριτικά να τους φρενάρεις, αλλά γενικά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την ερμηνεία και αυτό είναι ανεκτίμητο.
Διαβάστε επίσης: