Ρίτσα Μπιζόγλη στο gossip-tv: «Αποφεύγω να δείχνω τι νιώθω on air. Δεν αφορά κανένα»
Gossip Specials

Ρίτσα Μπιζόγλη στο gossip-tv: «Αποφεύγω να δείχνω τι νιώθω on air. Δεν αφορά κανένα»

 Αν έπρεπε να χαρακτηρίσεις την Ρίτσα Μπιζόγλη, θα χρησιμοποιούσες 2 λέξεις. Ήρεμη δύναμη!

Από το 1993 βρίσκεται στο χώρο της δημοσιογραφίας. Αν και είχε περάσει στη σχολή Ιχθυοκαλλιέργειας στο Μεσολόγγι, εκείνη προτίμησε να σπουδάσει το επάγγελμα που ονειρευόταν από μικρή, εκείνο της δημοσιογράφου και όπως αποδείχθηκε, η επιλογή της δεν ήταν λανθασμένη.

Η Ρίτσα Μπιζόγλη έχει εργαστεί μπροστά και πίσω από τις κάμερες, ατελείωτες ώρες. Το βιογραφικό της πλούσιο. Το μεγαλύτερο, όμως, εύσημο, σε αυτό τον τόσο ανταγωνιστικό χώρο, είναι τα καλά σχόλια που ακούγονται για εκείνη από συναδέλφους της.

bizogli-1-antigrafo333.jpg

Βρίσκεται στην παρουσίαση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων το Σαββατοκύριακο στον ΑΝΤ1 εδώ και πολλά χρόνια. Είναι η σταθερή αξία στην ενημέρωση του καναλιού του Αμαρουσίου και ένα από τα πρόσωπα που το κοινό δείχνει την εκτίμηση και την προτίμησή του.

Η Ρίτσα Μπιζόγλη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεόρασης μίλησε στο gossip-tv για το πόσο έχει αλλάξει ο κόσμος της ενημέρωσης, για το A.I. αλλά και για το κατά πόσο έχει αφήσει τον εαυτό της να κυριαρχηθεί από συναίσθημα κατά τη διάρκεια παρουσίασης ενός δελτίου ειδήσεων.

- Είστε στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης εδώ και πολλά χρόνια. Πόσο έχει αλλάξει το τηλεοπτικό κοινό όσον αφορά την ενημέρωση;

Το κοινό είναι σαφώς πιο ενημερωμένο και δύσπιστο. Έχει πολύ περισσότερες πηγές από τις οποίες μαθαίνει ένα γεγονός και έτσι, όταν πατάει το τηλεκοντρόλ, είναι λίγο έως πολύ «διαβασμένο».

Υπάρχουν όλων των ειδών οι ειδήσεις. Και καλές και κακές και εξειδικευμένες. Ωστόσο, αυτές που κάνουν «θόρυβο», είναι οι κακές. Κανείς δεν κρύβει τις καλές ειδήσεις. Το αντίθετο.

- Ο κόσμος γυρίζει την πλάτη του στην ενημέρωση;

Όχι. Δεν έχει κανένα λόγο να γυρίσει την πλάτη στην ενημέρωση. Την παρακολουθεί, χωρίς, όμως, να κρέμεται από πάνω της. Άλλωστε, πια ενημερώνεται όλη μέρα.

20220526183635_1D8A2413.jpg

-Υπάρχουν καλές ειδήσεις και αν ναι, πόσες χωράνε σε ένα δελτίο ειδήσεων; Γιατί λείπει η καλή είδηση;

Υπάρχουν όλων των ειδών οι ειδήσεις. Και καλές και κακές και εξειδικευμένες. Ωστόσο αυτές που κάνουν «θόρυβο» είναι οι κακές. Κανείς δεν κρύβει τις καλές ειδήσεις. Το αντίθετο. Όλοι τις αναζητούμε και τις προβάλλουμε. Τώρα, αν μια μέρα δεν υπάρχουν, δεν είναι θέμα επιλογής αλλά θέμα γεγονότων.

- Υπάρχει όριο, πιστεύετε, στην ενημέρωση του κοινού και στο πώς προβάλλεται μία είδηση;

Η είδηση προβάλλεται όπως είναι. Μετά έρχονται οι προεκτάσεις της και μετά η ανάλυσή της όπου και όταν χρειάζεται. Συνεπώς, υπάρχει ένα πλαίσιο. Η λέξη "όριο" έχει πάνω της όλους τους δαίμονες του κόσμου.

Αποφεύγω να δείχνω τι νιώθω. Δεν αφορά κανένα. Η συναισθηματική μου κατάσταση είναι λίγο πολυτέλεια.

- O κόσμος ενημερώνεται περισσότερο από τα social media (instagram, facebook, twitter, tik tok κ.α.) ή από τα δελτία ειδήσεων των καναλιών; Και αν ναι πόσο επικίνδυνο είναι αυτό;

Ενημερώνεται από παντού πια. Για αυτό λέω ότι δεν στέκεται αδιάβαστος μπροστά στην τηλεόραση. Κάποιες φορές μπορεί αυτό που θα διαβάσει να είναι λάθος ή τραβηγμένο ή ημιτελές ή παρουσιασμένο από άλλη οπτική. Μια «πειραγμένη» είδηση. Με ή χωρίς δόλο. Τα περίφημα fake news. Ή άλλες φορές να είναι clickbait. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να μην τσιμπήσεις με το δόλωμα. Εκτός αν μπούμε στις θεωρίες συνωμοσίας, οπότε και το χέρι σου στο Ευαγγέλιο να βάλεις, δεν πείθεις κανέναν.

- Ποια ήταν η είδηση εκείνη που δε θα ξεχάσετε ποτέ;

Τους δίδυμους πύργους, τη μεγάλη φωτιά στη Ζαχάρω, την τραγωδία στο Μάτι και πολλές άλλες. Έχω περιγράψει πολλές αφόρητα δύσκολες ειδήσεις.

- Υπήρξε στιγμή που «λυγίσατε» συναισθηματικά on air και αν ναι, ποια ήταν αυτή;

Αποφεύγω να δείχνω τι νιώθω. Δεν αφορά κανένα. Η συναισθηματική μου κατάσταση είναι λίγο πολυτέλεια.

Οι σκληρές σκηνές δεν προβάλλονται γιατί δεν προσφέρουν τίποτα στον τηλεθεατή. Δεν είναι όλα άρτος και θέαμα.

RITSA-MPIZOGLH-(1).jpg

Παρουσιάζετε εδώ και χρόνια το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Σαββατοκύριακου. Η επιλογή της θεματολογίας διαφέρει από εκείνη του καθημερινού;

Σύμφωνα με έρευνες, το κοινό του Σαββατοκύριακου είναι διαφορετικό από εκείνο που παρακολουθεί ειδήσεις καθημερινά. Άλλωστε, αυτές τις δύο μέρες πολλοί δεν εργάζονται. Η θεματολογία, όμως, δεν αλλάζει. Πώς να αλλάξεις τα γεγονότα ακόμα και αν θέλεις;

- Έχετε έρθει ποτέ σε ηθικό δίλημμα για το αν πρέπει να προβληθεί ή όχι κάποια σκληρή σκηνή κατά τη διάρκεια του δελτίου;

Οι σκληρές σκηνές δεν προβάλλονται γιατί δεν προσφέρουν τίποτα στον τηλεθεατή. Δεν είναι όλα άρτος και θέαμα.

- Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το μέλλον στα δελτία ειδήσεων με την άφιξη του Α.Ι. (artificial intelligence);

Απρόβλεπτο. Στην Κίνα υπάρχει ήδη A.I. «συνάδελφος» που λέει ειδήσεις 24 ώρες το 24ωρο. Ακούραστη, ωραιοτάτη, με σταθερή φωνή, χωρίς σαρδάμ. Πώς να το παλέψεις; Και βέβαια πώς να το σταματήσεις;

DPG NETWORK

©2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved