Tαχυδρομικό Ταμιευτήριο: Διαθέτει 20 εκατ. ευρώ για διαφήμιση
Το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ θα διαθέσει η διοίκηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου για την το πρόγραμμα διαφήμισης και επικοινωνίας.
Το ΤΤ διεξάγει ανοιχτό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου που θα παρέχει διαφημιστικές και επικοινωνιακές υπηρεσίες για τα έτη 2010 και 2011 με δικαίωμα μονομερούς παράτασης για 6 μήνες. Το έργο περιλαμβάνει τη χάραξη επικοινωνιακής στρατηγικής, δημιουργικό, δημόσιες σχέσεις και media. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών είναι η 1η Μαρτίου 2010. Υπενθυμίζεται οτι τον λογαριασμό του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου χειρίζεται η Ashley & Holmes μέχρι τον Μάρτιο του 2010.