ΟΠΑΠ: Πρόσκληση σε 12 για τα παιχνίδια γνώσης
Σε ορθή επανάληψη της επίσημης ανακοίνωσής του αναφορικά με το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής της εταιρικής εικόνας και των παιχνιδιών του, προχώρησε ο ΟΠΑΠ.
Πιο συγκεκριμένα, στην επανάληψη της ανακοίνωσης διευκρινίζεται πως δικαίωμα συμμετοχής στο κλειστό spec για τα «Παιχνίδια Γνώσης» έχουν όλες οι εταιρείες, που συμμετείχαν στο διαγωνισμό, εκτός όμως από τη LeoBurnett και την κοινοπραξία Ashley & Holmes/Politics, οι οποίες ανέλαβαν τα δυο άλλα κομμάτια του λογαριασμού. Αναλυτικότερα, το λογαριασμό μπορούν να διεκδικήσουν οι BBDO, Adel Saatchi & Saatchi, Upset, Κοινοπραξία Ρόδι (Aegis Media/Frank), Spot JWT, DDB, Bold Ogilvy, Mass Athens, FCB/Γνώμη, ΜcCann Erickson, Geo Y&R/Solid και Fortune. Υπενθυμίζεται πως οι εταιρείες προσκαλούνται να διεκδικήσουν την ευθύνη του λογαριασμού μετά τις 31 Ιουλίου, όταν και εκπνέει η παράταση συνεργασίας του Οργανισμού με την Upset!.
ΠΗΓΗ Business Today