Μείωση κερδών παρά την μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τα Jumbo
Η εταιρία λιανικού εμπορίου παιχνιδιών jumbo, παρά την μεγάλη διαφημιστική καμπάνια που έκανε το πρώτο τετράμηνο του έτους και η αύξηση των εσόδων της έφτασε το 5,82%, είχε μείωση κερδών στά 19,38 εκατ. Ευρώ, έναντι 55,40 εκατ. ευρώ το 2008.
Ο επιχειρηματίας ανησύχησε για τη μείωση κατά 6% των πωλήσεων την περίοδο των πασχαλινών γιοτών. Ενώ την ίδια στιγμή, η μετοχή της εταιρίας στο Χ.Α. κατρακύλησε μείον 10%, αλλά συγχρόνως και οι ξένοι θεσμικοί επενδυτές να αποχωρούν. Τα σχέδια της εταιρίας για επέκταση 45 νέων καταστημάτων ακυρώνονται, ενώ θα λειτουργήσει μόνο ένα νέο κατάστημα στήν Ελλάδα το 2010 και αναστέλλεται η λειτουργία δύο ακόμη καταστημάτων, ένα στην Βουλγαρία και ένα στήν Κύπρο.