George Lois: Ο Ελληνοαμερικανός- θρύλος της διαφήμισης
Ένας από τους εναπομείναντες θρύλους της διαφήμισης, ο ελληνοαμερικανός George Lois δεν θα μπορούσε να απουσιάσει από το «Creativity 360° or: How I learned to stop worrying about the recession and grab the opportunities».
Έτσι, μέσω μαγνητοσκοπημένου βίντεο, ο 79χρονος διαφημιστής θα απευθύνει χαιρετισμό και θα μιλήσει για τη δημιουργικότητα, την τόλμη και τις προκλήσεις της νέας εποχής. Ο Lois δημιούργησε κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’60 μερικά από τα πιο πολυσυζητημένα (αιρετικά) εξώφυλλα του περιοδικού Esquire. Ήταν αυτός που, χάρη στη φράση «I want my MTV», έκανε γνωστό το εν λόγω κανάλι, ενώ με τις εμπνεύσεις του καθιέρωσε και πολλά άλλα brands όπως τα ommy Hilfiger, ESPN και USA Today. Έχει ενταχθεί, μεταξύ άλλων, στα The Art Directors Hall of Fame και The One Club Creative Hall of Fame, ενώ έχει λάβει Βραβείο Συνολικής Προσφοράς από
το American Institute of Graphic Arts και τη Society of Publication Designers.