Σάλος με εταιρία που χρησιμοποίησε την τραγωδία στο Παρίσι για να διαφημίσει τα μανό της
Απίστευτο κι όμως συνέβη.
Εταιρία καλλυντικών στην Αμερική εμπνεύστηκε από την τραγωδία του Παρισιού για να διαφημίσει τα προϊόντα της. Την στιγμή που όλος ο κόσμος έβαζε στο προφίλ του την γαλλική σημαία, η διαφημίστρια είχε την ιδέα να βγάλουν προσφορά τρία μανό σε μπλε, άσπρο και κόκκινο χρώμα. Τα social media πήρανε φωτιά και κάποιοι πίστεψαν ότι αυτό γίνεται για να ενισχύσουν από τα έσοδα τις οικογένειες των θυμάτων. Όταν όμως ο εκπρόσωπος της εταιρίας δήλωσε πως οι οικογένειες δεν θα πάρουν καθόλου χρήματα τα σχόλια πήρανε «φωτιά» και η διαφημίστρια που είχε αυτή την ιδέα βγήκε και ζήτησε δημόσια συγγνώμη.