Ο Πανάς, το Zonar’s, οι καταγγελίες και ο «πόλεμος»
Την δική του απάντηση για όλα όσα ακούστηκαν το τελευταίο διάστημα εναντίον του νέου του επιχειρηματικού εγχειρήματος, έδωσε ο γνωστός επιχειρηματίας Χρύσανθος Πανάς.
Και αναφερόμαστε σε όλα όσα έχουν έχουν γραφτεί και ακουστεί περί «πόρτας» στο Facebook από ανθρώπους που επιχείρησαν να μπουν στο Zonar’s αλλά δεν τα κατάφεραν και δυσανασχέτησαν, καθώς στην είσοδο βρίσκονταν σεκιούριτι που εμπόδιζαν τον κόσμο να περάσει στο εσωτερικό, εφόσον δεν είχαν κάποια κράτηση.
«Τις πρώτες μέρες που ξεκινήσαμε, υπήρχε μια αδιανόητη κοσμοσυρροή. Η προσέλευση ήταν συγκινητική και χαίρομαι που το αθηναϊκό κοινό μας αγκάλιασε. Βέβαια, στην αρχή απέξω έτυχε να περιμένουν ακόμα και 500 άτομα. Κάποια στιγμή, λοιπόν, όλο αυτό ξέφυγε. Καθόσουν για φαγητό και από πάνω σου ήταν δέκα άτομα που έβγαζαν φωτογραφίες. Έγιναν κλοπές κινητών, ενώ στο εσωτερικό του καταστήματος υπήρχαν από λαχειοπώλες μέχρι πλανόδιοι που πουλούσαν μικροαντικείμενα. Ήταν επικίνδυνο και ανεξέλεγκτο όλο αυτό που γινόταν. Οι σεκιούριτι ήταν μια απόφαση για να αποφευχθούν τα χειρότερα και έμειναν μόνο για τρεις μέρες» εξηγεί ο Χρύσανθος Πανάς στο People και συνεχίζει:
«Όσον αφορά το θέμα της πόρτας, ποτέ δεν υπήρξε αγενής άνθρωπος στο προσωπικό. Πλέον στην είσοδο βρίσκονται μόνο κοπέλες που σε υποδέχονται και κάνουν την ταξιθεσία, κάτι που συμβαίνει σε όλα τα πολιτισμένα εστιατόρια του εξωτερικού. Όλοι όσοι ήρθαν και είπαν πως το σέρβις δεν ήταν καλό, θεωρώ πως είναι υπερβολικοί, διότι είναι απόλυτα λογικό να χρειαστεί να περάσει ένα δεκαήμερο προκειμένου να τελειοποιηθεί το σέρβις σε ένα τόσο μεγάλο χώρο. Εκ των υστέρων, έμαθα πως κάποιες κυρίες που έγραφαν αρνητικά σχόλια στο Facebook ήταν οι ίδιες που απολύθηκαν από διαφημιστικές εταιρείες που συνεργάζονταν με την επιχείρηση στο παρελθόν» δηλώνει.