Με τα μάτια στην Κίνα οι Έλληνες εφοπλιστές
Σταδιακή ανάκαμψη τόσο στις ανεπτυγμένες όσο και τις αναπτυσσόμενες οικονομίες, άρχισε να σημειώνει η ναυλαγορά ξηρού φορτίου το 2010.
Το εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα αναμένεται να παραμείνει ο καταλύτης για τη ναυτιλία ξηρού χύδην φορτίου ενώ οι αναλυτές συμφωνούν πως αυτό θα παρουσιάσει μία μεγάλη ευκαιρία για σταθερά κέρδη.
Οι Έλληνες έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε ευέλικτα φορτηγά πλοία με μεγάλη χωρητικότητα. Πρόκειται για πλοία που χωράνε σχεδόν παντού σε σχέση με της ίδιας χωρητικότητας αλλά μεγαλύτερου μεγέθους "αδελφά" τους βαπόρια. Και αυτά είναι τα φορτηγά μεταφοράς ξηρού φορτίου, τύπου kamsarmax, όπως είναι γνωστά στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία .
Μεταξύ αυτών που θα αλλάξουν τα δεδομένα στην αγορά των φορτηγών πλοίων είναι ο Κων/νος Αγγελόπουλος, ο Βίκτωρ Ρέστης, ο Πόλυς Βάσου Χατζιωάννου και ο Μιχάλης Βοδούρογλου.