Mειωμένα φέτος τα κέρδη για 96 αλυσίδες σουπερμάρκετ
Αισθητή μείωση της τάξεως του 23% εμφάνισαν οι 96 μεγαλύτερες (βάσει κύκλου εργασιών) αλυσίδες σουπερμάρκετ - πολυκαταστημάτων το 2009 σε σχέση με το 2008.
Αυτό προκύπτει από πανελλαδική έρευνα της STAT BANK, σύμφωνα με την οποία, τα συνολικά κέρδη τους μειώθηκαν από 158,8 εκατομμύρια ευρώ το 2008 σε 122 εκατομμύρια ευρώ το 2009. (Ενδεικτικό της πορείας των εν λόγω επιχειρήσεων είναι το γεγονός ότι το 2003 οι 96 μεγαλύτερες αλυσίδες είχαν εμφανίσει συνολικά κέρδη της τάξεως των 176 εκατομμυρίων ευρώ). Οι επιχειρήσεις του δείγματος της έρευνας αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 3% για να φτάσουν τα 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ (οι ίδιες αλυσίδες έκαναν συνολικό τζίρο 8,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2003). Με την παραπάνω επίδοση ο τομέας των σουπερμάρκετ-πολυκαταστημάτων αποδεικνύεται η τρίτη σημαντικότερη επιχειρηματική δραστηριότητα (από άποψη κύκλου εργασιών) του ελληνικού εμπορίου.