Kορρές: Κέρδη και κυκλοφορία νέων προιόντων
Την κερδοφορία διατήρησε το πρώτο 6μηνο του 2010 ο Ομιλος "Κορρές" παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, ενώ κυκλοφόρησε στην αγορά και νέα προιόντα.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 5,3εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2010 από 6,3εκατ.ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2009, μειωμένα κατά 16,4%, αποτέλεσμα της αύξησης των εξόδων διαφήμισης για την υποστήριξη της επικοινωνίας της μάρκας, καθώς και της επίδρασης της ενοποίησης της MILGAUSS που δεν υπήρχε στο αντίστοιχο διάστημα του 2009. Στην Ελλάδα, ο Όμιλος θα υποστηρίξει τη μάρκα εντείνοντας περαιτέρω τις προωθητικές του ενέργειες. Ήδη μέσα στο πρώτο εξάμηνο στις στρατηγικές του κατηγορίες όπως είναι το πρόσωπο-με την νέα σειρά αντιγήρανσης-και τα μαλλιά-με την νέα σειρά βαφών- ο Όμιλος προχώρησε σε διαφήμιση στην τηλεόραση. Τα αποτελέσματα αυτών των κινήσεων αναμένονται να αποδώσουν κυρίως το δεύτερο εξάμηνο του 2010. Επιπλέον ο Όμιλος ανανεώνει την εικόνα του στην αγορά του φαρμακείου τόσο από πλευράς μεθόδων προβολής, όσο και σε συνδυασμό με λανσαρίσματα σε νέες προϊοντικές κατηγορίες. Παράλληλα έχουν προγραμματιστεί προωθητικές ενέργειες οι οποίες θα βοηθήσουν στην διατήρηση και ανάπτυξη των μεριδίων που κατέχει, καθώς και στην προσέλκυση νέων καταναλωτών που θα ενισχύσουν την πελατειακή βάση . Στο εξωτερικό ο Όμιλος θα συνεχίσει να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στις αγορές Εστίασης όπως είναι η Αμερική και στην Ευρώπη η Γερμανία και Ισπανία. Συγκεκριμένα στην Αμερική, ο Όμιλος στα πλαίσια της συμφωνίας που έχει υπογράψει με την Johnson & Johnson για την παροχή άδειας διανομής των προϊόντων του τόσο στην Βόρεια Αμερική-όπου ήδη είχε παρουσία- όσο και στην Λατινική Αμερική-νέα γεωγραφική περιοχή-έχει εστιάσει τις προσπάθειες της στην υποστήριξη της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα διανομής κατά τη μεταβατική περίοδο καθώς και την ομαλή μετάβαση της τεχνογνωσίας του προς την Johnson & Johnson. Στις υπόλοιπες αγορές ο Όμιλος στοχεύει στην ενδυνάμωση της παρουσίας του μέσα από μια συνδυαστική στρατηγική ανάπτυξης σε σημεία ημι επιλεκτικής διανομής και σε φαρμακεία στις αγορές όπου το εν λόγω κανάλι είναι αναπτυγμένο.