Τα αγγελάκια της Victoria’s Secret αλλάζουν ιδιοκτήτη – Το ποσό πώλησης και όλες οι λεπτομέρειες
Oι άγγελοι της Victoria’s Secret αλλάζουν χέρια.
Η έως τώρα ιδιοκτήτρια εταιρεία, L Brands Inc, αποφάσισε να πουλήσει το 55% της θρυλικής φίρμας εσωρούχων στη Sycamore Partners αντί του ποσού των 525 εκατομμυρίων δολαρίων
Με Βάση το ύψος του ποσού στο οποίο ανήλθε το brand, η συνολική αξία της διάσημης μάρκας φαίνεται ότι ξεπερνά το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η L Brands θα διατηρήσει το 45%, ενώ ο 82χρονος ιδρυτής και για αρκετές δεκαετίες επικεφαλής της εταιρείας, ο δισεκατομμυριούχος Λέσλι Γουέξνερ, θα αποχωρήσει από τις θέσεις προέδρου και CEO, ωστόσο θα παραμείνει στο νέο διοικητικό συμβούλιο της L Brands ως επίτιμος πρόεδρος.
«Σκέφτομαι τις ατελείωτες δυνατότητες που διαθέτει η εταιρεία. Και έχω σκεφτεί για το σημείο στο οποίο πρέπει να βρίσκομαι. Σύμφωνα με μια προσεκτική εξέταση, αποφάσισα ότι τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να δώσουμε τα ηνία σε νέα ηγεσία» είπε στο μήνυμα του προς τους υπαλλήλους ο Γουέξνερ.
Η πώληση της θρυλικής φίρμας έρχεται μετά από απανωτά σκάνδαλα και τη μεγάλη πτώση στις πωλήσεις της. Στο τέταρτο τρίμηνο του περσινού οικονομικού έτους, οι πωλήσεις έπεσαν κατά 10%. Η Victoria’s Secret, όμως, παραμένει η μεγαλύτερη εταιρία λιανικής πώλησης στο είδος της.
Τώρα όμως, το ρεύμα φαίνεται να γυρίζει. Οι πωλήσεις έχουν μειωθεί, οι πελάτες παραπονιούνται ότι η ποιότητα, έχει πέσει, και οι αναλυτές γίνονται όλο και πιο επιφυλακτικοί σχετικά με το μέλλον της μάρκας εάν αρνηθεί να προσαρμοστεί στην εποχή του #ΜeToo. Πίσω στις παλιές εποχές, η εταιρία κρατούσε σχετικά χαμηλό προφίλ. Οι επιδείξεις ξεκίνησαν το 1995 με λίγη βοήθεια από τη Stephanie Seymour, τη Beverly Peele και άλλα μοντέλα που περπάτησαν σε έναν αυτοσχέδιο διάδρομο που δημιουργήθηκε στο Plazxa Hotel.
Σε αντίθεση με τα όσα έγιναν αργότερα, τότε πολλά από τρ μoντέλα ήταν εντελώς ντυμένα. Από εκεί και μετά Βέβαια, τα πράγματα άρχισαν να διαμορφώνονται πολύ διαφορετικά. Μέχρι το 1997, η επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret είχε μετατραπεί σε αξιοθέατο διασημοτήτων, ενώ ο ,Bon Jovi, ανάμεσα στο πλήθος, παρακολουθούσε το catwalk των τότε πιστών μοντέλων που εκείνη την εποχή ήταν η Tyra Banks, η Heidi Klum και στη συνέχεια η Naomi Cambell
Το 2000, η Gisele Bundchen περπάτησε στην πασαρέλα φορώντας το πιο ακριβό εσώρουχο που δημιουργήθηκε ποτέ, ένα "Fantasy bra" που ήταν φτιαγμένο διαμάντια και ρουμπίνια αξίας 15 εκατομμυρίων δολαρίων.
Oι αλλαγές που δεν λειτούργησαν
Την ίδια χρονιά, η Sharen Jester Turney ανέλαβε τη θέση της Διευθύνοντος Συμβούλου, αλλά το 2016 παραιτήθηκε και τη διαδέχτηκε ο Les Wexner προσωρινά, ο οποίος έκανε γρήγορες αλλαγές. Ακύρωσε καταλόγους, τη σειρά μαγιό και ρούχων και εστίασε μόνο στα εσώρουχα.
Ακόμη, χώρισε το brand σε τρία μέρη, Lingerie, Beauty και Pink. Μεταξύ 2015 και 2018, οι πωλήσεις, παρά τις αλλαγές, άρχισαν να πέφτουν. Άργησε να προσαρμοστεί σε μια μετατόπιση της μόδας από ταpush-ups bras στα αθλητικά σουτιέν και bralletes.
H πτώση
Μεταξύ του 2016 και του 2018, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στις ΗΠΑ μειώθηκε από 33% σε 24%. Ορισμένοι αγοραστές παραπονέθηκαν ότι η ποιότητα των εσώρουχων είχε πέσει, ενώ η, εφηβική σειρά της, Ρinκ, άρχισε επίσης να παραπαίει. Η ετήσια επίδειξη μόδας άρχισε να χάνει τη δημοτικότητα της και το ενδιαφέρον του κοινού μειώθηκε.
Το Νοέμβριο του 2018 o Razek προκάλεσε μια φρενίτιδα στο ίντερνετ μετά από κάποια αμφιλεγόμενα σχόλια του σχετικά με τα τρανσέξουαλ και τα plus size μοντέλα. Αργότερα, ζήτησε επίσημα συγγνώμη, αλλά πολλοί από τους επικριτές του θεώρησαν ότι έπρεπε να παραιτηθεί.
Πράγματι, ο Razek αντικαταστάθηκε από τον John Mehas, ο οποίος ανέλαβε το δύσκολο ρόλο του στις αρχές του 2019. Οι πωλήσεις ωστόσο των ίδιων των καταστημάτων της είχαν πέσει κατά 3% το 2018 και σταδιακά έχαναν μερίδιο αγοράς από νέες εταιρείες.
Επιπλέον, είχε και πολύ θυμωμένους μετόχους με τους οποίους έπρεπε να ασχοληθεί και οι οποίοι υποστήριζαν ότι η εικόνα έδειχνε ξεπερασμένη αφού δεν ευθυγραμμιζόταν με τις εξελισσόμενες στάσεις των γυναικών προς την ομορφιά και τη διαφορετικότητα.
Το τέλος των επιδείξεων
Το brand τώρα εξετάζει την πιθανότητα ακόμα και να σταματήσει τελείως τις ετήσιες επιδείξεις του.
«Προχωρώντας μπροστά, δεν πιστεύουμε ότι η τηλεοπτική κάλυψη είναι η σωστή επιιλογή. Από το 2019 και πέρα, εστιάζουμε στην ανάπτυξη συναρπαστικού και δυναμικού περιεχομένου και σε νέες κινήσεις που θα ωθήσουν τα όρια της μόδας στην παγκόσμια ψηφιακή εποχή, έγραφε σε δελτίο Τύπου η εταιρεία τον περασμένο Μάιο.