Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν το asset play με τα containerships
Παρά το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες τα κύρια χαρακτηριστικά της ναυτιλιακής αγοράς είναι η συνεχής αβεβαιότητα και μεταβολή των δεικτών που την αντιπροσωπεύουν, ο χώρος των αγοραπωλησιών για ακόμη μία βδομάδα δικαίωσε αυτούς που ισχυρίζονται ότι υπάρχουν ακόμα ενδεχόμενοι αγοραστές που είναι πρόθυμοι να εισέλθουν σε διαπραγμάτευση και συμφωνία με πωλητές μεταχειρισμένων πλοίων.
Επομένως, φαίνεται ότι το περιορισμένο ‘timing’’ και η έλλειψη ευκαιριών στην αγορά δεν είναι επαρκείς λόγοι, ώστε να σταθούν εμπόδιο σε έναν επενδυτή ο οποίος γνωρίζει από πριν ότι αξιολογώντας την τρέχουσα αγορά πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου (Drybulk) και τα ημερήσια έξοδα ενός πλοίου, θα συμπεράνει ότι οι τιμές των υποψήφιων προς πώληση πλοίων κυμαίνονται σε αρκετά υψηλά επίπεδα και δεν δείχνουν να διαμορφώνουν τις τιμές τους σε σχέση με την πραγματική εικόνα της αγοράς, τουλάχιστον αυτή που προστάζουν τα επίπεδα των εσόδων δηλαδή τα ναύλα, εκτιμά η Cotzias Shipping Consultants.
Το αγοραστικό ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα κινήθηκε κυρίως σε πλοία τύπου Panamax και Handysize, παρά το γεγονός ότι τις τελευταίες μέρες παρατηρείται κάποια μικρή πτώση στους ημερήσιους ναύλους των μικρότερων Handymax και Handies συγκριτικά με τις προηγούμενες εβδομάδες και οι τιμές τους παραμένουν ακόμα μάλλον υψηλές, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Cortziaς. . Τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) εξακολουθούν να διατηρούν το ελληνικό ενδιαφέρον αμείωτο και φυσικά να προβάλει ως η μοναδική ευκαιρία αξιοποίησης ενός “asset play” δηλαδή της αγοράς ενός πλοίου σχετικά φθηνά και η μεταγενέστερη πώληση του να δώσει υπεραξία πωλώντας το ακριβότερα.
Στα containers τέτοιες ευκαιρίες προβάλουν ως πιθανές και ακόμα, η αγορά τους και οι ημερήσιες αποδώσεις έχουν ακόμα μεγάλο περιθώριο αύξησης καθώς οι αγορές των ανεπτυγμένων οικονομιών και η καταναλωτική ζήτηση αγαθών σε αυτές τις χώρες μας παρουσιάζεται για το 2011 με μεγάλη προοπτική βελτίωσης, αναφέρει χαρακτηριστικά η η Cotzias Shipping Consultants. πηγή:www.newscode.gr
www.newscode.gr/nautilia/story/oi-ellines-efoplistes-sunexizoun-to-asset-play-me-ta-containerships