G-Business

Φρένο στα σχέδια αναβίωσης του Trabant

Η οικονομική ύφεση φαίνεται να απομακρύνει το ενδεχόμενο αναβίωσης του θρυλικού Trabant, που είδαμε για πρώτη φορά υπό τη μορφή ενός ηλεκτροκίνητου πρωτοτύπου οχήματος στην Έκθεση της Φρανκφούρτης του 2009.

Γυρνώντας πίσω στο χρόνο και συγκεκριμένα στον Αύγουστο του 2009, πολλοί ενδεχομένως να θυμούνται τη Γερμανική εταιρεία Herpa και τα μεγαλόπνοα την εποχή εκείνη σχέδια της που είχαν στο επίκεντρό της την παρουσίαση, λίγες μόλις μέρες μετά τις πρώτες ανακοινώσεις του όλου εγχειρήματός της, ένα πρωτότυπο μοντέλο που θα αποτελούσε την αναβίωση ενός εκ των πλέον θρυλικών οχημάτων της σύγχρονης αυτοκίνησης: του Trabant. Πράγματι, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης του 2009, η εταιρεία κατάφερε να κλέψει την παράσταση με το πρωτότυπο Trabant nT Concept, ανακοινώνοντας μάλιστα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης πως η έκδοση παραγωγής του οχήματος της θα είναι έτοιμη προς… πώληση στις αρχές του 2012, αυτή τη φορά χωρίς να αναχρονιστικά τεχνολογικά στοιχεία του παρελθόντος. Σε αντίθεση μάλιστα, στόχος ήταν το «νέο» Trabant (ένα αυτοκίνητο που στην… original μορφή του παρήχθη σε περισσότερα από 3 εκατομμύρια αντίτυπα αποτελώντας επί 33 και πλέον χρόνια το βασικό μεταφορικό μέσο, αλλά και το αυτοκίνητο-σύμβολο της Αν. Γερμανίας- να είναι ηλεκτροκίνητο!

Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, όλα τα παραπάνω πλάνα θα παραμείνουν (προς το παρόν;) στα χαρτιά, καθώς η εταιρεία Indikar, η οποία βρίσκεται «πίσω» από το όλο project, ανακοίνωσε πρόσφατα πως λόγω οικονομικών δυσχερειών, το πρόγραμμα εξέλιξης του νέου Trabant σταματά. Σύμφωνα με τα όσα έχουν μέχρι και αυτή τη στιγμή δει το φως της δημοσιότητας, η εξέλιξη του αυτοκινήτου θα απαιτούσε από τους δημιουργούς του όχι μόνο την εκταμίευση-επένδυση του διόλου ευκαταφρόνητου ποσού των 30 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά και τη στρατηγική συμφωνία με μια καταξιωμένη εταιρεία κατασκευής μπαταριών, ηλεκτροκινητήρων, συστημάτων μετάδοσης κοκ.

Αξίζει κλείνοντας να αναφέρομε πως με βάση τα όσα είχαν ανακοινωθεί το 2009, το αναγεννημένο και προσθιοκίνητο ασφαλώς Trabant θα κινούταν, σε αντίθεση ασφαλώς από τον δίχρονο κινητήρα του παρελθόντος (1957-1990), από έναν ηλεκτροκινητήρα, συνολικής ισχύος 45 KW, που θα του εξασφάλιζε σε συνεργασία με μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, μια αυτονομία κίνησης της τάξης των 160 χλμ., καθώς και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.

Πηγή: newsbomb.gr

www.newsbomb.gr/aytokinhto/story/freno-sta-schedia-anabiwshs-toy-trabant

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved