Society

13 διαφημίσεις που σόκαραν τον κόσμο

“Η διαφήμιση αντικατοπτρίζει τα ήθη της κοινωνίας αλλά δεν τα επηρεάζει”, είχε δηλώσει ο πρωτοπόρος διαφημιστής David Ogilvy το 1982.

Το ίδιο έτος, ο Bruce Weber κάνοντας την καθοριστικής σημασίας για το χώρο της διαφήμισης, διαφήμιση για το Calvin Klein με τον Tom Hintnaus, εξοικείωσε το κοινό με εικόνες ομοερωτισμού, εικόνες που έμοιασαν πρωτοφανείς για τα πουριτανικά δεδομένα που επικρατούσαν. Σκοπός του να αναιρέσει ό,τι υπερασπίστηκε ο πατριάρχης της διαφήμισης πιο πάνω. Να αποδείξει ότι η διαφήμιση και μπορεί αλλά και έχει αλλάξει τα πιστεύω του κόσμου.
“Περνώντας με το λεωφορείο από μια στάση, παρατήρησα τους επιβάτες να στρίβουν το κεφάλι για να δουν την εικόνα καλύτερα, μια λήψη που ούτε λίγο, ούτε πολύ σε ανάγκαζε να δεις την σεξουαλικότητα του μοντέλου σε όλο της το μεγαλείο” εξηγεί η κριτικός τέχνης και μόδας Ingrid Sischy για την πρώτη φορά που είδε το billboard με τον Hintanaus.

Διαβάστε περισσότερα στο cnn.gr

© 2010-2024 Gossip-tv.gr - All rights reserved