Μυρωδιές, μουσική και αγένεια: Πώς οι έμποροι πείθουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν περισσότερα
Για τον περισσότερο κόσμο, η εβδομάδα που διανύουμε αλλά και η επόμενη αποτελούν ημέρες χριστουγεννιάτικων αγορών, με πολλούς καταναλωτές στην Ελλάδα αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο να βγαίνουν στα μαγαζιά ή να σερφάρουν σε ηλεκτρονικά καταστήματα για να αναζητήσουν δώρα για τους αγαπημένους τους. Έτσι, πρόκειται για την χρονική περίοδο που οι έμποροι προσπαθούν… διπλά να κάνουν ελκυστικά τα καταστήματά τους και τις ιστοσελίδες τους και να δελεάσουν τους καταναλωτές με ευκαιρίες.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ