«Χοντραίνει» το παιχνίδι στα containerships μετά το «ρεσάλτο» της Κομισιόν
Τα 36 δισεκατομμύρια δολάρια των καθαρών κερδών που ανακοίνωσαν για το 2010 οι μεγάλες ναυτιλιακές όπως οι AP Moller Maersk, CMA, Hapag Lloyd και Sued. που λειτουργούν τακτικά δρομολόγια πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων γνωστές και ως liner προσέλκυσαν τους "φύλακες του ανταγωνισμού".
Δεκάδες Έλληνες εφοπλιστές όπως οι Κούστας, Κωνσταντακόπουλος και άλλοι μισθώνουν τα καράβια τους σε αυτές τις ναυτιλιακές και έτσι η έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού στις μεγάλες αυτές ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Ευρώπης δεν αφήνει ανεπηρέαστη την ελληνική ποντοπόρο ναυτιλία
Διαβάστε περισσότερα μόνο στο newscode.gr