Το Διαδίκτυο αλλάζει τον τρόπο της διαφήμισης
Τον τρόπο λειτουργίας και τη συμπεριφορά της αλλάζει άρδην η διαφημιστική βιομηχανία, καθώς προσανατολίζεται σε «ολοκληρωμένες» καμπάνιες με διαφοροποιημένο concept στον διαφημιστικό χωροχρόνο του Διαδικτύου και της τηλεόρασης.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της Nielsen (Key Media Questions) που δημοσιεύεται σήμερα στην εφημερίδα «Ο Κόσμος του Επενδυτή».
Το γεγονός οφείλεται, αφενός μεν στο ότι το 71% της παγκόσμιας κοινότητας κάνει χρήση και του Διαδικτύου και της τηλεόρασης, αφετέρου στο ότι το 59% παρακολουθεί πλέον τηλεόραση από τον υπολογιστή, κάνοντας interactive χρήση του τηλεοπτικού προγράμματος. Διαβάστε όλο το άρθρο πατώντας εδώ: newsbomb.gr