Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder
H Estée Lauder Hellas και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» πραγματοποίησαν την Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012, Συνέντευξη Τύπου στο πολυκατάστημα attica , στο City Link με σκοπό την παρουσίαση του φετινού προγράμματος δράσης της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού.
Στη Συνέντευξη Τύπου μίλησαν η διευθύντρια της Estee Lauder Πελίνα Θεμελή, η Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου, αλλά και οι χορηγοί της βραδιάς, ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας των θυγατρικών του Ομίλου Πειραιώς Γιάννης Σηφάκης, και η διευθύντρια Marketing των πολυκαταστημάτων attica Εύη Κλαουδάτου.
Στο panel συμμετείχαν επίσης ο σχεδιαστής των Pink Ribbon Bracelets Δούκας καθώς και η Ελένη Μενεγάκη, πρωταγωνίστρια στη φετινή καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet.
Στην συνέντευξη ανακοινώθηκε το ότι κτίριο που θα φωταγωγηθεί φέτος σε ροζ χρώμα- μεταδίδοντας το μήνυμα της Πρόληψης και της Έγκαιρης Διάγνωσης - θα είναι το City Link και το πολυκατάστημα attica.
H ημερομηνία φωταγώγησης ορίστηκε για την Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012
Πελίνα Θεμελή: Η ESTEE LAUDER CΟMPANIES είναι περήφανη να ανακοινώσει την 20ή επέτειό της Εκστρατείας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού, ξεκινώντας δυναμικά φέτος ένα πρόγραμμα δράσεων με το μήνυμα: Δύναμη. Πιστέψτε σε ένα κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού. Είμαστε εδώ μέχρι να γίνει πραγματικότητα. Η συμμετοχή της Ελλάδας στην Παγκόσμια Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού ξεκινά το 2001 υποστηρίζοντας τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» και διανέμοντας ενημερωτικά έντυπα αυτοεξέτασης αλλά και την γνωστή ροζ κορδέλα. Την ίδια χρονιά, συμμετείχαμε και στο Παγκόσμιο πρόγραμμα φωταγώγησης κτιρίων-οροσήμων, πιστεύοντας ότι ένα τέτοιο γεγονός βοηθά στην ταχύτερη και ευρύτερη διάδοση της γνώσης. Μέσα σε αυτά τα χρόνια οι δράσεις μας αυξήθηκαν πάντα κάτω από τον ίδιο στόχο: Να ενημερώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες ότι η Πρόληψη και η Έγκαιρη Διάγνωση Σώζουν Ζωές.
Είμαι πολύ χαρούμενη σήμερα που ανακοινώνω πως στις 23 Οκτωβρίου θα φωταγωγηθεί το CityLink και το πολυκατάστημα attica με έναν διπλό στόχο αυτή τη φορά:
Να μεταφέρει σε όλες τις γυναίκες το σημαντικό μήνυμα της πρόληψης, αλλά και να αναδείξει πάλι την Αθήνα ως μια όμορφη πόλη που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές.
Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου: Αισθάνομαι την Estée Lauder ως την οικογένεια μου στα 8 χρόνια που συνεργαζόμαστε για το Pink Ribbon στην προσπάθειά να ευαισθητοποιηθούν όλο και περισσότερες γυναίκες για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού. Το Pink Ribbon έχει γίνει θεσμός πια, είναι κάτι αγαπητό και συμβολίζει τη στήριξη τόσο από την Estee Lauder όσο και από τους ανθρώπους που είναι κοντά στην εκστρατεία. Το μήνυμά μου: Μην ξεχνάς το σώμα σου, αγαπά το, κάνε μαστογραφία μια φορά τον χρόνο, πήγαινε στο γιατρό, 5 λεπτά από τη ζωή θα σου σώσουν τη ζωη. Γιατί η πρόληψη στον καρκίνο του μαστού είναι η έγκαιρη διάγνωση
Γιάννης Σηφάκης: Στην Πειραιώς Real Estate ανταποκριθήκαμε άμεσα στο κάλεσμα από το σύλλογο «Άλμα Ζωής», από την Estée Lauder και από καταστήματα attica. Φωτίζουμε το City Link, ένα ιστορικό κτήριο που κοσμεί το κέντρο της Αθήνας από το 1930, στα χρώματα της καμπανιάς, στο ροζ χρώμα, με σκοπό να κάνουμε τον κόσμο να αναρωτηθεί γιατί αυτό το κτήριο ξαφνικά φωτίζεται ροζ. Θέλοντας κι εμείς από την πλευρά μας να συμβάλουμε ενεργά στην μεγάλη αυτή καμπάνια «Πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού», θέλουμε να θυμίσουμε στις κυρίες ότι πρέπει να αφιερώσουν 5 λεπτά του χρόνου τους για τη ζωή τους. Επίσης είναι σημαντικό να περάσουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας στις δύσκολες μέρες που διανύουμε. Ότι το κέντρο της Αθήνας μπορεί να είναι όμορφο ακόμα και τώρa. Oτι το κέντρο και η Αθήνα δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις άλλες πρωτεύουσες του κόσμου. Αυτό που έχουμε δει να συμβαίνει στα πλαίσια αυτής της καμπάνιας σε όλες τις άλλες μεγάλες πόλεις θα το δούμε και στην Αθήνα και το σημαντικότερο: όχι για το φωτισμό, αλλά για το σκοπό του φωτισμού.
Εύη Κλαουδατου: Το Attica από τον 1ο χρόνο λειτουργίας του υποστηρίζει την εκστρατεία ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού. Πρόκειται για μια εκστρατεία με διάρκεια και συνέπεια σε όλα τα επίπεδα, από το βραχιόλι του Δούκα μέχρι και την παγκόσμια πρωτοβουλία φωταγώγησης των κτηρίων. Το μεγαλύτερο πολυκατάστημα της Ελλάδας, σημείο αναφοράς της γυναίκας αλλά και του κέντρου της Αθήνας, γίνεται ένας κρίκος της αλυσίδας ένα κομμάτι της ροζ κορδέλας με ένα και μόνο σκοπό να θυμίζει σε κάθε γυναίκα, σε κάθε συνάνθρωπο μας ότι η ζωή του μπορεί να σωθεί μόνο με την πρόληψη
Δούκας Χατζηδούκας: Έχω να θυμάμαι υπέροχες και δημιουργικές ώρες σχεδιάζοντας με όλο το team την καμπάνια του Pink Ribbon. Είναι κάτι πολύ δικό μου που αγαπώ . Αν το Pink Ribbon ήταν δύο φορές το χρόνο θα μπορούσε να αποτελεί μέρος της collection μου.