Heineken «Dropped»:ένας Έλληνας προσγειώθηκε στην Καμπότζη και όλοι οι υπόλοιποι «απογειωθήκαμε»!
Η παγκόσμια πρωτοποριακή digital ενέργεια της Heineken που μας προτρέπει να ανακαλύψουμε την πραγματική αξία του ταξιδιού.
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το δεύτερο μέρος του Dropped, της πρωτοποριακής digitalενέργειας της Heineken. Οι περιπέτειες του Σταύρου Κώττα, του Έλληνα πρωταγωνιστή που «έπεσε» στη μακρινή Καμπότζη καθήλωσαν τους επισκέπτες στο Heineken Dropped You tube channel, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 880.000 views.
Το Heineken Dropped είναι μια παγκόσμια ενέργεια της Heineken στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας με τίτλο «TheVoyage» (=ταξίδι) μέσω της οποίας η μάρκα αναζητά την αληθινή αξία του ταξιδιού και προκαλεί τους «Άνδρες του Κόσμου» να αποδείξουν ότι είναι ταξιδιώτες και όχι απλοί τουρίστες.
Ο έλληνας πρωταγωνιστής, απέδειξε και με το παραπάνω την αξία του, μέσα στη ζούγκλα της Καμπότζης. Με όπλο την αισιοδοξία του και την ελληνική επινοητικότητα, κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία μια πολύ δύσκολη αποστολή: να μεταφέρει μια τεράστια βάρκα-παπί, από τη ζούγκλα στην πρωτεύουσα Πνομ Πένχ, 1.300 χιλιόμετρα μακριά!
Από τις περιπέτειες του Σταύρου εμπνεύστηκαν και οι Κόζα Μόστρα και έγραψαν ένα τραγούδι ειδικά για το projectτης Heineken. Ο τίτλος του κομματιού «Τι Κάνω Εδώ» ταίριαξε απόλυτα με το σκηνικό του Dropped και έντυσε μουσικά τα επεισόδια στο You tube.
Το τραγούδι ήδη έχει γίνει μεγάλη επιτυχία και ακούγεται από όλο και περισσότερους ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα. Επίσης το video clip που δημιουργήθηκε, συγκέντρωσε περισσότερα από 18.000viewsσε μια εβδομάδα προβολής στο You tube.
Παράλληλα, η Heineken μετέφερε τον παλμό της περιπέτειας στις παραλίες της Αττικής πραγματοποιώντας μια σειρά από πολύ επιτυχημένα party σε γνωστά BeachBar. Πρωταγωνιστές οιKozaMostra, ο αγαπημένος djΚώσταςΖήκος και ένα γιγάντιο παπί! Μέχρι στιγμής οι φίλοι της Heineken που παραβρέθηκαν στα καταστήματα Yabanaki, Balux, SouthCoast, Elysee, Bolivar&Καράβι, είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν με τις μουσικές των KozaMostraκαι του Κώστα Ζήκου αλλά και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε ένα μοναδικό διαγωνισμό.
Με έμπνευση τη βάρκα-παπί του Σταύρου Κώττα, η Heineken έφτιαξε ένα νέο μεγαλύτερο παπί το οποίο στήθηκε στις παραλίες και προ(σ)καλούσε τους επισκέπτες να διασχίσουν με κανό μια διαδρομή με φουσκωτούς διαδρόμους γύρω από το παπί. Κι όλα αυτά με κλειστά μάτια! Οι νικητές που κατάφερναν να ολοκληρώσουν τη διαδρομή κέρδισαν μεγάλα δώρα από τη Heineken.Hενέργεια συνεχίζεται και το Αύγουστο με επόμενους προορισμούς του Yoloστις 3/8 και το Μαύρο Λιθάρι στις 4/8.
Τέλος, οι fans της επίσημης σελίδας της Heineken στο Facebook είχαν την ευκαιρία να γίνουν κι εκείνοι «Dropped" μέσα από το application Dropped Luggage, όπου ένας τυχερός κέρδισε ένα ταξίδι για άγνωστο προορισμό στον κόσμο , καθώς και πολλά άλλα δώρα. Η ενέργεια διήρκεσε από τις 15/07-26/07, ξεπερνώντας τις 3.050 συμμετοχές και τα 14.500 videoviews !
Όσοι δεν έχετε δει ακόμη τα επεισόδια του έλληνα πρωταγωνιστή αλλά και το videoclip του «Τι κάνω εδώ», επισκεφτείτε το Heineken Dropped You Tube channel και μείνετε συντονισμένοι για την επόμενη σειρά επεισοδίων.
Heineken.OpenYour World