Επιτέλους, η Ελλάδα δεν πωλείται
«Κόκκινες γραμμές»
Στον έλεγχο του δημοσίου παραμένουν ή επανέρχονται κρίσιμα «φιλέτα» της ελληνικής οικονομίας, στους τομείς των μεταφορών, της ενέργειας και του ορυκτού πλούτου, καθώς ματαιώνονται οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησής τους, από τη νέα κυβέρνηση.
«Κόκκινες γραμμές» για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αποτελούν οι περιπτώσεις ιδιωτικοποιήσεων, οι οποίες είχαν προχωρήσει μέσω ΤΑΙΠΕΔ –ή περίμεναν να πάρουν σειρά- και έφεραν έντονη την οσμή «ξεπουλήματος» της δημόσιας περιουσίας.
Έτσι, τις πρώτες ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων των νέων υπουργών στα αρμόδια υπουργεία, ήδη γνωρίζουμε ότι:
«Σταματά η ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αποτρέπουμε την καταστροφική επιλογή της πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ και του ΟΛΘ», δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο» την Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου. Ο κ. Δρίτσας είχε ήδη προαναγγείλει την πώληση του ΟΛΠ την ημέρα ορκωμοσίας της νέας κυβέρνησης. Αναφορικά με την Cosco, σήμερα διευκρίνισε ότι «δεν προτίθεται η νέα κυβέρνηση να αμφισβητήσει συμβάσεις που έχουν υπογραφεί κι έχουν λειτουργήσει. Στο πλαίσιο της γενικής μας εξαγγελίας, δεν αιφνιδιάζουμε κανέναν, είναι ανοικτός ο διάλογος. Από κει και πέρα, επιβεβαιώσαμε και χτες, τις αναπτυξιακές προοπτικές στη συνεργασία Ελλάδας - Κίνας, υπάρχει ένα πεδίο εξαιρετικά ελπιδοφόρο και σε αυτή την κατεύθυνση εντάσσονται κι οι υπάρχουσες συμβάσεις». Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr