Eurobank: Η ψηφιακή μας στρατηγική είναι μακροπρόθεσμη
Επόμενη στάση στο ταξίδι του ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank είναι η αξιοποίηση των Big Data για ακόμα πιο προσωποποιημένες εμπειρίες.
Προσωποποιημένα, νέα, ψηφιακά, online προϊόντα αλλά και υπηρεσίες που θα σχεδιάζονται με τη συμμετοχή και των πελατών, ώστε να καλύπτονται οι πραγματικές τους ανάγκες και να εξασφαλίζεται η βέλτιστη εμπειρία, είναι βασικός στόχος στο φιλόδοξο σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού της Eurobank για το 2019.
«Στόχος είναι να γίνουμε η πιο άμεση, φιλική και ψηφιακά ώριμη τράπεζα στην Ελλάδα και την Νοτιοανατολική Ευρώπη, που θα προσφέρει υψηλού επιπέδου προσωποποιημένα προϊόντα αξιοποιώντας ”big data“ και προηγμένα μοντέλα ανάλυσης» σημειώνει στο CNN Greece ο Κωστής Χλουβεράκης, Group Chief Digital Officer της Eurobank, υπογραμμίζοντας ότι «η ψηφιακή μας στρατηγική είναι μακροπρόθεσμη και ενσωματωμένη στην ευρύτερη επιχειρηματική μας στρατηγική».
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr