Τράπεζα Πειραιώς: στόχος να βρίσκεται κοντά στον πελάτη της
Πιο κοντά στους πελάτες προκειμένου να τους βοηθά στην επίλυση προβλημάτων της καθημερινότητας τους επιδιώκει να βρίσκεται η Τράπεζα Πειραιώς μέσω της αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών και της παροχής νέων υπηρεσιών. Αυτός είναι ένας από τους στόχους της τράπεζας, όπως εξηγεί στο CNN Greece, ο Στέφανος Μυτιληναίος, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς.
Η αρχή έγινε με την προσθήκη στο web και στο mobile banking μίας εφαρμογής για τη διαχείριση των οικονομικών αλλά το πλάνο είναι να υπάρξουν περισσότερα τέτοια εργαλεία.
Σύμφωνα με τον κ. Μυτιληναίο, οι πελάτες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ψηφιακά κανάλια και μάλιστα φθάνουν στο σημείο να συνδυάζουν υπηρεσίες με τρόπο που δεν περίμεναν στην τράπεζα. Επιπλέον, μία ενδιαφέρουσα τάση είναι η ενίσχυση της χρήσης του mobile banking, οι χρήστες του οποίου έχουν ξεπεράσει τους 700.000. Αν και το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο αριθμός των συνδέσεων μέσω του mobile banking, έχει πλέον ξεπεράσει εκείνον που γίνονται στο web banking.
Διαβάστε περισσότερα στο Cnn.gr