Η θεατρική παράσταση « Σ’αγαπάω αλλά…» συνεχίζεται με επιτυχία τρίτη χρονιά
Μπορεί μια «τρίχα» crystal Color μελί ... να οδηγήσει ένα ζευγάρι στο διαζύγιο; Υπάρχει έρωτας μετά το γάμο; Σέξ «μετά ...δανείων και καρτών»;
Η ζήλια ή το ποδόσφαιρο" σκοτώνουν" τον έρωτα; Μια αντιπαροχή μπορεί να «σπάσει» μια κουμπαριά; Ή μήπως τελικά η ΑΓΑΠΗ όλα τα νικά; Εμείς ρωτάμε, εσείς απαντάτε ...
H ιδαίτερα επιτυχημένη καλλιτεχνικά παράσταση του Γιώργου Βάλαρη , « Σ' αγαπάω, αλλά...», με τους Αλέξανδρο Σταύρου, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου και Ιωσήφ Μαρινάκη, αφού απέσπασε την αγάπη κοινού και κριτικών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αμερική , Καναδά και Κύπρο για 2 συνεχόμενες σεζόν , συνεχίζει την επιτυχημένη περιοδεία του σε όλη την Ελλάδα από το ΜΑΙΟ σε όλη την Ελλάδα!!!
Το « Σ'αγαπάω, αλλά...», είναι μια ξεκαρδιστική, επίκαιρη, διαδραστική «ζευγαρο-κωμωδία» με θέμα το γάμο, το διαζύγιο και κατ'επέκταση τις σύγχρονες σχέσεις των ζευγαριών όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή μετά κρίσης...Νεοελληνική πραγματικότητα, με έντονη δράση, χιούμορ, συγκίνηση, τρυφερότητα και κυρίως πολλές ανατροπές!
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Κείμενο: Γιώργος Βάλαρης- Στέλιος Παπαδόπουλος
Σκηνοθεσία: Γιώργος Βάλαρης
Σκηνικά : Λία Ασβεστά
Κοστούμια: Χριστίνα Καρύδη
Μουσική- ηχητική επιμέλεια: Νίκος Ραμός
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Χορογραφίες: Yiota Kariotis
Βοηθός σκηνοθέτη: Καλλιόπη Κοτζαηλία
Φωτογραφίες: Θωμάς Χρυσοχοίδης
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ (με σειρά εμφάνισης):
Αλέξανδρος Σταύρου, Μαριάννα Τουμασάτου, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου , Ιωσήφ Μαρινάκης.
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ :
Γενική Είσοδος : 16 €
Φοιτητικό- Ανέργων , ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών: 12 €
Πρόγραμμα περιοδείας Μαίου και αρχών Ιουνίου
ΜΑΙΟΣ
13/5 ΚΑΡΔΙΤΣΑ (Δημοτικό Θέατρο, 7.00 και 9.30)
14/5 ΕΛΑΣΣΟΝΑ (Δημοτικό Θέατρο, 8.30)
15/5 ΓΡΕΒΕΝΑ (Πνευματικό κέντρο, 8.30)
16/5 ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ (Πνευματικό κέντρο, 7.00 και 9.30)
17/5 ΚΑΣΤΟΡΙΑ (κιν/θεατρο ΟΛΥΜΠΙΟΝ, 7.00 και 9.30)
18/5 ΦΛΩΡΙΝΑ (Αμφιθέατρο Νομαρχίας, 7.00 και 9.30)
19/5 ΚΟΖΑΝΗ (κιν/θεατρο ΟΛΥΜΠΙΟΝ, 7.00 και 9.30)
20/5 ΚΑΒΑΛΑ (κιν/θεατρο ΑΠΟΛΛΩΝ, 8.30)
21/5 ----
22/5 ΞΑΝΘΗ (Δημοτικό Αμφιθέατρο , 8.30)
23/5 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ (Δημοτικό Θέατρο, 7.00 και 9.30)
24/5 ΚΟΜΟΤΗΝΗ Πολιτιστικό κύτταρο (πρώην REX) 7.00 και 9.30)
25/5 ΟΡΕΣΤΕΙΑΔΑ (Θέατρο ΔΙΟΝΥΣΟΣ 7.00 και 9.30)
26/5 ΟΡΕΣΤΕΙΑΔΑ (Θέατρο ΔΙΟΝΥΣΟΣ 7.00 και 9.30)
27/5 ΑΛΕΞ ΠΟΛΗ (Δημοτικό Θέατρο, 7.00 και 9.30)
28/5 ΔΡΑΜΑ (Δημοτικό Ωδείο, 7.00 και 9.30)
29/5 ΔΡΑΜΑ (Δημοτικό Ωδείο, 7.00 και 9.30)
30/5 ΚΑΤΕΡΙΝΗ (Θέατρο ΕΥΚΑΡΠΙΔΗΣ, 7.00 και 9.30)
31/5 ΝΑΟΥΣΑ (Δημοτικό .Θέατρο, 8.30)
1/ 6 ΒΕΡΟΙΑ (κιν/θεατρο ΣΤΑΡ , 7.00 και 9.30)
2/6 ΤΥΡΝΑΒΟΣ ? (Δημοτικό Θέατρο, 7.00 και 9.30)
ΚΡΙΤΙΚΗ:
Εχω διαβάσει αγωγές διαζυγίων που είναι περιβόλια ύβρεων, υποτιμητικών χαρακτηρισμών, απαξιωτικών συμπεριφορών που επιστρατεύονται εκατέρωθεν για να αποδείξουν την οριστική διάλυση του δεσμού. Φίλοι δικηγόροι με έχουν διαβεβαιώσει πως υπάρχει κλιμακωτό τυπολόγιο εκφράσεων, που αντλείται από ειδικά ανθολόγια και αποτελούν ένα πασπαρτού που καθοδηγεί ακόμη και τη γραμματεία του δικηγορικού γραφείου να συντάξει την αγωγή.
Και γνωρίζω πως ζευγάρια που διάβασαν την αγωγή αγανάκτησαν και συχνά προχώρησαν σε επανασυνδέσεις των σχέσεων, γιατί διαπίστωσαν πως οι τεχνητοί λόγοι που τους χώριζαν, δεν είχαν καμιά σχέση με τα δικά τους αίτια διαζυγίου.
Στο θέατρο «Αθηνά», ένα ζεύγος στα πρόθυρα διαζυγίου καταφεύγει σε ένα ζεύγος δικηγόρων για τα καθέκαστα. Οι δύο πράξεις του έργου των Γ. Βάλαρη και Στ. Παπαδόπουλου είναι γραμμένες με ακρίβεια ντοκουμέντου που το υλικό του αντλείται από την τρέχουσα δικηγορική τακτική των αγωγών περί διαζυγίου: ύβρεις, υπερβολές και διογκώσεις απαξιωτικών συμπεριφορών, στρεβλή ερμηνεία καθημερινών και πάγιων εκδηλώσεων, εκβιασμοί, προσβολές των σεξουαλικών ικανοτήτων κ.τ.λ.
Χωρίς να κάνουν μάθημα οι συγγραφείς αποκαλύπτουν και τους ενδογενείς και τους εξωγενείς παράγοντες που δημιουργούν τις τριβές στο ζευγάρι. Βεβαίως, όπως συμβαίνει πάγια στη λαϊκή δραματουργία θριαμβεύουν η αγάπη, η κατανόηση, η συναίνεση και η συγχώρηση με τη μετάνοια. Εργο λαϊκής απεύθυνσης αλλά τίμιο, χωρίς υπερβολές χωρίς μπαλαφαριές χωρίς χυδαιολογίες κρατάει το ενδιαφέρον του κοινού.
Τυπικά λειτουργικό το σκηνικό της Ασβεστά. Οικεία και αρμόδια τα κοστούμια της Καρύδη. Ευφυείς οι μουσικές υπογραμμίσεις του Ράμου και οι χορογραφίες της Καριώτη ενταγμένες στη δράση. Ο Αναστασίου φωτίζει πάντα διακριτικά και λιτά. Ο Γ. Βάλαρης υπογράφει τη σκηνοθεσία. Δεν είχε να λύσει παρά θέματα σκηνικών σχέσεων στον χώρο και, βέβαια, προβλήματα σκηνικού ρυθμού. Οι έμπειροι σε τέτοιου είδους δραματουργία εξαιτίας της τηλεοπτικής τους θητείας ηθοποιοί ανταποκρίθηκαν τέλεια. Η Μαριάννα Τουμασάτου εξελίσσεται σε μια έξοχη κομεντιέν. Κυρίως θέλω να τονίσω τη λιτότητα των μέσων και τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσει τον χαρακτήρα συναρτήσει των αντιδράσεων των άλλων.
Ο Αλέξανδρος Σταύρου με εξέπληξε γιατί κατόρθωσε να ξεπεράσει το πρόβλημα εκφοράς του λόγου και τους χαμηλούς τόνους του. Επειδή είναι ηθοποιός με συναισθηματική προίκα, τώρα αξιοποίησε με την κατακτημένη τεχνική την εσωτερική του τεχνική.