True Detective 2: Crash Test ανάμεσα στα σενάρια των δύο κύκλων
Η υπογραφή και μόνο του Νικ Πιτσολάτο, δημιουργού και σεναριογράφου της σειράς αποτελεί σφραγίδα εγγύησης και για το δεύτερο κύκλο του True Detective.
Από τον Αμερικανικό νότο και το southern gothic του πρώτου κύκλου, η δεύτερη αυτοτελής σεζόν του True Detective μας μεταφέρει στο σκοτεινό και βουτηγμένο σε μια νουάρ ατμόσφαιρα, Λος Άντζελες.
Οι ζωές των τεσσάρων κεντρικών ηρώων θα διασταυρωθούν, όταν ένας τεχνοκράτης, συνεργάτης του δημάρχου στη (φανταστική) πόλη Vinci της Καλιφόρνια βρίσκεται άγρια δολοφονημένος, λίγο προτού κλείσει μια μεγάλη συμφωνία σχετικά με τα μεταφορικά μέσα, η οποία θα άλλαζε τα πάντα στο δίκτυο των συγκοινωνιών της περιοχής.
Τρεις αστυνομικοί από διαφορετικές πόλεις και υπηρεσίες αναλαμβάνουν να διαλευκάνουν την περίεργη υπόθεση. Σύντομα όμως θα ανακαλύψουν ότι η έρευνά τους εκτείνεται σε σημεία πολύ πιο μακρινά και σκοτεινά απ’ ό,τι είχαν φανταστεί... Στον πολύπλοκο αυτό ιστό συνωμοσίας και προδοσίας, όπου πίσω από την απατηλή λάμψη της «καλής» κοινωνίας βρίσκουμε περιθωριακούς χαρακτήρες και την απόλυτη διαφθορά, εμπλέκεται και ένας μαφιόζος, ο οποίος προσπαθεί να αφήσει πίσω του το «βρώμικο» παρελθόν του.
Η «γραφή» του Πιτσολάτο είναι φανερή και στη δεύτερη σεζόν του True Detective. «Κατεστραμμένοι» χαρακτήρες και ξεπεσμένοι ήρωες, αργή και πολύπλοκη δράση, με υπαρξιακές, φιλοσοφικές και σκοτεινές αναφορές, διαφθορά που έχει «δηλητηριάσει» τα πάντα και κίνδυνος που περιμένει σε κάθε γωνιά.
Αν ο πρώτος κύκλος, που εκτυλισσόταν στη Λουιζιάνα των ΗΠΑ, εμπνεόταν φανερά από τη southern gothic λογοτεχνία, ο δεύτερος κύκλος του True Detective μοιάζει να ‘ναι βγαλμένος από τη «σκληρή» αστυνομική παράδοση συγγραφέων όπως ο Ντάσιελ Χάμετ, ο Ρέιμοντ Τσάντλερ και ο Τζέιμς Έλροϊ, και φυσικά τα κορυφαία φιλμ νουάρ.
Ο Πιτσολάτο κατάφερε πέρσι να ανανεώσει το «κουρασμένο» είδος της τηλεοπτικής αστυνομικής σειράς. Και φέτος, με τη δεύτερη σεζόν, φαίνεται ότι κατάφερε όχι μόνο να ανανεώσει την νουάρ παράδοση, αλλά και το ίδιο το δημιούργημά του.