Love and sex cruises στην Ελλάδα
Ιστιοφόρα άρτια εξοπλισμένα, ένα μικρό πλήρωμα και πολλά 'κουνελάκια' για μία αξέχαστη κρουαζιέρα γεμάτη σεξ, όργια και ό,τι άλλο προκύψει! Σήμερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του gossip-tv.gr στις 20:00, ο δικηγόρος των εμπλεκομένων, Παύλος Σαράκης μιλάει αποκλαιστικά στον Νάσο Γουμενίδη γι' αυτό το θέμα. Ένα θέμα που έχει ως εξής..
Η διαδικασία ήταν απλή. Αθηναίοι λεφτάδες προκειμένου να απολαύσουν μία ερωτική κρουαζιέρα παρέα με δίμετρες καλλονές του Ανατολικού κυρίως μπλοκ, έκλειναν με τα αφεντικά της επιχείρησης μία love cruise με ιστιοφόρα που διέθετε η 'εταιρεία'.
Όλο αυτό βέβαια έναντι διόλου ευκαταφρόνητης αμοιβής αφού για κάθε τέτοια κρουαζιέρα (που συνήθως κρατούσε δύο, τρεις ή πέντε μέρες) οι Αθηναίοι λεφτάδες πλήρωναν αρκετές χιλιάδες ευρώ (συνήθως η ταρίφα ήταν 12.000 €). Είναι η πρώτη φορά που παρατηρήθηκε στην ελληνική επικράτεια η 'επιχείρηση' των ερωτικών κρουαζιέρων μιας και μέχρι πρότινος οι rich & famous μπορούσαν να απολαύσουν ανάλογες κρουαζιέρες, όμως το μόνο που προσφερόταν ήταν call girls. Έπρεπε δηλαδή ο ενδιαφερόμενος να φύγει για κρουαζιέρα με το δικό του σκάφος, γεγονός που φυσικά έκρυβε κινδύνους μιας και μπορούσε εύκολα να αποκαλυφθεί στη σύζυγο η κρυφή ερωτική ζωή. Ως 'εγκέφαλοι' αυτού του 'κυκλώματος' φέρονται δύο αδέλφια από την Αλβανία, ο Αλεξάντερ και ο Σοκόλ που προέρχονται από αρκετά ευκατάστατη οικογένεια και μάλιστα έχουν πανεπιστημιακές σπουδές στα οικονομικά. Οι ίδιοι αρνούνται κάθε ανάμειξη στο συγκεκριμένο κύκλωμα υποστηρίζοντας πως δραστηριοποιούνται στο εμπόριο πετρελαιοειδών. Εκείνο που αποτελεί πραγματικά απορίας άξιο είναι ο τρόπος που τελικά η όλη 'επιχείρηση' άρχισε να απασχολεί τις Αρχές. Πιο συγκεκριμένα, η καταγγελία έγινε από επώνυμο σκαφάτο ο οποίος άραζε το δικό του γιοτ στη Μαρίνα Αλίμου, εκεί που αράζουν και τα ιστιοφόρα του ροζ κυκλώματος. Η πολυτέλεια αυτών των ιστιοφόρων έναντι του δικού του μικρού γιοτ, τον έκανε να θέλει να μάθει σε ποιον ανήκουν αυτά τα σκάφη και όταν έμαθε πως αυτά ανήκαν σε Αλβανούς, έγινε... έξαλλος! Αμέσως απευθύνθηκε στην Αστυνομία ώστε να διερευνήσει το όλο θέμα, θεωρώντας μάλιστα πως τα λεφτά με τα οποία είχαν στήσει οι Αλβανοί τη συγκεκριμένη επιχείρηση με τα σκάφη δεν θα μπορούσαν παρά να προέρχονται από εγκληματικές ενέργειες. Για αρκετούς μήνες, σύμφωνα με πληροφορίες, άνδρες των Αρχών παρακολουθούσαν και κατέγραφαν κάθε κίνηση on board στα ιστιοφόρα που ήταν δεμένα στη μαρίνα Αλίμου μέχρι τελικά να συντάξουν έκθεση στην οποία αναφερόταν όλο το παρασκήνιο της συγκεκριμένης υπόθεσης. Σύμφωνα πάντα με τη συγκεκριμένη δικογραφία της Αστυνομίας, οι φερόμενοι ως 'εγκέφαλοι' του ροζ κυκλώματος βρίσκονταν συνεχώς σε συνεργασία με την Μαντάμ Μαρίνα Μάγκμπινα, ιδιοκτήτρια γραφείου ευρέσεως εργασίας στη Ρωσία προκειμένου να έρχονται στην Ελλάδα μοντέλα, χορεύτριες ή σέξι τραγουδίστριες -όλες δίμετρες και σούπερ καλλονές- που προέρχονταν από φτωχές οικογένειες της Ρωσίας. Στην αναζήτηση μιας καλύτερης ζωής, οι κοπέλες δέχονταν να έρθουν στην Ελλάδα για να κερδίζουν καλά λεφτά και τελικά γίνονταν call girls. Αρχικά, σύμφωνα πάντα με τα όσα υποστηρίζει μέσα από το δικόγραφο η Αστυνομία, οι 'εγκέφαλοι' του κυκλώματος εξέδιδαν τα κορίτσια σε πλούσιους Αθηναίους οι οποίοι έδιναν ερωτικό ραντεβού μαζί του σε σουίτα πολυτελούς ξενοδοχείου, όμως όταν οι δουλειές άρχισαν να πηγαίνουν καλά σκέφτηκαν να 'στήσουν' την επιχείρηση των love cruises, ιδρύοντας ανώνυμη ναυτιλιακή εταιρία πλοίων αναψυχής. Έτσι και έκαναν και μάλιστα μέσα σε ελάχιστο διάστημα η εταιρία διέθετε ήδη στον στόλο της τρία σκάφη.