Ηλίας Μαμαλάκης: «Το μάρκετινγκ μας αλλοτρίωσε»
«Το μάρκετινγκ των τελευταίων είκοσι χρόνων μας έβαλε σε ένα παιχνίδι πολυτέλειας και χλιδής, το οποίο και περιττό είναι και σε οδηγεί σε δρόμους άνομους», λέει σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Ηλίας Μαμαλάκης μιλώντας για το παιχνίδι του μάρκετινγκ και πόσο μας αλλοτριώσε.
«Μέχρι πριν από λίγα χρόνια έπιανε ένα νέο παιδί δουλειά σε έναν επιχειρηματικό όμιλο και οι τράπεζες του χορηγούσαν δέκα κάρτες.
Και αγόραζε πέντε κουστούμια επώνυμων μαρκών που κόστιζαν 2.000 ευρώ το ένα, χώρια τα πουκάμισα και τα αξεσουάρ. Και στο τέλος έπαιρνε 1.500 ευρώ μισθό και χρωστούσε 30.000 μόνο για τα ρούχα του», λέει ο ίδιος στη Real και καταλήγει: «Αυτό ήταν απαράδεκτο. Η μεγαλύτερη παγίδα του ανθρώπου είναι η χλιδή. Όλοι θέλουν την ετικέτα. Armani, χαρμάνι και ούτω καθεξής. Η εικόνα έχει πολλή μεγάλη δύναμη. Όταν βλέπεις μια πανέμορφη κοπέλα, λεπτή και αεράτη που ισχυρίζεται ότι έχει γίνει κουκλάρα τρώγοντας ένα συγκεκριμένο γιαούρτι, θα το φας κι εσύ για να γίνεις "κούκλαρος". Αποκλείεται να γλιτώσεις από την υποβολή».