Δεν θα πιστεύετε ποιος πήρε την Mercedes του Ωνάση!
Η Mercedes που είχε αγοράσει το 1972 ο Αλέξανδρος Ωνάσης, βγήκε σε πλειστηριασμό και πλέον έχει νέο ιδιοκτήτη.
Πρόκειται για μια Mercedes-Benz Automatic-250/8, η οποία όταν αγοράστηκε κόστιζε το αστρονομικό για την εποχή ποσό των 250.000 δρχ.
Διέθετε λευκά δερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, επένδυση από ξύλο τριανταφυλλιάς στο ταμπλό και πολλά ακόμα που, για την εποχή, την έκαναν να μοιάζει με αυτοκίνητο βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας.
Σήμερα, 44 χρόνια μετά, η συγκεκριμένη Mercedes, ανήκει στον δικηγόρο και ιδρυτή του κόμματος "Νέα Πορεία - Νέα Ελλάδα" και επίτιμου προέδρου του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Ελλάδος Γιάννου Γραμματίδη.
«Τη Mercedes αυτή, ο Αλέξανδρος την αγόρασε στο όνομα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, εισάγοντάς την ατελώς, μετά από καβγάδες με τον πατέρα του», επισημαίνει στην εφημερίδα Ελευθερία ο κ. Γραμματίδης.
«Αυτό το αυτοκίνητο, ο Αλέξανδρος το χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του κάθε μέρα. Έκανε βόλτες με αυτό, πήγαινε από το Χίλτον, όπου έμενε, στο γραφείο του, στην Ολυμπιακή, μετέφερε τους καλεσμένους του. Τη Mercedes αυτή, την οδηγούσε μόνο ο ίδιος και ο οδηγός του Σ. Αβραμίδης, τον οποίο τον έχω βρει. Είναι Αθηναίος, 82 χρονών σήμερα. Κανείς άλλος δεν επιτρεπόταν να τη χρησιμοποιήσει και όταν την πήγαινε για σέρβις στην αντιπροσωπεία οι τεχνικοί τύλιγαν το αμάξωμα του αυτοκινήτου με κουβέρτες για να μην προκαλέσουν σημάδια ή γρατσουνιές. Οι κουβέρτες είναι ακόμη μέσα στο αυτοκίνητο».
«Πριν από χρόνια κάποιοι ρομαντικοί της πρώην Ολυμπιακής αποφάσισαν να την κάνουν κύριο έκθεμα σε ένα μουσείο που ετοίμαζαν για την ιστορία της Ολυμπιακής. Η οικογενειακή κρίση αλλά και η γενικότερη οικονομική κατάσταση της εταιρίας δεν άφηνε περιθώρια για μεγαλεπήβολα σχέδια. Για μουσείο, ούτε σκέψη. Η Ολυμπιακή τέθηκε σε εκκαθάριση'»
«Η διαδικασία δεν ήταν προφορική με χτυπήματα. Ήταν με δεσμευτικές έγγραφες σφραγισμένες προσφορές, όπου ο καθένας εκ των προτέρων έβαζε την προσφορά του. Όπως πληροφορήθηκα αργότερα υπήρχαν τέσσερις προσφορές. Μία των 5.000 ευρώ, η δεύτερη με 10.000, η τρίτη με 15.00 ευρώ και η τέταρτη η δική μου με 25.000 ευρώ που ήταν και η μεγαλύτερη. Ήταν μια προσφορά πιο κοντά στην πραγματικότητα γιατί έχω γνώση της συλλεκτικής αγοράς των αυτοκινήτων, μιας και έχω άλλα δύο συλλεκτικά, μια Rolls Royce silver shadow του ‘72 και μια Mercedes 280 S της ίδιας χρονιάς»