Η πλήρης ανακαίνιση βίλας της Μυκόνου που κάποτε ανήκε στον Μάκη Τσέλιο! Τι λέει ο νέος ιδιοκτήτης
Η συγκεκριμένη βίλα κάποτε γνώρισε μεγάλες δόξες αφού ο Μάκης Τσέλιος φιλοξενούσε την ελίτ του χώρου της μόδας. Χάρη στον νέο ιδιοκτήτη της, δεν έχασε ούτε στο ελάχιστο από την αίγλη του παρελθόντος.
Τα μέλη της οικογένειας Χατζηβασιλείου, η οποία βρίσκεται πίσω απο τη γνωστή εταιρεία MED, ανήκουν στα άτομα που γνωρίζουν καλά τη δύναμη της μυκονιάτικης αύρας καθώς επισκέπτονταν το νησί πολύ προτού αυτό αποκτήσει τη σημερινή του -σαφώς πιο εξωστρεφή ταυτότητα.
Γι' αυτό και εξακολουθούν να λατρεύουν το Νησί των Ανέμων το οποίο επισκέπτονται ανελλιπώς τα καλοκαίρια, συνδυάζοντας λίγες στιγμές χαλάρωσης κάτω από τον ήλιο με τη δουλειά, αφού διατηρούν και μπουτίκ του οίκου MED στα περιβόητα Ματογιάννια, το κεντρικότερο shopping spot στη Χώρα της Μυκονού.
Ο Χρήστος Χατζηβασιλείου, που από τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή επιμελείται τις συλλογές και την εικόνα τής διεθνώς πλέον γνωστής MED, εξομολογείται: «Από μικρό παιδί αυτό το σπίτι ήταν το όνειρό μου. Με θυμάμαι να ξεφυλλίζω περιοδικά όπως ο “Ταχυδρόμος” και βλέποντας φωτογραφίες του Μπίλι Μπο και του Μάκη Τσέλιου στις βεράντες του να αισθάνομαι δέος. Όταν αργότερα γνώρισα τον Μάκη, τον επισκεπτόμουν συχνά στη βίλα του στο νησί. Πάντα πίστευα ότι ήταν από τους ωραιότερους χώρους της Μύκονού».
Κάποια στιγμή ο νεαρός designer εκμυστηρεύτηκε στον Μάκη Τσέλιο ότι ονειρευόταν να αποκτήσει ένα τέτοιο σπίτι απ' όταν ήταν μικρός. Καθώς ο σχεδιαστής εκείνη την εποχή αναζητούσε μια αλλαγή στη ζωή του, πρότεινε στον Χρήσιο Χατζηβασιλείου να του το πουλήσει. Η φράση «μόνο σε σένα θα μπορούσα να το δώσω» δεν αποτελεί υπερβολή, αφού εκτός από φιλία ετών οι δυο τους μοιράζονται και την ίδια ανεπτυγμένη αισθητική. Όταν ο μυκονιάτικος αυτός παράδεισος πέρασε στα χέρια του επιχειρηματία από τη Θεσσαλονίκη ανακαινίστηκε εκ βάθρων. «Έγιναν ριζικές παρεμβάσεις παντού.
Η μελέτη και ο σχεδιασμός έγιναν από το γραφείο AnRu, ενώ την κατασκευή και την επίβλεψη ανέλαβε το γραφείο One and Only. To interior design to επιμελήθηκα εξ ολοκλήρου ο ίδιος. Οι κοινόχρηστοι χώροι και τα υπνοδωμάτια έγιναν πιο φωτεινά.
Και μάλιστα στο στυλ που με αντιπροσωπεύει, όπου το μίνιμαλ δένει αρμονικά με τη νησιώτικη αισθητική. Στα έπιπλα και τα φωτιστικά κυριαρχούν μοντέρνες γραμμές, ενώ τα έργα τέχνης ακολουθούν τις προτιμήσεις μου απόλυτα αφού τα υπογράφω εγώ».
Ο νέος ιδιοκτήτης της κατοικίας χαίρεται τον χώρο του. «Τρεις μήνες, με κάποια απαραίτητα ενδιάμεσα διαλείμματα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, τους περνώ στο νησί. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχει ανέβει ο υδράργυρος κι εγώ δεν βρίσκομαι εκεί.
Η Μύκονος έχει αυτή την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα που δεν έχω συναντήσει πουθενά, κι ας έχω επισκεφθεί πολλά μέρη του πλανήτη. Το σπίτι μου το χαίρομαι, όπως το χαίρονται και οι φίλοι μου απ' όλο τον κόσμο.
Είναι ένα σπίτι που προσφέρει ζεστή φιλοξενία. Οι παρέες εναλλάσσονται όλο το καλοκαίρι - όπως και τα projects. Εκεί έχω ετοιμάσει μέχρι και καμπάνιες των μαγιό της εταιρείας. Είχαμε περάσει τέλεια τότε με την Κατερίνα Στικούδη και τους υπόλοιπους στενούς συνεργάτες μας. Το πρωί είχαμε φωτογράφηση για τα μαγιό και το απόγευμα απολαμβάναμε μαγείρεμα και ωραία ηλιοβασιλέματα».
Η αγαπημένη γωνιά του είναι η βεράντα, απ’ όπου τις μέρες με καθαρή ατμόσφαιρα μπορεί να διακρίνει μέχρι και εννιά από τα γειτονικά νησιά. «Η θέα από τις βεράντες είναι μαγευτική, είναι αυτό το ιδιαίτερο που κάνει το σπίτι πραγματικά μοναδικό», σχολιάζει στο «Gala».
Διεθνής αναγνώριση
Ο Χρήστος Χατζηβασιλείου είναι αυτός που καθορίζει τις τάσεις στα εσώρουχα και τα μαγιό που θα λανσάρει η εταιρεία κάθε σεζόν, ενώ φροντίζει για την ισχυρή θέση του brand στην παγκόσμια αγορά. Ξεκίνησε τις σπουδές του στη Θεσσαλονίκη με Διοίκηση Επιχειρήσεων και τις συνέχισε στη Φλωρεντία με Σχέδιο Μόδας, καθώς από μικρός είχε ανακαλύψει την έντονα δημιουργική του φύση.
«Ιδρύσαμε την επιχείρηση το 1992, έχοντας μια μικρή προϋπηρεσία στον χώρο από τον πατέρα μας. Γρήγορα είδαμε τα όνειρά μας να πραγματοποιούνται. Τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο το αγοραστικό κοινό δέχτηκε τα ρούχα μας με ενθουσιασμό. Θέλω να πιστεύω ότι δεν ήταν τυχαίο.
Από την πρώτη στιγμή δώσαμε έμφαση στην πολύ καλή ποιότητα και την άριστη εφαρμογή, ενώ διαθέτουμε και το σωστό marketing. Θεωρώ όμως ότι το design μας είναι αυτό που έκανε τη διαφορά. Μέσα σε λίγα χρόνια τα εσώρουχα, τα μαγιό και τα γυαλιά μας κατέκτησαν τις διεθνείς αγορές.
Ειδικότερα τα μαγιό μας ταξίδεψαν μέχρι την Αυστραλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ήταν τέτοια η ζήτηση ώστε ανοίξαμε καταστήματα στις Κάννες και την Κωνσταντινούπολη. Κάθε χρόνο συμμετέχουμε επίσης με μεγάλη επιτυχία στο Miami Swim Week», αναφέρει ο Χρήστος Χατζηβασιλείου.
Πριν από το πρωτόγνωρο παγκόσμιο lockdown λόγω κορονοϊού ταξίδευε συχνά. Έτσι, στο ερώτημα τι τον εμπνέει απαντά χωρίς δεύτερη σκέψη: «Οι άνθρωποι. Οι γοητευτικοί και ερωτεύσιμοι άνθρωποι που συναντώ στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι συλλογές μου περιλαμβάνουν πάντα στοιχεία από τα ταξίδια μου. Από τυχαίες συναντήσεις που έχω κάνει σε ενδιαφέρουσες γωνιές του κόσμου. Και το υλικό που έχω συγκεντρώσει είναι πολύτιμο και ανεξάντλητο».