Τα ρεκόρ τηλεθέασης της χρονιάς- Αυτές οι εκπομπές «χτύπησαν» κόκκινο
Η τηλεοπτική σεζόν φτάνει στο τέλος της και ο πίνακας τηλεθέασης ανέδειξε τους μεγάλους νικητές.
Ο λόγος για τις εκπομπές που παρακολούθησαν περισσότερο οι Έλληνες από την τηλεόραση τη σεζόν που τελειώνει οσονούπω. Μόνο ένα σίριαλ κατάφερε να διατηρήσει μια παράδοση χρόνων, όταν τηλεοπτικές σειρές αξίας, αλλά και «σαπουνόπερες», καθήλωναν άλλοτε εκατομμύρια τηλεθεατές στους καναπέδες τους.
Οι reality εκπομπές και τα talent show είναι οι μεγάλοι κερδισμένοι στη μάχη της τηλεθέασης, με τους πιστούς του «Survivor» να αποδεικνύουν τη δύναμη τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που Nielsen, οι μεταδόσεις reality εκπομπών και talent show από την ελληνική τηλεόραση κατέλαβαν τις 5 από τις 10 θέσεις στο top 10 των προγραμμάτων με την υψηλότερη τηλεθέαση για τη φετινή σεζόν και πιο συγκεκριμένα για το διάστημα 15/10/2017 έως και 15/05/2018.
Τις υπόλοιπες πέντε θέσεις του top 10 καταλαμβάνουν ο τελικός της Eurovision, ο ποδοσφαιρικός αγώνας της Εθνικής μας ομάδας με την Κροατία, το αφιέρωμα του «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» στην Πάολα, το έκτακτο δελτίο του Σκάι με αναφορά στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία και μόνο μία τηλεοπτική σειρά, το «Τατουάζ».
Την υψηλότερη τηλεθέαση για το προαναφερόμενο μετρήσιμο διάστημα κατέγραψε το πολυσυζητημένο ριάλιτι επιβίωσης «Survivor», αφήνοντας στη δεύτερη θέση τη Eurovision. Ειδικότερα, την πρεμιέρα του «Survivor» που μετέδωσε ο Σκάι στις 21 του περασμένου Γενάρη παρακολούθησαν 2.232.000 τηλεθεατές. Το μερίδιο τηλεθέασης ανήλθε στο εντυπωσιακό 45,7% και η τηλεθέαση μέσου λεπτού στο 21,5%.
Η δεύτερη σε τηλεθέαση τηλεοπτική μετάδοση της χρονιάς σύμφωνα με το Tvέθνος, αφορά τον τελικό της Eurovision. Ο πανευρωπαϊκός διαγωνισμός τραγουδιού, που μετέδωσε η ΕΡΤ1 στις 12 Μαΐου 2018, μαγνήτισε τα βλέμματα 1.854.000 τηλεθεατών. Η τηλεθέαση μέσου λεπτού κινήθηκε στο 17,8% και το μερίδιο στο 48%, δηλαδή οι μισοί σχεδόν Έλληνες που είχαν ανοίξει την τηλεόραση τους παρακολούθησαν τη μεγάλη προσπάθεια της Φουρέιρα να κατακτήσει με την εκρηκτική της εμφάνιση τους Ευρωπαίους.
Ο κρίσιμος ποδοσφαιρικός αγώνας του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος με το αντίστοιχο της Κροατίας κατάφερε να αναρριχηθεί στην τρίτη θέση των 10 δημοφιλέστερων εκπομπών. Πρόκειται για τον αγώνα που μετέδωσε ο Σκάι στις 12 Νοεμβρίου και τον οποίο παρακολούθησαν 1.494.000 τηλεθεατές. Η τηλεθέαση μέσου λεπτού ανήλθε στο 14,4% και το μερίδιο στο 33,3%.
Τις επόμενες δύο θέσεις καταλαμβάνουν το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» της 22ας Οκτωβρίου με 1.475.000 τηλεθεατές και το «Στην υγειά μας, ρε παιδιά» με αφιέρωμα στην Πάολα (στις 10 Φεβρουαρίου 2018) να τραβάει την προσοχή 1.426.000 τηλεθεατών.
Το συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που προβλήθηκε μέσα από ένα έκτακτο δελτίο του Σκάι στις 4 Φεβρουαρίου του 2018 βρίσκεται στην έκτη θέση με 1.360.000 τηλεθεατές.
Και από τις ειδήσεις ξανά talent shows, με το «The Voice» του Σκάι (16/11/2017) να κατακτά την 7η θέση και την εμπιστοσύνη 1.359.000 τηλεθεατών.
Στην 8η θέση βρέθηκε ο τελικός του «Master Chef» που μετέδωσε πρόσφατα το Star (7 Μαΐου). Τον παρακολούθησαν 1.337.000 τηλεθεατές.
Ένα επεισόδιο της σειράς «Τατουάζ» κατάφερε να αναρριχηθεί στην 9η θέση των 10 δημοφιλέστερων εκπομπών για το μετρήσιμο διάστημα. Είναι το επεισόδιο που μετέδωσε ο ΑΙρή3 στις 13 Δεκεμβρίου 2017 και το οποίο παρακολούθησαν 1.297,000 τηλεθεατές.
Τη λίστα των δημοφιλέστερων προγραμμάτων κλείνει άλλο ένα ριάλιτι επιβίωσης, το «Nomads», που παρουσίασε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου το πρώτο μισό της σεζόν στον ΑΝΤ1. Το τελευταίο επεισόδιο της 22ας Δεκεμβρίου είδαν 1.296.000 τηλεθεατές.