Καλπάζει η online διαφήμιση στην Ευρώπη
Εντυπωσιακή ανάπτυξη παρουσίασε η online διαφήμιση στην Ευρώπη το 2010, ενώ παράλληλα διεύρυνε το μερίδιό της στη συνολική διαφημιστική πίτα.
Συγκεκριμένα η online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη το 2010, παρουσίασε αύξηση 15,3%, αγγίζοντας τα 17,7 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι των 15,3 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2009, ποσό που αντιστοιχεί στο 18% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα μέσα, σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα το IAB Hellas για λογαριασμό του IAB Europe. Διαβάστε περισσότερα στο newsbomb.gr