Τα κανάλια ετοιμάζουν τα όπλα του χειμώνα
Στην τελική ευθεία της διαμόρφωσης του ψυχαγωγικού προγράμματος για τη νέα σεζόν μπαίνουν τα κανάλια, τα οποία παραμένουν προσηλωμένα στον στόχο να κερδίσουν υψηλά μερίδια στην prime time και, άρα, στη διαφημιστική πίτα.
Μπορεί η οικονομική κρίση και η μείωση των διαφημιστικών εσόδων να θέτουν πλήθος περιορισμών στις επιλογές των διευθυντών προγράμματος, οι οποίοι καλούνται να κινηθούν με πολύ χαμηλότερα μπάτζετ σε σχέση με προηγούμενες σεζόν, ωστόσο αφήνει περιθώριο για προγραμματικές εκπλήξεις. Στο πλαίσιο αυτό, ένα νέο τηλεπαιχνίδι που υπόσχεται κέρδη στο λεπτό, κερδίζει έδαφος ανάμεσα στα στελέχη του Mega. Πρόκειται για το αμερικάνικο πρόζεκτ «Minute to win it» που προβλήθηκε με επιτυχία από το NBC και σε 25 ακόμα χώρες. Το εν λόγω τηλεπαιχνίδι φέρεται ως ο επικρατέστερος διάδοχος του Money drop, το οποίο παρουσίαζε πέρυσι ο Γρηγόρης Αρναούτογλου καθώς προορίζεται για την prime time του Σαββατοκύριακου. Σύμφωνα με τους κανόνες, οι παίκτες καλούνται να εκτελέσουν μέσα σε 60 δευτερόλεπτα φαινομενικά απλές αλλά αστείες δοκιμασίες όπως να αδειάσουν παράλληλα και με τα δύο χέρια δύο κουτιά με 160 χαρτομάντιλα, να κρατήσουν στον αέρα τρία μπαλόνια χωρίς κανένα να ακουμπήσει στο έδαφος ή να περάσουν την κλωστή από δέκα βελόνες χρησιμοποιώντας μόνο το ένα χέρι. Το τηλεπαιχνίδι υπόσχεται μεγάλα κέρδη για τους παίκτες, κάθε επιτυχής δοκιμασία επιβραβεύεται με χιλιάδες ευρώ- και άφθονο γέλιο για τους τηλεθεατές. Την ίδια στιγμή ο ΑΝΤ1 στρέφει και πάλι το βλέμμα σε μέλλοντες νύφες και γαμπρούς. Ένα από τα επικρατέστερα real life προγράμματα που αναμένεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα του καναλιού τον Οκτώβριο είναι το «Meet the parents». Μετά το «Μην το πεις στη νύφη» το κανάλι του Αμαρουσίου επιλέγει ένα παρόμοιο κόνσεπτ, το οποίο, όμως συνδυάζει το ριάλιτι στοιχείο με τις φάρσες. Πώς; Ο γαμπρός πηγαίνει να συναντήσει για πρώτη φορά τους γονείς της νύφης, μόνο που δεν γνωρίζει ότι το ρόλο τους έχουν αναλάβει ηθοποιοί οι οποίοι αυτοσχεδιάζουν υποδυόμενοι τα παράξενα πεθερικά με στόχο να ...τρελάνουν τον ανυποψίαστο αρραβωνιαστικό και να τσεκάρουν τις αντιδράσεις του. Σε κάθε επεισόδιο, διαγωνίζονται δύο γαμπροί και όποιος αντέξει περισσότερη ώρα με τους μέλλοντες «γονείς» κερδίζει ένα ταξίδι. Όπως και το «Μην το πεις στη νύφη», το Meet the parents δεν θα έχει παρουσιαστή, αλλά αφηγητή.
Πηγή: Real Life