AGB: "Λάκης ο γλυκούλης" και Μega έκλεψαν την παράσταση την σεζόν 2008-2009!
Koλλημένοι με την τηλεόραση είναι οι Ελληνες! Οπως αποκαλύπτει το "ΤV Year Book" της AGB την σεζόν 2008-2009 το κοινό παρακολούθησε περισσότερο TV απο την προηγουμένη χρονιά. Η "Eurovision" και ο "Λάκης ο γλυκούλης" έκλεψαν την παράσταση μαζί με το Mega!
Ο τελικός της Eurovision, το "Αλ Τσαντίρι Νιούζ" και ο "Λάκης ο Γλυκούλης" κέρδισαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών την σεζόν 2008-2009 όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία της AGB στο ετήσιο "TV Year Book". Στις προτιμήσεις των τηλεθεατών πρωταγωνιστεί το Mega με τηλεθέαση 19,4% και δεύτερος ο ΑΝΤ1 με 15,4%. Ακολουθεί ο Alpha με 12,9%, το Alter με 10,7% και το Star με 10,1%. Ο Σκάι κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο του απο 3,7% στο 4% και η ΕΤ-3 απο 3,1% σε 3,7%.
Σύμφωνα με την AGB το τηλεοπτικό κοινό ηλικίας 15-44 ετών αφιέρωσε κάθε μέρα στη μικρή οθόνη κατά μέσο όρο 3,5 ωρες. Οσον αφορά στα παιδιά, ηλικίας 4-14 ετών σπαταλούν σε ημερήσια βάση 2,5 ωρες απο τον ελεύθερο χρόνο τους για να βλέπουν σειρές, τηλεπαιχνίδια και ριάλιτι. Αναλυτικότερα, οι Ελληνες παρακολούθησαν κατά 4 1/2 ωρες περισσότερο TV απο την προηγούμενη τηλεοπτική χρονιά. Ιδιαίτερα κολλημένες με την μικρή οθόνη είναι οι γυναίκες μεταξύ 45-65 χρόνων αλλά και οι άνδρες άνω των 65 χρόνων. Αυτό δεν σημαίνει πως και οι γυναίκες μικρότερης ηλικίας δεν αφιέρωσαν χρόνο στη τηλεόραση. Γυναίκες ηλικίας 25-44 χρόνων ξόδεψαν ημερησίως 4,6 ωρες παρακολουθώντας προγράμματα στην TV.