Χωρίς exit polls η εκλογική βραδιά
Ενδεικτική της οικονομικής δυσχέρειας που μαστίζει τα ΜΜΕ θα είναι η τηλεοπτική κάλυψη της πιο κρίσιμης εκλογικής αναμέτρησης της μεταπολίτευσης.
Με τη διαφημιστική δαπάνη να κατρακυλά κατά 18% σε σχέση με πέρυσι και με σχεδόν μηδενικά μπάτζετ για το άλλοτε πολυδάπανο τηλεοπτικό πρότζεκτ «εκλογές», τα κανάλια καταστρώνουν τα πρώτα σχέδια για την κάλυψη της προεκλογικής περιόδου. Σε πρώτη φάση το ενδιαφέρον των καναλιών πέφτει στις αλλαγές που θα χρειαστεί να κάνουν στις 40 ημέρες που μεσολαβούν έως τις εκλογές.
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ